aishaaa Skrevet 23. februar 2021 #401 Skrevet 23. februar 2021 Billiegirl skrev (2 timer siden): Yes ! Har time i tolvtiden 😊 Heeeerlighet at dette skulle gå så bra. Hvordan går det med deg ? 😊 Håper du får 2 knallsterke streker om et par uker 🤞🏼❤️ Blir spennende å se om dere får noen fine blastoer på frys også☺️ Njaa.. sliten! Dag 4 på sprøyter i dag, murrer konstant «der nede», så håper at det er fordi det er flere fine egg på gang. Kan ikke huske det begynte å murre allerede på dag 1-2 sist. Blir spennende med UL på fredag, kjenner litt på at jeg er redd for å bli megaskuffa hvis det ikke har skjedd noe.. Mye tøffere denne gangen synes jeg, men det er kanskje ikke så rart mtp at dette er tredje stimuleringsrunde siden starten av Januar🤮
Gjest Billiegirl Skrevet 23. februar 2021 #402 Skrevet 23. februar 2021 aishaaa skrev (1 time siden): Håper du får 2 knallsterke streker om et par uker 🤞🏼❤️ Blir spennende å se om dere får noen fine blastoer på frys også☺️ Njaa.. sliten! Dag 4 på sprøyter i dag, murrer konstant «der nede», så håper at det er fordi det er flere fine egg på gang. Kan ikke huske det begynte å murre allerede på dag 1-2 sist. Blir spennende med UL på fredag, kjenner litt på at jeg er redd for å bli megaskuffa hvis det ikke har skjedd noe.. Mye tøffere denne gangen synes jeg, men det er kanskje ikke så rart mtp at dette er tredje stimuleringsrunde siden starten av Januar🤮 3 ??? Det høres tungt ut. Jeg syns det var tøft med runde nummer 1 jeg. Murringen kan jo være et tegn på at noe er på gang. Krysser det jeg har for deg. Jeg har troa på det !! Jeg trodde kanskje kroppen tenkte en liten pause, men da er det bare å kjøre på ? Jeg har jo så lite greie på det her. Men ble jo litt klokere i dag da ! Bare litt kjipt at ikke samboere får bli med inn. Selv om det gikk fint så ble jeg emosjonell og når en er så rusa så er det ikke enkelt å få med seg all info akkurat 😅 Ønsker deg masse lykke til å ekstra vare på deg selv ♥️ vi kom akkurat hjem fra St.Olavs. Vi bruker en 5 timer på å kjøre, så litt slitsomt å kjøre frem og tilbake og så tilbake fredag. Da er det heldigvis helg❤️ Lykke til på fredag ! Vil gjerne høre hvordan det går 😍
Marmorape Skrevet 23. februar 2021 #403 Skrevet 23. februar 2021 aishaaa skrev (4 timer siden): Usikker på om det er likt over alt, men hos St.Olavs mottar man egenerkæringsskjema osv etter de har mottatt henvisningen. Takk for svar! Da kan jeg kanskje regne med at det er likt her også.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #404 Skrevet 24. februar 2021 Dere som har gått på synarela, hvor lang tid tok det før dere fikk bivirkninger? Anonymkode: b2fff...d78
hjema Skrevet 24. februar 2021 Forfatter #405 Skrevet 24. februar 2021 Marmorape skrev (16 timer siden): Meg som maser om henvisning igjen 🙃 Henvisningen vår ble tilsendt OUS fra privat gyn for en uke siden, og vi fikk en kopi i posten. Jeg har vært inne og sett på nettsidene til OUS, og fant der et egenerklæringsskjema. Skulle det vært sendt med søknaden? Det har ikke vi fått beskjed om. Prøvde å ringe dem i dag for p spørre, men de hadde veldig kort telefontid. Håper jeg kan treffe i morgen. Har dere andre fylt ut et sånt skjema og sendt dem søknaden? Ved OUS så skal det sendes ved søknaden. Det ble ikke gjort til oss slik at vi fikk avslag, men da ringte jeg og sa vi tok det med til timen så da ble søknaden åpnet igjen og vi fikk time. 2
Marmorape Skrevet 24. februar 2021 #406 Skrevet 24. februar 2021 hjema skrev (2 minutter siden): Ved OUS så skal det sendes ved søknaden. Det ble ikke gjort til oss slik at vi fikk avslag, men da ringte jeg og sa vi tok det med til timen så da ble søknaden åpnet igjen og vi fikk time. Takk! Da ringer jeg dem i dag og får oppklart det.
