Gå til innhold

Ny sesong MasterChef Australia.


Lady Lovelylocks

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke gitt dem opp. De fungerer bedre enn jeg fryktet. Ikke riktig så mye sjarm som hos George & Co, men helt greie. Sliter litt med favorittene jeg også, men har bestemt meg for Ben U. Husker da han tok seg tid til å trøste Diana i "sin" finale, og i en episode før tok han seg tid til å hjelpe en eller annen i en presstest tror jeg det var. Det er sånt som kalles sportsånd. (Mange andre som både er "likeable" og flinke der så skjønner problemstillingen da.) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cata skrev (41 minutter siden):

Jeg har ikke gitt dem opp. De fungerer bedre enn jeg fryktet. Ikke riktig så mye sjarm som hos George & Co, men helt greie. Sliter litt med favorittene jeg også, men har bestemt meg for Ben U. Husker da han tok seg tid til å trøste Diana i "sin" finale, og i en episode før tok han seg tid til å hjelpe en eller annen i en presstest tror jeg det var. Det er sånt som kalles sportsånd. (Mange andre som både er "likeable" og flinke der så skjønner problemstillingen da.) 

Ben U. ble arrestert for seksuelle overgrep midt under filmingen, så han vinner iallefall ikke.

Anonymkode: 9d6c0...d52

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Ben U. ble arrestert for seksuelle overgrep midt under filmingen, så han vinner iallefall ikke.

Anonymkode: 9d6c0...d52

Hva for noe???? Der ramlet heltestatus VELDIG for å si det slik. 

Vel, da får det bli Sarah eller Reynold i stedet. 

Endret av Cata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ben U. ble arrestert for seksuelle overgrep midt under filmingen, så han vinner iallefall ikke.

Anonymkode: 9d6c0...d52

Hva?! :hakeslepp: 

Ellers er Sarah en favoritt hos meg også, hun var det i sin sesong og. 

Det var ikke mye tegn til pandemi i den episoden hvor de hadde grillfest for tolv hundre gjester, gitt. Er de første episodene spilt inn under pandemien i det hele tatt?, Eller, de må vel være det?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frosendiva
every woman skrev (46 minutter siden):

Hva?! :hakeslepp: 

Ellers er Sarah en favoritt hos meg også, hun var det i sin sesong og. 

Det var ikke mye tegn til pandemi i den episoden hvor de hadde grillfest for tolv hundre gjester, gitt. Er de første episodene spilt inn under pandemien i det hele tatt?, Eller, de må vel være det?

 

Det var bitte litt før  pandemi.  Den kommer sånn mitt i sesongen.   De er så mange at de bruker lang tid å spille inn sesongen   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frosendiva skrev (18 minutter siden):

Det var bitte litt før  pandemi.  Den kommer sånn mitt i sesongen.   De er så mange at de bruker lang tid å spille inn sesongen   

Okei, ja da gir det mening. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lama_Drama skrev (19 minutter siden):

Hvor er dommerne? :sjokk:

Mener du eks-dommerne Gary, George og Matt? Det ryktes at de ikke har fornøyde med lønnen de ble tilbudt bla. Kjipt for oss 😕

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frosendiva
Sally-Go-Round skrev (10 timer siden):

Mener du eks-dommerne Gary, George og Matt? Det ryktes at de ikke har fornøyde med lønnen de ble tilbudt bla. Kjipt for oss 😕

Tror han en  ble dømt for  økonomisk  kriminalitet  . Og ikke betalte ikke ansatte 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frosendiva skrev (1 time siden):

Tror han en  ble dømt for  økonomisk  kriminalitet  . Og ikke betalte ikke ansatte 

Ja, men det var ikke derfor de sluttet. Han ble dømt for dette før de sluttet. Årsaken til at de sluttet, var at de var misfornøyd med lønnen. 

Anonymkode: 76eb0...39f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady

Jeg var også skeptisk til de nye dommerne, men synes de er ganske bra jeg. Mennene er i hvert fall kjekkere :PHehe, men de funker ganske bra sammen og har sin sjarm så synes de har gjort et bra valg der. 

Usikker på hvem jeg har som favoritt. Noen har man fått sett lite av så ting kan jo endre seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ligger litt på etterskudd, har vel sett de første 10 episodene.

Tror det var meget smart å begynne med en sesong med gamle deltagere for de nye dommerene. For de som ble meget skuffet og "da skal jeg iallefall ikke se på" vil jo da begynne å se grunnet gamle "helter" som kommer tilbake.

Savner selvsagt de gamle, men synes de gjør en grei jobb. Som mann er jeg jo litt sjarmert av Melissa.

Virker som det kan være en del "inhabilitet" blant dommerene og enkelte deltagere, men virker som de klarer å skille det greit.

Min favoritt er selvsggt Reynold, de dessertene har lager er jo helt spinnville. Virker som har også har utviklet seg en del på middagsretter også siden sist.

Anonymkode: 946f3...ec2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ingen andre som ser? Har endelig "tatt" igjen sendingene nå, artig med "twist-week"...

Anonymkode: 946f3...ec2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, man henger med. Så langt har det vært omtrent som forventet

Spoiler

...selv om jeg hadde håpet Chris hadde hengt med litt lenger. Artig fyr. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger med! Tror mine favoritter er Reynold, Poh, Ben og Khan... Vanskelig, for jeg liker så mange 😁 Spennende med twist week! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått seg til de nye programlederne..

Håper Ben vinner, kuul sveis på fyren, og kjempeflink til å lage mat 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Frosendiva
lsklars skrev (5 minutter siden):

Gått seg til de nye programlederne..

Håper Ben vinner, kuul sveis på fyren, og kjempeflink til å lage mat 

Han blir hivd ut snart . Noe med  alkohol og seksuelle misbruk  . 

Liker de nye dommerne.  Jeg var vel  en av de få som var bitte litt lei av de gamle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frosendiva skrev (4 minutter siden):

Han blir hivd ut snart . Noe med  alkohol og seksuelle misbruk  . 

Liker de nye dommerne.  Jeg var vel  en av de få som var bitte litt lei av de gamle. 

Var ikke det den andre Ben? Som allerede har røket ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wera1 skrev (3 minutter siden):

Var ikke det den andre Ben? Som allerede har røket ut. 

Var to Ben med i år..

Han med sveisen er flinkest av de 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...