Gå til innhold

Kan jeg spørre henne om hun har hatt sex med mørkhudede menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Galdhøpiggen skrev (54 minutter siden):

Nei jeg er ikke rasist, men tåler å bli kalt det. Er alle rasister som ikke ønsker å være borti mørkhudede??? 

Omvendt rasisme nå for tiden.... 

Ja, vil du ikke være i nærheten av en mørkhudet, er du rasist.

Anonymkode: fa6c0...687

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et slikt spørsmål vil selvsagt være en dealbreaker, for de fleste oppegående mennesker, og resten vil nok lyve og si nei. 

Og dette handler jo egentlig ikke om hudfarge, eller hva? Det mest eksotiske jeg har på rullebladet er sex med en marokkaner, men jeg har ligget med minst to vestlendinger som var mørkere i huden. Og den som hadde desidert størst kuk var en blond og blåøyd fyr fra Sørlandet. Go figure.

Anonymkode: 4026b...b2c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe problem. Har spurt om det mange ganger. Trikset er bare å ikke spør om det helt random. Ta det i en setting hvor dere allerede snakker om tidligere seksuelle erfaringer. 

Anonymkode: 7a382...5f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så kan det jo hende at hun har levd som den reneste sølibatsnøHVIT i hele sitt liv, men hennes mor,
bestemor eller selveste gamlemor i hornet på veggen har hatt seg i bekmørke skogen i sin sprelske fortid;
hva da? Har "det ekle" krøpet inn i dna`et hennes og vil øyeblikkelig se deg ut i vrimmelen og angripe deg
så du får "troll i trompeten", ts...? Er den unge damen kulørbesudlet for evig tid sånn som du tenker på det? 

 :sjokkbla: #bevaremegvelforentankegang-2021

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal spørre. Det er viktig å være ærlig om hvem man er og hvilke verdier man jar. Så kan hun velge selv hva hun vil gjøre med den informasjonen...

Anonymkode: 2b0a2...64e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galdhøpiggen skrev (4 timer siden):

Jo, jeg hadde aldri pult en jente som har hatt en mørkhudet inni seg, ikke kun derfor men pga vi da garantert ikke passer sammen pga meninger osv. 

Slike spørsmål om verdier og holdninger, går an å finne ut av, uten å spørre hvem hun har ligget med. 

Anonymkode: 08aaf...93a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for brukerdebatt,spekulasjoner,avsporinger,samt svar til dette.

Chantielle mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er det greit hvis jeg spør om det siden vi begge liker hverandre? Kan det være en dealbreaker? Vi har kjent hverandre et par måneder. 

Jeg vil ikke bli sammen med jenter som har hatt sex med mørkhudede menn. Det er derfor jeg vil spørre henne om dette. Er ikke rasist eller noe.

Anonymkode: 4dac5...7cd

Du vil ikke være sammen med ei som har ligget med en mørkhudet, men du er ikke rasist? Hva er du da?

 

  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er en dealbreaker for deg om hun har hatt det, så er du jo rasist. Og da er også spørsmålet om hun kan tenke seg å være sammen med deg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Er det greit hvis jeg spør om det siden vi begge liker hverandre? Kan det være en dealbreaker? Vi har kjent hverandre et par måneder. 

Jeg vil ikke bli sammen med jenter som har hatt sex med mørkhudede menn. Det er derfor jeg vil spørre henne om dette. Er ikke rasist eller noe.

Anonymkode: 4dac5...7cd

Helt idiotisk spørsmål dersom dere liker hverandre og alt er bra. Idiotisk spørsmål uansett forresten. La det ligge. Men du trenger ikke være rasist selv om du har en hangup for damer som har vært med mørkhudede menn. Jeg er selv skeptisk til slike damer, men ikke til de de har vært sammen med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
Kokeshi skrev (3 timer siden):

Hvis det er en dealbreaker for deg om hun har hatt det, så er du jo rasist. Og da er også spørsmålet om hun kan tenke seg å være sammen med deg.

Så feil kan en altså ta. Ikke rart det er mange som blir kalt rasister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du skal spørre så hun får muligheten til å dumpe deg

Anonymkode: 041dd...df3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å spørre er en dealbreaker ja - vil tro ca 70 prosent av alle damer dumper deg etter et sånt spørsmål. Men hvis du er ute etter de 30 prosent resterende, vil det jo spare både deg og dama for bortkastet tid. Å spør du! (Og så forstår jeg ikle hvorfor dette er så viktig for deg, tenk på alle de bra damene du mister)

Anonymkode: a7266...0ad

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Er det greit hvis jeg spør om det siden vi begge liker hverandre? Kan det være en dealbreaker? Vi har kjent hverandre et par måneder. 

Jeg vil ikke bli sammen med jenter som har hatt sex med mørkhudede menn. Det er derfor jeg vil spørre henne om dette. Er ikke rasist eller noe.