Molly_ Skrevet 24. februar 2021 #407 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Dere som har gått på synarela, hvor lang tid tok det før dere fikk bivirkninger? Anonymkode: b2fff...d78 Jeg har ikke hatt så store bivirkninger noen av gangene egentlig. Litt tett nese sist gang bare, så er jo ikke sikkert du får noen
Melie Skrevet 24. februar 2021 #408 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Dere som har gått på synarela, hvor lang tid tok det før dere fikk bivirkninger? Anonymkode: b2fff...d78 Gått på det to runder, sprayet i 3 uker begge ganger. Ingen bivirkninger, så ikke sikkert du får noen
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #409 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Dere som har gått på synarela, hvor lang tid tok det før dere fikk bivirkninger? Anonymkode: b2fff...d78 Hadde få bivirkninger av den, eneste var hetetokter og de kom ganske raskt. Anonymkode: f004b...ab9
aishaaa Skrevet 26. februar 2021 #410 Skrevet 26. februar 2021 Billiegirl skrev (På 23.2.2021 den 21.00): 3 ??? Det høres tungt ut. Jeg syns det var tøft med runde nummer 1 jeg. Murringen kan jo være et tegn på at noe er på gang. Krysser det jeg har for deg. Jeg har troa på det !! Jeg trodde kanskje kroppen tenkte en liten pause, men da er det bare å kjøre på ? Jeg har jo så lite greie på det her. Men ble jo litt klokere i dag da ! Bare litt kjipt at ikke samboere får bli med inn. Selv om det gikk fint så ble jeg emosjonell og når en er så rusa så er det ikke enkelt å få med seg all info akkurat 😅 Ønsker deg masse lykke til å ekstra vare på deg selv ♥️ vi kom akkurat hjem fra St.Olavs. Vi bruker en 5 timer på å kjøre, så litt slitsomt å kjøre frem og tilbake og så tilbake fredag. Da er det heldigvis helg❤️ Lykke til på fredag ! Vil gjerne høre hvordan det går 😍 Ååå, så denne nå jeg! jaa har hatt 3 runder nå.. første uttak ble avbrutt da jeg hadd eggløsning før uttak, andre ble jo «avbrutt» og totalfrus pga duostim som jeg fikk hos St.Olavs. Duostim er to uttak i en syklus, så jaaaa nå er kroppen sliten. hvordan gikk innsettet ditt❤️🤞🏼? Håper det gikk fint med deg! Vet du noe om det er håp for å få noe på frys også? Æsj, gikk så-som-så, etter 6 sprøyter hadde jeg jo min første UL i dag. Jeg var uttaksklar, mildt sagt. Eggposer på 25-27 mm..... uttak allerede mandag. Stimuleringen i Lutealfasen gikk altså dobbelt så fort. Så 5 eggposer på UL i dag, skal være ærlig å si at jeg er litt skuffa. Hadde jo tro på at de skulle få ut flere, også er det jo ikke sikkert at de faktisk får ut 5 modne egg heller, men må bare ha troa ☺️
Gjest Billiegirl Skrevet 26. februar 2021 #411 Skrevet 26. februar 2021 aishaaa skrev (7 minutter siden): Ååå, så denne nå jeg! jaa har hatt 3 runder nå.. første uttak ble avbrutt da jeg hadd eggløsning før uttak, andre ble jo «avbrutt» og totalfrus pga duostim som jeg fikk hos St.Olavs. Duostim er to uttak i en syklus, så jaaaa nå er kroppen sliten. hvordan gikk innsettet ditt❤️🤞🏼? Håper det gikk fint med deg! Vet du noe om det er håp for å få noe på frys også? Æsj, gikk så-som-så, etter 6 sprøyter hadde jeg jo min første