Gjest Kristina S. Skrevet 21. februar 2021 #1981 Del Skrevet 21. februar 2021 (endret) - Endret 11. april 2021 av Kristina S. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristina S. Skrevet 21. februar 2021 #1982 Del Skrevet 21. februar 2021 (endret) - Endret 11. april 2021 av Kristina S. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #1983 Del Skrevet 21. februar 2021 Sangene til både Keiino og Tix har gått mye på radio siste tiden, så ikke rart de kom seg til gullfinalen. Mye forhåndsreklame. Ønsket ikke at noen av de skulle vinne - Keiino var en god kopi av forrige gang de var med i MGP, og TIX er.....vel, TIX. Anonymkode: 70a6b...012 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirenas Skrevet 21. februar 2021 #1984 Del Skrevet 21. februar 2021 Kristina S. skrev (11 minutter siden): Ikke akkurat et kvalitetsstempel med det utvalget vi har her. Feiler deg!? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristina S. Skrevet 21. februar 2021 #1985 Del Skrevet 21. februar 2021 (endret) - Endret 11. april 2021 av Kristina S. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #1986 Del Skrevet 21. februar 2021 Her en oversikt over konkurrentene våre: https://www.nrk.no/mgp/xl/disse-deltar-i-esc-2021-1.15345994 Utifra de bidragene tror jeg Litauen vinner. Som jeg nevnte i en kommentar tidligere i kveld tror jeg Europa hungrer etter noe lett og morsomt. Alle elsket jo den islandske familien sokkelesten i fjor, og nå har vi hatt enda et helt år med korona oppå det så nå trenger vi virkelig noe underholdende! Og Litauen lå ganske bra an på oddsen i fjor også, så tror de har gode vinnersjanser. Ukraina får minuspoeng for å kle seg opp i Covid-drakter.😠Jeg vil slippe å måtte tenke på korona, jeg vil bare kose meg og ha det gøy med grand prix. Av de andre bidragene som er klare per nå synes jeg ikke det var noen som var videre interessante. Eller hva synes dere? Anonymkode: 5c715...25c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 21. februar 2021 #1987 Del Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dør litt av alle bitre Tix-hatere her 😂 Anonymkode: 5c3d9...be5 Jeg liker Siv Jensen. Men jeg syns partiet hun representerer er et møkkaparti. Jeg liker Tix. Eller Andreas som han heter. Men jeg syns sangen hans var en møkkasang. Må man hate noen, for å ikke like musikken de spiller?? 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #1988 Del Skrevet 21. februar 2021 Kristina S. skrev (8 minutter siden): Nei, bare en beskjed om at det ikke er vits i å skryte av det. Men prøv gjerne å bli fornærmet i morgen hvis du ønsker det. Uff, unnskyld, jeg mener virkelig ikke å være treg, men jeg henger ikke med, altså. Vært en lang dag, jeg skal prøve å gi deg et bedre svar når jeg forstår hva du mener. Anonymkode: dcc14...537 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 21. februar 2021 #1989 Del Skrevet 21. februar 2021 Kristina S. skrev (7 minutter siden): Takk for at du tok deg tid til å svare så utdypende. Du er tydeligvis litt i overkant engasjert i dette siden du tok deg så nær av det. Du tåler ikke at folk har andre meninger enn deg. Nei, du er nok den overengasjerte som har kommentert veldig mye i tråden. Jeg kom kun inn i tråden nå for å gratulere tix. Men blir bare så provosert av slike som deg som pisser på tix fordi du ikke liker personen, det synes jeg faktisk er respektløst når man tenker på det budskapet tix faktisk prøver å få frem. Beklager om du ikke klarer å forstå hvor viktig det er å få frem åpenhet rundt mental helse. Jeg kommenterer fordi jeg ikke har sansen for mobbere som slenger dritt kun fordi de ikke liker andre, eller fordi de ikke får viljen sin. Du er veldig usaklig og kommer kun med hat og dritt. Er det så vanskelig for deg å være glad på andre sine vegner og bidra med noe konstruktivt og positivt som løfter andre opp? Du høres ekstremt bitter ut fordi din favoritt ikke vant. Gjentar igjen, get over it. Blir mitt siste svar til deg. Gidder ikke å bruke mer tid på deg nå, og slike negativite innlegg. Tix vant fortjent, og gratulerer til tix 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #1990 Del Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du er vel en av mobben, usmakelig kommentar fra deg. Anonymkode: 3e855...b40 Nope, beklager