Gå til innhold

Ny sesong MasterChef Australia.


Lady Lovelylocks

Anbefalte innlegg

lsklars skrev (1 minutt siden):

Var to Ben med i år..

Han med sveisen er flinkest av de 

Ja jeg vet, han ene Ben (Ben H) har jo allerede røket ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest TheCatLady
Wera1 skrev (3 minutter siden):

Var ikke det den andre Ben? Som allerede har røket ut. 

 

lsklars skrev (2 minutter siden):

Var to Ben med i år..

Han med sveisen er flinkest av de 

Nei, det er han. Googlet det selv og det er han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheCatLady skrev (3 minutter siden):

 

Nei, det er han. Googlet det selv og det er han. 

Ja sjekket det opp jeg også. Herregud, man vet virkelig aldri hvem folk er bak lukkede dører. Triste greier. Kan trygt ta han bort fra «heier på» lista mi 😕

Endret av Wera1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy at folk har forskjellige favoritter. Jeg skifter litt, men liker de yngre jeg da; Reynolds, Emelia og Tessa. 
 

Var dere klar over at de har en annen intro-låt i Australia? De bruker den Hot n’ Cold av Katy Perry. Hvorfor gjør ikke vi det? 🤔

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady

Visste ikke at de hadde en annen låt, nei. 

Jeg liker godt Sarah Tiong, Tessa og Simon. Likte Ben også før jeg fikk vite hva han hadde gjort. Vet ikke om vi fikk se at de smakte på maten hans i dagens episode? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheCatLady skrev (21 timer siden):

Vet ikke om vi fikk se at de smakte på maten hans i dagens episode? 

Nei vi så ikke det. Husker jeg tenkte det samme i går kveld. Enig, Ben ville vært min favoritt hvis ikke noen her hadde sagt hva han var beskyldt for (har ikke våget google så vet ikke om han er dømt eller ei) . Syntes han var så sympatisk i den sesongen der han kom til finalen. Husker han hjalp en eller annen i en stresstest og at han brukte tid på å trøste Diana da hun hadde et lite sammenbrudd i finalen. 

Så feil kan man ta. 

Jeg liker også Simon og Sarah T. Tror kanskje ikke Simon når helt til topps i år heller, men Sarah T. har en sjanse. Tessa er også flink men av en eller annen grunn liker jeg ikke henne fullt så godt som de andre to. Ser imidlertid for meg at det blir Reynold som står igjen på pallen til slutt...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frosendiva

Han har virket veldig rar i denne sesongen. Sett veldig sliten ut og masse poser under øya på han. De har ikke gitt han så stor oppmerksom   denne uka.  Det er jo ganske direkte sendt i Australia  så det skjer nok noe snart der. . Jeg heier på Raymond  Emilie  og Shara t.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frosendiva skrev (1 time siden):

Ben er ikke med i dag ser jeg.  Og Reece er fryktelig  søt når han ble helt satt ut. 

Ben var der selv om han ikke var med i kampen om immunitet. Jeg så ham i MasterClass delen.

Stakkars Reece, han fikk virkelig gjennomgå av dommerne :fnise: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady

Jeg håper ikke at Reynold vinner. Han er flink på presentasjon, men smak og teknikk har han feilet på flere ganger. Jeg klarer ikke helt å heie på han.

Synes maten til Sarah så god ut i dag og skulle gjerne ha smakt på maten til Poh. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frosendiva
Cata skrev (26 minutter siden):

Ben var der selv om han ikke var med i kampen om immunitet. Jeg så ham i MasterClass delen.

Stakkars Reece, han fikk virkelig gjennomgå av dommerne :fnise: .

Han sto ikke på galleriet men var med på Mastercard. Så han der etter jeg skrev.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker veldig godt de nye dommerne! Likte godt Matt, Gary og George og syntes det var trist at de måtte gi seg, men hittil har jeg egentlig ikke merket noe savn etter de. 

Anonymkode: 892d3...024

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frosendiva skrev (5 minutter siden):

Han sto ikke på galleriet men var med på Mastercard. Så han der etter jeg skrev.

Tipper MasterClass er tatt før konkurransen som vi så i dag, og at det er derfor Ben U er med Masterclass, men ikke på balkongen.

Anonymkode: 8cc05...37f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frosendiva
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tipper MasterClass er tatt før konkurransen som vi så i dag, og at det er derfor Ben U er med Masterclass, men ikke på balkongen.

Anonymkode: 8cc05...37f

Tror jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frosendiva
Sally-Go-Round skrev (Akkurat nå):

Kult med Katy! 
 

Flere som synes Poh er litt masete? Hun er litt mye for meg 😛

Tenkte akkurat  det samme . Blir litt skremt  noen ganger. Intens dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cata skrev (15 timer siden):

Nei vi så ikke det. Husker jeg tenkte det samme i går kveld. Enig, Ben ville vært min favoritt hvis ikke noen her hadde sagt hva han var beskyldt for (har ikke våget google så vet ikke om han er dømt eller ei) . Syntes han var så sympatisk i den sesongen der han kom til finalen. Husker han hjalp en eller annen i en stresstest og at han brukte tid på å trøste Diana da hun hadde et lite sammenbrudd i finalen. 

Så feil kan man ta. 

Jeg liker også Simon og Sarah T. Tror kanskje ikke Simon når helt til topps i år heller, men Sarah T. har en sjanse. Tessa er også flink men av en eller annen grunn liker jeg ikke henne fullt så godt som de andre to. Ser imidlertid for meg at det blir Reynold som står igjen på pallen til slutt...

Ut i fra hva jeg har lest har han ikke vært i retten ennå.

Han er tiltalt for tre tilfeller av upassende berøring (det ene tilfellet var berøring av 16-åringens bryst, de to andre tilfellene sto det ingenting om i den artikkelen jeg leste
Nå er vel ikke Daily Mail den mest seriøse kilden å linke til, men noe sannhet er det vel i det.

 

Jeg liker Simon, Kahn, Sarah T, og Laura, men jeg tror ikke noen av dem vinner.

Poh er sikkert flink, men hun blir litt mye for min del.

Callum vil for mye, og det samme gjelder egentlig for Reynold.  De snubler begge litt i egne ambisjoner.

Emelia er vel den som har vært mest stabil på kjøkkenet.  Ikke helt på topp, ikke på bunn, bare jevnt over god, så hun tror jeg vil komme langt.

 

 

Anonymkode: 07ded...0fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/11/2021 at 8:54 PM, Sally-Go-Round said:

Kult med Katy! 
 

Flere som synes Poh er litt masete? Hun er litt mye for meg 😛

Fått litt for mye av Poh, kommet til det punktet at «alt» ved henne irriterer. Når hun gliser og ler ser hun nesten litt skremmende ut😬😆 

Men Katy satte jo alle i skyggen, på grensen til pinlig hvordan hun tok over showet men det er vel kanskje slik hun er😅

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen satt og leste litt om deltakerne da vi så på her for leden og så kom han dessverre over vinneren for denne sesongen..! Er det noen som har funnet ut og syns det er gøy å vite hvem som vinner? For å kunne følge ekstra med på vedkommende igjennom konkurransen? 
 

For min egen del så troooor jeg at jeg vil beholde spenningen enn så lenge og holder meg langt unna googling!
 

Vedr Katy episoden så håpet jeg på at Sarah Tiong eller Reese skulle vinne, de har så bra reaksjoner og blir SÅ glad når de gjør det bra og hadde de vunnet foran Katy hadde de vel vært helt i hundre. Poh ble sikkert glad hun og men virker også litt som om hun tar seieren for gitt, hun tror/vet hun er bedre enn de andre.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...