Gå til innhold

Kan jeg spørre henne om hun har hatt sex med mørkhudede menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser ingen problemer med å spørre om det. Hvorfor? Fordi et sånt spørsmål kan være en indikasjon på hvor kompatible man er. Preferanser er faktisk viktige i et forhold, det samme er moral og etikk. Jeg er ikke for globalisme på noen områder, og for meg er det viktig å finne en likesinnet partner. Nå er jeg heldig, fordi jeg har funnet en ❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 8.1.2021 den 10.23):

Er det greit hvis jeg spør om det siden vi begge liker hverandre? Kan det være en dealbreaker? Vi har kjent hverandre et par måneder. 

Jeg vil ikke bli sammen med jenter som har hatt sex med mørkhudede menn. Det er derfor jeg vil spørre henne om dette. Er ikke rasist eller noe.

Anonymkode: 4dac5...7cd

Hvis det er så viktig for deg, så bare spør. Jeg selv hadde hatt problemer m dette spørsmålet pga voldtekt. Ha det i bakhodet også ved rar reaksjon. 

Anonymkode: 6d42f...5dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hva som er argumentet bak denne holdningen. Hvis man ikke er rasist (*kremt*), hvorfor er det da en dealbreaker at hun har ligget med en mørkhudet? Og hva menes med «mørkhudet»? En det en med afrikansk opprinnelse? Alle som ikke er hvite (feks en tyrker)? Gjelder det også svarte nordmenn eller amerikanere etc som er født og oppvokst i Norge? Forstår virkelig ikke hvor skillene går her.. 

Anonymkode: ca331...70b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg lurer på hva som er argumentet bak denne holdningen. Hvis man ikke er rasist (*kremt*), hvorfor er det da en dealbreaker at hun har ligget med en mørkhudet? Og hva menes med «mørkhudet»? En det en med afrikansk opprinnelse? Alle som ikke er hvite (feks en tyrker)? Gjelder det også svarte nordmenn eller amerikanere etc som er født og oppvokst i Norge? Forstår virkelig ikke hvor skillene går her.. 

Anonymkode: ca331...70b

Kanskje skillene er individualistiske? At mennesker har sin ulike oppfattelse, og du kan aldri definere det eller sette dem i bås, da smaken til folk ikke samkjøres som regel, og ingen er identiske. Hva med mat. Har du møtt noen som liker akkurat det samme, og ingenting av det samme? Eller aksepterer du med letthet at noen feks ikke liker rakfisk? Eller skal du kartlegge dem? 

Anonymkode: e1bb1...f26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, OlsenHansen said:

 

8xvMYW4.jpg

Ubrukelig kilde "penisenlargementpills.uk.com", er du virkelig dum nok til å tro på hva som helst bare det er et fancy bilde? Herregud...

Anonymkode: 964b2...abd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jdz skrev (På 8.1.2021 den 11.05):

Det kunne like gjerne stått "Er ikke rasist altså, jeg bare liker ikke svartinger".

Det er helt innafor å spørre dersom du vil at forholdet skal ta slutt. For hennes skyld synes jeg egentlig du bør spørre med en gang.

«Er ikke rasist altså, bare redd for at tissen Min skal virke liten.» 😇 

Huff. For meg hadde det vært et veldig rart spørsmål å få, turnoff.

Anonymkode: 3ef93...d62

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

«Er ikke rasist altså, bare redd for at tissen Min skal virke liten.» 😇 

Huff. For meg hadde det vært et veldig rart spørsmål å få, turnoff.

Anonymkode: 3ef93...d62

Er ingen dumme spørsmål. Bare dumme svar. Hallo i luken. 

Anonymkode: e1bb1...f26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er ingen dumme spørsmål. Bare dumme svar. Hallo i luken. 

Anonymkode: e1bb1...f26

For meg er dette et dumt spørsmål. Det får du bare ikke gjort noe med 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 3ef93...d62

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galdhøpiggen skrev (På 8.1.2021 den 20.11):

Er man rasist om man ikke er for den enorme innvandringen som er i landet, er man rasist om man ikke ønsker å ha noe med mørkhudede å gjøre i livet sitt? Hvorfor irritere seg over et normalt spørsmål fra en bruker? 

Nå må dette med rasisme slutte opp, dere som gjør så det blir rasisme i Norge når ingen kan ha andre meninger enn deres egne... 

Selv Pippi Langstrømpe er rasistisk, koko.... 

Garantert. Hvorfor i alle dager skal man utelukke mennesker på bakgrunn av hudfarge? 

 

Endret av Uatskillelig
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ihvertfall fair å stille de spørsmålene man ønsker svar på i starten, notere seg svarene og ta konsekvensene av det, framfor å gå årevis uti forholdet fordi man ikke liker den andres fortid. 