å måtte skuffe deg. Mente ikke at budskapet bak sangen var simpelt, hvis det er snakk om fokus på mental helse. Men hvis man skiller personen fra låta, så er det en simpel, klisjéfylt sang om kjærlighetssorg. Og nei, jeg sier ikke at kjærlighetssorg ikke kan være alvorlig eller jævlig, men det er da ikke noe originalt akkurat. Har akkurat lest gjennom teksten, og det er ikke mye med den som peker mot et generelt budskap om mental helse. Jeg er forkjemper for mental helse, for jeg sliter nemlig med greier selv. Men det gir meg dessverre bismak i munnen av at han tilfeldigvis drar det kortet rett før han skal delta i Mgp. Selv om han sliter med sin mentale helse, så betyr det ikke at han ikke kan være manipulerende nok til å vite hva han gjør til sin egen fordel. Med simple folk mente jeg musikksmak, hvis det høres bedre ut da? Sorry, men det er bare min ærlige mening. Anonymkode: f106d...ff2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #1991 Del Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Her en oversikt over konkurrentene våre: https://www.nrk.no/mgp/xl/disse-deltar-i-esc-2021-1.15345994 Utifra de bidragene tror jeg Litauen vinner. Som jeg nevnte i en kommentar tidligere i kveld tror jeg Europa hungrer etter noe lett og morsomt. Alle elsket jo den islandske familien sokkelesten i fjor, og nå har vi hatt enda et helt år med korona oppå det så nå trenger vi virkelig noe underholdende! Og Litauen lå ganske bra an på oddsen i fjor også, så tror de har gode vinnersjanser. Ukraina får minuspoeng for å kle seg opp i Covid-drakter.😠Jeg vil slippe å måtte tenke på korona, jeg vil bare kose meg og ha det gøy med grand prix. Av de andre bidragene som er klare per nå synes jeg ikke det var noen som var videre interessante. Eller hva synes dere? Anonymkode: 5c715...25c Litauen sin er knall! Likte låta de skulle bidra med i fjor og. Anonymkode: f106d...ff2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #1992 Del Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nope, beklager å måtte skuffe deg. Mente ikke at budskapet bak sangen var simpelt, hvis det er snakk om fokus på mental helse. Men hvis man skiller personen fra låta, så er det en simpel, klisjéfylt sang om kjærlighetssorg. Og nei, jeg sier ikke at kjærlighetssorg ikke kan være alvorlig eller jævlig, men det er da ikke noe originalt akkurat. Har akkurat lest gjennom teksten, og det er ikke mye med den som peker mot et generelt budskap om mental helse. Jeg er forkjemper for mental helse, for jeg sliter nemlig med greier selv. Men det gir meg dessverre bismak i munnen av at han tilfeldigvis drar det kortet rett før han skal delta i Mgp. Selv om han sliter med sin mentale helse, så betyr det ikke at han ikke kan være manipulerende nok til å vite hva han gjør til sin egen fordel. Med simple folk mente jeg musikksmak, hvis det høres bedre ut da? Sorry, men det er bare min ærlige mening. Anonymkode: f106d...ff2 Hvis du sliter med sånt selv, så var det virkelig en malplassert kommentar fra deg. Du mobber jo, men det har du vel rett til, siden du «sliter» selv. Tror jeg ikke på for fem flate ører. Hva skjer med alle møkkafolkene som skal hakke på Andreas. Anonymkode: f8e08...f1a 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #1993 Del Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nope, beklager å måtte skuffe deg. Mente ikke at budskapet bak sangen var simpelt, hvis det er snakk om fokus på mental helse. Men hvis man skiller personen fra låta, så er det en simpel, klisjéfylt sang om kjærlighetssorg. Og nei, jeg sier ikke at kjærlighetssorg ikke kan være alvorlig eller jævlig, men det er da ikke noe originalt akkurat. Har akkurat lest gjennom teksten, og det er ikke mye med den som peker mot et generelt budskap om mental helse. Jeg er forkjemper for mental helse, for jeg sliter nemlig med greier selv. Men det gir meg dessverre bismak i munnen av at han tilfeldigvis drar det kortet rett før han skal delta i Mgp. Selv om han sliter med sin mentale helse, så betyr det ikke at han ikke kan være manipulerende nok til å vite hva han gjør til sin egen fordel. Med simple folk mente jeg musikksmak, hvis det høres bedre ut da? Sorry, men det er bare min ærlige mening. Anonymkode: f106d...ff2 Andreas har snakket om dette lenge. Det er så viktig at han tør og gidder dette. Jeg beklager at du sliter, men det gir deg ikke frikort til å være et ra..... mot andre. Anonymkode: d4b03...3b8 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #1994 Del Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Saraemilies følgere er ikke akkurat representativ for det norske folk. 