UL i dag. Jeg var uttaksklar, mildt sagt. Eggposer på 25-27 mm..... uttak allerede mandag. Stimuleringen i Lutealfasen gikk altså dobbelt så fort. Så 5 eggposer på UL i dag, skal være ærlig å si at jeg er litt skuffa. Hadde jo tro på at de skulle få ut flere, også er det jo ikke sikkert at de faktisk får ut 5 modne egg heller, men må bare ha troa ☺️ Heei ! På vei hjem vi nå... fem timer i bil så veldig hyggelig å høre fra deg 🥰 Tenkte på deg i dag og håpte det gikk bra ! 🌺 Jeg syns en runde var en påkjenning så jeg kan jo bare tenke meg hvordan du har det. Prøv å kos deg i helgen, og gjør noe du syns er kjekt. Det høres ut som det er rovdrift for kroppen. Jeg forstod det slik at 5 er bra 😊 Så spent på dine vegne ! Jeg får vite over helgen om der er noen som går på frys. Der er tre stk evt som kan fryses. Jeg fikk inn ett i dag 😍 Det er litt uvirkelig, det hadde vært helt sinnsykt om det gikk på første men tviler på vi er så heldige. Nå venter jeg spent på hvordan det går med deg på mandag ! Da er det din tur 😍 Lykke lykke til !
aishaaa Skrevet 26. februar 2021 #412 Skrevet 26. februar 2021 Billiegirl skrev (1 time siden): Heei ! På vei hjem vi nå... fem timer i bil så veldig hyggelig å høre fra deg 🥰 Tenkte på deg i dag og håpte det gikk bra ! 🌺 Jeg syns en runde var en påkjenning så jeg kan jo bare tenke meg hvordan du har det. Prøv å kos deg i helgen, og gjør noe du syns er kjekt. Det høres ut som det er rovdrift for kroppen. Jeg forstod det slik at 5 er bra 😊 Så spent på dine vegne ! Jeg får vite over helgen om der er noen som går på frys. Der er tre stk evt som kan fryses. Jeg fikk inn ett i dag 😍 Det er litt uvirkelig, det hadde vært helt sinnsykt om det gikk på første men tviler på vi er så heldige. Nå venter jeg spent på hvordan det går med deg på mandag ! Da er det din tur 😍 Lykke lykke til ! Så spennende altså❤️ Da er det testdag om 14 dager fra i dag av?? herregud, så fantastisk, da kan det jo faktisk hende at dere i beste fall får 3 på frys!!🤞🏼 Joda, 5 er jo bra. Det er jo kvalitet over kvantitet, men så har vi litt redusert kvalitet på sædcellene også.. Men, jeg skal ikke være lei meg (enda i hvertfall), kan jo rent teknisk bli 5 blastocyster ut av 5 fine egg også, såå jeg krysser fingrene for oss begge😍🤞🏼🤞🏼 og du, om det ikke går på første innsett for noen av oss - så gir vi aldri opp❤️
Gjest DNX Skrevet 26. februar 2021 #413 Skrevet 26. februar 2021 Hei, noen som vet om en annen måte å melde inn mensen til Riksen på enn å ringe, mtp. at Min Journal fortsatt er stengt?
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #414 Skrevet 26. februar 2021 DNX skrev (2 minutter siden): Hei, noen som vet om en annen måte å melde inn mensen til Riksen på enn å ringe, mtp. at Min Journal fortsatt er stengt? Tror det bare er ringing som er mulig. Anonymkode: f004b...ab9
Gjest DNX Skrevet 26. februar 2021 #415 Skrevet 26. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tror det bare er ringing som er mulig. Anonymkode: f004b...ab9 Takk for svar! Prøvde å ringe i dag, men de rakk vel ikke å ringe tilbake før stengetid. Så da får jeg prøve igjen på mandag.
Gjest Billiegirl Skrevet 28. februar 2021 #416 Skrevet 28. februar 2021 aishaaa skrev (På 26.2.2021 den 17.20): Så spennende altså❤️ Da er det testdag om 14 dager fra i dag av?? herregud, så fantastisk, da kan det jo faktisk hende at dere i beste fall får 3 på frys!!🤞🏼 Joda, 5 er jo bra. Det er jo kvalitet over kvantitet, men så har vi litt redusert kvalitet på sædcellene også.. Men, jeg skal ikke være lei meg (enda i hvertfall), kan jo rent teknisk bli 5 blastocyster ut av 5 fine egg også, såå jeg krysser fingrene for oss begge😍🤞🏼🤞🏼 og du, om det ikke går på første innsett for noen av oss - så gir vi aldri opp❤️ Heei ! Ville bare ønske deg masse lykke til i morgen ♥️ Nå er det snart din tur ! Det blir kjempespennende !! Håper formen er god 😊 Testdag om 12 dager ja. Er forberedt på det beste og verste, men de ringte fra St Olavs i dag og sa at alle 3 eggene har overlevd helgen og går i fryseren. DET var en lettelse ! Nyt siste del av helgen, du må skrive og fortelle meg hvordan det går 🌺
aishaaa Skrevet 28. februar 2021 #417 Skrevet 28. februar 2021 Billiegirl skrev (3 timer siden): Heei ! Ville bare ønske deg masse lykke til i morgen ♥️ Nå er det snart din tur ! Det blir kjempespennende !! Håper formen er god 😊 Testdag om 12 dager ja. Er forberedt på det beste og verste, men de ringte fra St Olavs i dag og sa at alle 3 eggene har overlevd helgen og går i fryseren. DET var en lettelse ! Nyt siste del av helgen, du må skrive og fortelle meg hvordan det går 🌺 Takk for det❤️ Har en skikkelig dårlig følelse for morgendagen😫 Gleder meg bare til å få det hele overstått, og gleder meg på en mnd eller to pause før innsett kjenner jeg! Fyflate, 3 blasto på frys! Det er helt sykt!! Du må være sinnsykt lettet! Jeg er helt sikker på at dere lykkes nå, 100%❤️
Molly_ Skrevet 1. mars 2021 #418 Skrevet 1. mars 2021 Tok en test i dag, skal ikke teste før på fredag egentlig. Men ser andre har fått positiv test 13 dager etter insett av blasto så klarte ikke dy meg. Dog er den blandahvit, er det noe håp igjen? Æsj, hvorfor klarte jeg ikke vente liksom.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #419 Skrevet 1. mars 2021 Molly_ skrev (5 minutter siden): Tok en test i dag, skal ikke teste før på fredag egentlig. Men ser andre har fått positiv test 13 dager etter insett av blasto så klarte ikke dy meg. Dog er den blandahvit, er det noe håp igjen? Æsj, hvorfor klarte jeg ikke vente liksom. Jeg tror den burde vært positiv nå dessverre. Blasto er jo 5 dager etter eggløsning. Og testene er positive 14 dager etter eggløsning om en er gravid. Hos de aller, aller fleste. Anonymkode: f004b...ab9 1
hjema Skrevet 1. mars 2021 Forfatter #420 Skrevet 1. mars 2021 Jeg skal egentlig ikke ringe Riksen før neste mnd, men gleder meg til mensen nå så jeg får ringt de også denne mnd. Rart hvordan det går fra å hate at mensen kommer til akkurat nå i denne perioden før IVF betyr at vi er ett skritt nærmere å få hjelp og mer beskjeder om hva som skjer videre!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå