Gå til innhold

Ny sesong MasterChef Australia.


Lady Lovelylocks

Anbefalte innlegg

Begynner på TLC mandag 11.1 Kl 18. 

Jeg gleder meg 😊
Fler som skal se på?

Endret av Lady Lovelylocks
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lover å gi sesongen en sjanse, men det kan hende jeg ikke får det til - at savnet etter de tidligere dommerne blir for stort! Vi får se 🙂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ventet lenge på det! Men jeg er også litt skeptisk til nye dommere, men skal prøve å ikke la det ødelegge.

Anonymkode: 892d3...024

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De nye dommerne  har fått masse skryt i Australia . Folk som var skeptisk  elsket  de.

Anonymkode: 82120...478

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frosendiva
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

De nye dommerne  har fått masse skryt i Australia . Folk som var skeptisk  elsket  de.

Anonymkode: 82120...478

Hvorfor ble denne anonym?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

De nye dommerne  har fått masse skryt i Australia . Folk som var skeptisk  elsket  de.

Anonymkode: 82120...478

Har fått med meg det samme. Kan jo hende det blir bra allikevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for tips! 😄 Synd at det ikke er de samme dommerene, men vi får gi de nye en sjanse. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal :)  Kommer sikkert til å savne de nye dommerne, men det er virkelig imponerende hva deltakerne får til.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å se på, så tar en titt , men kommer nok å savne de gode gamle gutta 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett hele. De nye brukte noen episoder på å bli varme i trøya, men det ble veldig bra etter hvert. Og så var det veldig kult med et gjensyn med tidligere favorittdeltagere. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, jeg så ikke at det allerede finnes en tråd. Mente jeg kikket godt etter, men ikke godt nok, tydeligvis.

Jeg liker denne sesongen veldig godt allerede fra start. Artig vri med "all star"-sesong, og praktisk med tanke på korona siden det ikke trengtes noen innledende runder. Det er jo litt trist at Gary, George og Matt ikke er der, men jeg venner meg nok til det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat begynt å se på første episode, og jeg er superfan av MasterChef Australia, og er så redd å bli skuffet av denne sesongen uten George, Matt og Gary. Begynnelsen lover godt da med Gordon Ramsay på besøk, og at det er en "All star"-sesong er også en god vri. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lovende. Savner George, Matt og Gary, men foreløpig viser de tre nye lovende takter. Blir litt trøstet av å se kjente fjes blant deltakerne, så jeg henger nok med noen episoder til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vanskelig å velge seg favoritt/ favoritter blant så flinke kokker 😝 Jeg tror mine foreløpige favoritter er Tessa, Jess og Simon, ut ifra tidligere kjennskap 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sally-Go-Round skrev (3 minutter siden):

Vanskelig å velge seg favoritt/ favoritter blant så flinke kokker 😝 Jeg tror mine foreløpige favoritter er Tessa, Jess og Simon, ut ifra tidligere kjennskap 😊

Jeg gjør som sist - heier på Ben. Nå har han jo etter sigende fått litt videre repertoir enn is også :fnise: . Og så virker Dani både flink og morsom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir interessant å se om det er stor forskjell på de som var med i konkurransen for lenge siden og har fått noen års fartstid i bransjen, og de som var med nylig. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Noen som har gitt opp de nye dommerne? Jeg synes ikke han Andy gir det mest sympatiske inntrykket, men liker godt Melissa og Jock 🙂 

Jeg har egentlig for mange favoritter ser jeg, men det snevrer seg inn ettersom de rykker ut 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...