Anonymkode: 541fd...19d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå spørs det om ikke tråden er laget for å hisse opp folk, noe den åpenbart klarte, men jeg tenker generelt at det må være rom for å stille spørsmål om det aller meste, inkludert tidligere seksuell erfaring.

For øvrig kan jeg ikke se at det skulle være så skrekkelig annerledes enn når det for en del kvinner virker å være en dealbreaker at mannen har hatt sex med andre menn. De færreste kan noe for preferansene sine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

herzeleid skrev (59 minutter siden):

Nå spørs det om ikke tråden er laget for å hisse opp folk, noe den åpenbart klarte, men jeg tenker generelt at det må være rom for å stille spørsmål om det aller meste, inkludert tidligere seksuell erfaring.

For øvrig kan jeg ikke se at det skulle være så skrekkelig annerledes enn når det for en del kvinner virker å være en dealbreaker at mannen har hatt sex med andre menn. De færreste kan noe for preferansene sine. 

Det er vel innafor for en heterofil kvinne å ønske seg en heterofil mann for forhold? Det er vel enklest og mest ukomplisert om begge har samme seksuelle legning? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thyra skrev (5 minutter siden):

Det er vel innafor for en heterofil kvinne å ønske seg en heterofil mann for forhold? Det er vel enklest og mest ukomplisert om begge har samme seksuelle legning? 

Det er selvfølgelig innafor og en preferanse en absolutt bør kunne ha. Det samme tenker jeg må være tilfelle om andre "ting" vi henger oss opp i med partneres fortid, inkludert om denne har hatt sex med personer med enkelte "attributter", som kjønn eller etnisitet, eller seksuelle handlinger en synes er frastøtende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt greit og legitimt å finne ut eller utelukke en potensiell partner som er en Mud Shark, det er ingen med vettet i behold som blir sammen med noen som tror at fargerikt felleskap faktisk fungerer i 2021.

Anonymkode: 26087...fef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vet ikke hva jeg hadde følt om du hadde spurt meg om det, spørs hva slags setting og hvordan du hadde spurt.

Om du tok det opp som en del av et avhør for å avgjøre om jeg var en potensiell kjæreste hadde det vært veldig spesielt. Hadde tenkt at du var dømmende og kanskje i tillegg usikker rundt din egen penisstørrelse.

Hadde vi kommet inn på temaet når vi snakket om tidligere partnere eller hva slags typer vi oftest går etter, så hadde det vært innafor å spørre om «har du vært med en mørk, da?» eller «har du vært med en fra et annet land?» bare for nysgjerrighetens del.

Men om det var for å «ta meg» og luke meg ut, så hadde det vært like greit at du bare fjernet deg fra min telefonliste iallefall...

Anonymkode: ec5ab...737

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.1.2021 den 10.23):

Er det greit hvis jeg spør om det siden vi begge liker hverandre? Kan det være en dealbreaker? Vi har kjent hverandre et par måneder. 

Jeg vil ikke bli sammen med jenter som har hatt sex med mørkhudede menn. Det er derfor jeg vil spørre henne om dette. Er ikke rasist eller noe.

Anonymkode: 4dac5...7cd

Er det fordi du tror mørkhudede menn har et stort og godt utstyr? Og at du er redd for konkurranse? 

Anonymkode: 7c59a...9f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.1.2021 den 10.25):

Ja, skynd deg å spørre slik at hun får muligheten til å dumpe deg raskest mulig.

Og du er rasist, forresten.

Anonymkode: f6efa...2fc

Han er ikke rasist. Alt er ikke rasisme.

Han tror alle mørkhudede menn har større og bedre utstyr enn han, og er redd for konkurranse. 

Anonymkode: 7c59a...9f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herzeleid skrev (13 timer siden):

Det er selvfølgelig innafor og en preferanse en absolutt bør kunne ha. Det samme tenker jeg må være tilfelle om andre "ting" vi henger oss opp i med partneres fortid, inkludert om denne har hatt sex med personer med enkelte "attributter", som kjønn eller etnisitet, eller seksuelle handlinger en synes er frastøtende. 

Det handler ikke bare om fortid. En mann som har hatt sex med menn, er sannsynligvis ikke heterofil. At noen ønsker at den de skal dele livet med har samme seksuelle legning som en selv, er ikke så rart. De kan likevel godta homofili/bifili fullt ut i andre sammenhenger. 

Det er ikke sammenlignbart med å henge seg opp i om en potensiell partner har hatt sex med noen med mørk hud. 

Om noen har drevet med seksuelle handlinger en selv finner frastøtende, burde ikke spille noen rolle med mindre dette er en forventning til at ny partner skal delta i det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...