Gå til innhold

Kan jeg spørre henne om hun har hatt sex med mørkhudede menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det greit hvis jeg spør om det siden vi begge liker hverandre? Kan det være en dealbreaker? Vi har kjent hverandre et par måneder. 

Jeg vil ikke bli sammen med jenter som har hatt sex med mørkhudede menn. Det er derfor jeg vil spørre henne om dette. Er ikke rasist eller noe.

Anonymkode: 4dac5...7cd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er da lov å spørre. Men forstår ikke hvorfor, er du redd de farger av eller noe?

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg vil ikke bli sammen med jenter som har hatt sex med mørkhudede menn.

Hvorfor ikke? Hvorfor i alle dager skulle det vært en dealbreaker?

Anonymkode: 86736...fb0

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gjerne spørre. Men jeg hadde da ikke giddet å fortsette noe med deg. Orker ikke tanken på å ha sex med noen som føler det slik overfor mennesker med mer pigmenter i huden. 

Anonymkode: 89993...411

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du spør om det så avslører du for henne at du er rasist. Hvis hun ikke vil være sammen med en rasist risikerer du jo å bli dumpa. På den annen side, du vil kanskje bare være sammen med en som også er rasist, så da er det vel greit.

Anonymkode: b7df6...1a2

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillefrøkengrei

Altså du må jo gjerne spørre. Men for å si det sånn. Jeg har aldri hatt sex med en mørkhudet mann, men hadde jeg vært henne og du hadde stilt meg det spørsmålet så hadde jeg likevel dumpet deg. At du stiller det spørsmålet sier så mye om deg og dine holdninger, og det ville ikke vært forenelig med de holdninger og verdier jeg ser etter i en jeg vil være sammen med.  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Er det greit hvis jeg spør om det siden vi begge liker hverandre? Kan det være en dealbreaker? Vi har kjent hverandre et par måneder. 

Jeg vil ikke bli sammen med jenter som har hatt sex med mørkhudede menn. Det er derfor jeg vil spørre henne om dette. Er ikke rasist eller noe.

Anonymkode: 4dac5...7cd

Idet du føler det nødvendig å påpeke at du ikke er rasist, beviser du at det er nettopp det du er...

Hvorfor skulle det ellers være interessant for deg å vite om hun har hatt sex med en mørkhudet person??? 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde satt pris på om du spurte så raskt som mulig. For da kunne jeg jage deg på huet og rævva ut døra. Greit å luke ut rasister fort. 

Anonymkode: 616a9...257

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det betyr mye for deg, at du ikke klarer å overse det, så er du nødt til å finne ut av det hvis du tenker på å være ilag med henne over tid. Det går ikke å leve med vissheten om at kanskje....

Om du får et ærlig svar, er jo også et spørsmål.

Hvor fruktbart det er å mene at noen skal skylde deg fortiden sin, derimot...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rasist, nei. Men tydeligvis full av fordommer, siden du virker er redd for at hun har pult noen med større tiss en deg.

Anonymkode: 0cdec...c5a

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørsmålet har jeg faktisk fått av ei jeg datet.  Bare at det gjaldt en mørkhudet kvinne.  Satt ikke pris på et slikt spørsmål. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Ja, skynd deg å spørre slik at hun får muligheten til å dumpe deg raskest mulig.

Og du er rasist, forresten.

Anonymkode: f6efa...2fc

Man er ikke rasist nei, jeez! 🙄🙄

 

Jeg hadde fint spurt om det samme pga nysgjerrighet og jeg er mørk selv,

Anonymkode: 70d3c...2c4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Man er ikke rasist nei, jeez! 🙄🙄

 

Jeg hadde fint spurt om det samme pga nysgjerrighet og jeg er mørk selv,

Anonymkode: 70d3c...2c4

Men her er ikke saken av nysgjerrighet. Ts sier jo at det er uaktuelt å fortsette om hun har hatt sex med en mørkhudet. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ærlig og oppriktig talt at det på et eller annet tidspunkt i et forhold må være rom for å kunne stille såpass åpne spørsmål.

Men vær forberedt på uenigheter rundt legitimiteten av spørsmålet.

For du fremstår som enten rasistisk eller full av fordommer. Og ingen av delene er positivt tidlig i en dating periode. Jeg hadde endt relasjonen der, for å si det enkelt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen nevner han er redd hun har hatt sex med noen med større tiss. 

1:Hvis du er redd for at hun ikke er fornøyd med mindre penis: Altså, større tiss gir ikke nødvendigvis bedre sex. Hvis problemet ditt er at du vil være den beste sexen så har det ingen hensikt å spørre etter hudfarge.

2:hvis du, som en del andre tullinger, tror hun er strukket av en større penis - det går ikke an. Damer har muskler innvendig. 

Anonymkode: b7df6...1a2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Er ikke rasist eller noe.

Anonymkode: 4dac5...7cd

Det kunne like gjerne stått "Er ikke rasist altså, jeg bare liker ikke svartinger".

Det er helt innafor å spørre dersom du vil at forholdet skal ta slutt. For hennes skyld synes jeg egentlig du bør spørre med en gang.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har garantert hatt sex før deg, med hvite menn, så hvis hun har ligget med en mørkhudet, hvilken forskjell gjør det? Det er jo akkurat det samme. Sex er sex. Uansett hudfargen til personen. Jo, du er rasist, uansett hvordan du vrir og vender på det. Skammelig

Anonymkode: 46b94...de7

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er såklart greit, det er noe som er svært viktig for meg at ho ikke har hatt! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...