Anonymkode: 4dac5...7cd

Jeg ble veldig nysgjerrig på hvorfor du ikke vil være sammen med ei kvinne som har hatt sex med en mørkhudet siden du ikke er rasist. Hva er det da du er redd for? Kjønnssykdommer? AIDS kan man teste seg for før dere har sex. Jeg antar at problemet ikke er noe så banalt som redsel for erfaring med større penis. Selv om mørkhudede har større penis i gjennomsnitt, så er det stor variasjon der også, akkurat som hos hvite. Er du redd for at mørkhudede er bedre i senga, så kan du jo be henne lære deg hva hun liker. Det er forresten lurt uansett.

Endret av Hulderen
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (1 minutt siden):

Jeg ble veldig nysgjerrig på hvorfor du ikke vil være sammen med ei kvinne som har hatt sex med en mørkhudet siden du ikke er rasist. Hva er det da du er redd for? Kjønnssykdommer? AIDS kan man teste seg for før dere har sex. Jegantar at problemet ikke er noe så banalt som redsel for erfaring med større penis. Selv om mørkudede har større penis i gjennomsnitt, så er det stor variasjon der også, akkurat som hos hvite. Er du redd for at mørkhudede er bedre i senga, så kan du jo be henne lære deg hva hun liker. Det er forresten lurt uansett.

Er man rasist om man ikke er for den enorme innvandringen som er i landet, er man rasist om man ikke ønsker å ha noe med mørkhudede å gjøre i livet sitt? Hvorfor irritere seg over et normalt spørsmål fra en bruker? 

Nå må dette med rasisme slutte opp, dere som gjør så det blir rasisme i Norge når ingen kan ha andre meninger enn deres egne... 

Selv Pippi Langstrømpe er rasistisk, koko.... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galdhøpiggen skrev (Akkurat nå):

Er man rasist om man ikke er for den enorme innvandringen som er i landet, er man rasist om man ikke ønsker å ha noe med mørkhudede å gjøre i livet sitt? Hvorfor irritere seg over et normalt spørsmål fra en bruker? 

Nå må dette med rasisme slutte opp, dere som gjør så det blir rasisme i Norge når ingen kan ha andre meninger enn deres egne... 

Selv Pippi Langstrømpe er rasistisk, koko.... 

Hey, gi deg litt da! Jeg aksepterer jo at TS sier at han ikke er rasist. Jeg beskylder ham ikke for det, jeg er bare ekte nysgjerrig på hva grunnen er!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skiftenøkkel skrev (9 timer siden):

Det er da lov å spørre. Men forstår ikke hvorfor, er du redd de farger av eller noe?

Det er en ypperlig måte å framstå som mindre intelligent, så egentlig er det bare bra at han spør. Riv av plasteret.

Ts: dere har bare kjent hverandre i to mnd så det er vel ikke så farlig om det blir slutt vel.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (1 minutt siden):

Hey, gi deg litt da! Jeg aksepterer jo at TS sier at han ikke er rasist. Jeg beskylder ham ikke for det, jeg er bare ekte nysgjerrig på hva grunnen er!

Jeg kan bare svare for meg selv, for meg handler det mest om kulturer, mat, religion, og fritidsinteresser. Jeg er imot all innvandringen som skjer, men jeg er for å hjelpe de der de er, altså i sine hjemland eller naboland rundt de. Hadde fått hjulpet så ekstremt mange fler på den måten enn slik det nå er. 

Jeg har møtt en del mørkhudede men aldri funnet tonen med en eneste en, derfor ønsker jeg ikke å ha ei dame som da sannsynligvis har flere av de i sin vennekrets, jeg har mer enn nok venner med etnisk norske som er lik meg selv og har samme kultur. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæææ??? Håper hun har hatt det! For hun betyr tydeligvis ikke en dritt for deg. 

Anonymkode: 9ac0b...b45

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galdhøpiggen skrev (8 minutter siden):

Er man rasist om man ikke er for den enorme innvandringen som er i landet, er man rasist om man ikke ønsker å ha noe med mørkhudede å gjøre i livet sitt? Hvorfor irritere seg over et normalt spørsmål fra en bruker? 

Nå må dette med rasisme slutte opp, dere som gjør så det blir rasisme i Norge når ingen kan ha andre meninger enn deres egne... 

Selv Pippi Langstrømpe er rasistisk, koko.... 

Om man ikke ønsker å ha noe med noen å gjøre kun fordi de har mørk hud, er man vel temmelig rasistisk, ja. 

Å ha sine preferanser og ikke bli tiltrukket av folk med mørk hud, er en annen sak. Men å av prinsipp ikke ville ha noe med dem å gjøre, og ikke tåle at andre har hatt noe med dem å gjøre, kun basert på hudfarge... Om det ikke er rasisme, lurer jeg jammen på hva som er rasisme. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...