😂 Anonymkode: aa088...459 Kvinneguiden derimot..... 🙄 Anonymkode: a98d4...f98 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lass4r Skrevet 21. februar 2021 #1995 Del Skrevet 21. februar 2021 Sangen er rett og slett ikke god nok, og kommer nesten garantert ikke til å kvalifisere seg til Eurovision-finalen. Uff, det er så frustrerende, for vi hadde faktisk veldig mange gode sanger i år etter min mening. Og etter Eurovision-fans sin mening, som man tydelig kan se på videoen under her. Og hvilken som helst annen reaction-video eller kommentarfelt på Youtube forøvrig. Men men, det norske folk har talt og det var jo åpenbart vår favoritt =/ . 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #1996 Del Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Andreas har snakket om dette lenge. Det er så viktig at han tør og gidder dette. Jeg beklager at du sliter, men det gir deg ikke frikort til å være et ra..... mot andre. Anonymkode: d4b03...3b8 Hæ? Jeg snakker utelukkende om låta og musikksmak, ikke personen bak. Melodi, tekst, vokal. Hvis en person som ikke har bekjentskap til Tix hører sangen for første gang, så tror jeg ikke at h*n ville automatisk hørt et budskap om forkjemping for mental helse, men mer en sang om kjærlighetssorg, som man har hørt mange ganger før. Anonymkode: f106d...ff2 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #1997 Del Skrevet 21. februar 2021 Det er nå engang slik at under TIX sin opptreden på YouTube er det hundrevis av kommentarer fra europeere som lurer på om det har klikket for oss! Mens under Keiino sin opptreden er det hundrevis av kommentarer fra sørgende og fortvilte europeere som sier at vi nå har ødelagt sjansene våre til å vinne. Så.. hva er det egentlig vi holder på med??? Seriøst liksom??? Anonymkode: c89d7...ad9 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #1998 Del Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er nå engang slik at under TIX sin opptreden på YouTube er det hundrevis av kommentarer fra europeere som lurer på om det har klikket for oss! Mens under Keiino sin opptreden er det hundrevis av kommentarer fra sørgende og fortvilte europeere som sier at vi nå har ødelagt sjansene våre til å vinne. Så.. hva er det egentlig vi holder på med??? Seriøst liksom??? Anonymkode: c89d7...ad9 Det tar en 17 åring ti minutter å lage ti epost-adresser. Det blir ti NRK-kontoer. 10 x 3 stemmer = 30 stemmer, 0 stress. Slik går det når Tix samler undommen rundt MGP. Var bedre med SMS og telefonstemmer, spør du meg. Naive og korka stemmesystem. Som det forøvrig også er teknisk trøbbel med hvert år. Forøvrig en ordentlig søplelåt som vant. Høres ut som mainstream boybandmusikk fra 90-tallet. Nei forresten, det er å fornærme boybandmusikken fra 90-tallet. Anonymkode: b4178...d19 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #1999 Del Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det er nå engang slik at under TIX sin opptreden på YouTube er det hundrevis av kommentarer fra europeere som lurer på om det har klikket for oss! Mens under Keiino sin opptreden er det hundrevis av kommentarer fra sørgende og fortvilte europeere som sier at vi nå har ødelagt sjansene våre til å vinne. Så.. hva er det egentlig vi holder på med??? Seriøst liksom??? Anonymkode: c89d7...ad9 Seriøst, liksom? Du tar YouTube som god kilde? Anonymkode: d4b03...3b8 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turid truseløs Skrevet 21. februar 2021 #2000 Del Skrevet 21. februar 2021 (endret) Men altså sånn helt ærlig, syns virkelig flertallet her inne eurovison synonymt med god kvalitetsmusikk? For meg har dette alltid vært et glorete show med under middels god musikk hvor en glemmer vinneren før mai er over. Med unntak av Israel som vant med kaklesangen i 2018. Det er jo ærlig talt et skrulleshow ut av dimensjoner med et sterk politisk preg. Endret 21. februar 2021 av Turid truseløs 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå