neon_sun Skrevet 12. februar 2021 #241 Skrevet 12. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): I den ene episoden hvor Adrian har fanget en frosk og det er snakk om å kysse frem en prins, så nevner Astrid at hun har kjæreste (at hun allerede har en prins, eller noe sånt noe) Anonymkode: 4879b...bd3 Ja, det stemmer. Jaja, håper de holder seg i skinnet da ✌️
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #242 Skrevet 12. februar 2021 15 hours ago, AnonymBruker said: Har hun? Fay og Silje har ihvertfall slått opp for en god stund tilbake leste jeg... Anonymkode: 96fa1...40f https://www.nettavisen.no/okonomi/astrid-uhrenholdt-jacobsen-selger-boligen/s/12-95-3423986622 I juni skulle hun og kjæresten kjøpe seg større bolig i hvert fall, men hvem vet Anonymkode: c343b...ad6 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #243 Skrevet 12. februar 2021 Ramla av da Heimly dro hjem. Gidder ikke se en haug med flinkiser på tur..Kjedelig. Anonymkode: 6aacf...7ba 7
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #244 Skrevet 12. februar 2021 Enig. En trenger også litt håpløse turfolk, som Raad og Heimly. Er ikke spesielt glad i tidligere idrettsproffer, med unntak av Steffen Iversen. Anonymkode: 452bd...21f 5
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #245 Skrevet 12. februar 2021 Var det bare jeg som lo da Victor nynnet Mariomelodien fra da Mario drar ned i tunnellen..? Anonymkode: fc217...099 15
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #246 Skrevet 12. februar 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Var det bare jeg som lo da Victor nynnet Mariomelodien fra da Mario drar ned i tunnellen..? Anonymkode: fc217...099 Ja Anonymkode: d3d46...3a3 2
Selbu Skrevet 12. februar 2021 #247 Skrevet 12. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Var det bare jeg som lo da Victor nynnet Mariomelodien fra da Mario drar ned i tunnellen..? Anonymkode: fc217...099 Nei. Elsket det!😄 10
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #248 Skrevet 12. februar 2021 Må innrømme at da Adrian var sånn passe lei på fjellet i regnet og tåka, så hadde han (og de andre) min fulle sympati. Som Vår sa: 'dette er alt jeg hater med fjellturer' Jeg synes det virka som de tok det veldig pent, for jeg hadde vært så frustrert og lei og forbanna. Det verste jeg vet er å være våt og kald, det gjør så fysisk vondt. 10 timer på 4,5 km (korrekt meg om det var feil), det er en tålmodighetsprøve uten like i det drittværet de fikk! Anonymkode: 87669...2e8 3
Lawyam Skrevet 13. februar 2021 #249 Skrevet 13. februar 2021 Litt lei av at det nesten ligger i kortene hver sesong hvem som kommer til å vinne. Jeg kunne tenkt at de heller kunne la slike idrettsutøvere få et eget program heller. Noe av årsaken er all denne klaginga over at noen sinket laget. Hva kan vi forvente da når de ikke har gjort annet enn å trene hele livet sitt. Gi de et eget program eller la dem holde seg til Mesterenes Mester. Jeg liker best å se hvordan vanlige kjendiser klarer seg. Hadde vært mye kjekkere. Jeg pleier å miste intressen, spenningen er hvertfall borte, når de mest proffe er igjen. Spenninga holdt seg i fjor da Jon Almaas vant da, men da var det usedvanlig mange det var gøy å se på også, OnklP burde ha fått være med i alle program. I år er progeammet bare kjedelig. En går og snakker om sex hele tiden, to har fått duracellbatterier i kjeften, resten er bare kjedelige å se og høre på. Dagens sure oppstøt fra meg. Neste år bør de caste Øde og Anniken, helst hele Farmen gjengen. Forresten er det likt med Farmen også. Alltid en idrettsutøver som vinner. Det er urettferdig. Dagens oppstøt nr 2 fra meg. 5
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #250 Skrevet 13. februar 2021 Lawyam skrev (5 timer siden): Litt lei av at det nesten ligger i kortene hver sesong hvem som kommer til å vinne. Jeg kunne tenkt at de heller kunne la slike idrettsutøvere få et eget program heller. Noe av årsaken er all denne klaginga over at noen sinket laget. Hva kan vi forvente da når de ikke har gjort annet enn å trene hele livet sitt. Gi de et eget program eller la dem holde seg til Mesterenes Mester. Jeg liker best å se hvordan vanlige kjendiser klarer seg. Hadde vært mye kjekkere. Jeg pleier å miste intressen, spenningen er hvertfall borte, når de mest proffe er igjen. Spenninga holdt seg i fjor da Jon Almaas vant da, men da var det usedvanlig mange det var gøy å se på også, OnklP burde ha fått være med i alle program. I år er progeammet bare kjedelig. En går og snakker om sex hele tiden, to har fått duracellbatterier i kjeften, resten er bare kjedelige å se og høre på. Dagens sure oppstøt fra meg. Neste år bør de caste Øde og Anniken, helst hele Farmen gjengen. Forresten er det likt med Farmen også. Alltid en idrettsutøver som vinner. Det er urettferdig. Dagens oppstøt nr 2 fra meg. Alltid faktisk. Nå er vel ikke Lohtepus eller han oppfinneren idrettsutøvere? Lothepus er vel så langt fra idrettsutøver man kan komme😅 Og hvem er idrettsutøver i år? Kine? Pensjonert cheerleader. Men enig i at det blir kjedelig hvis Astrid vinner 71. Anonymkode: 155e8...2fb 4
Lawyam Skrevet 13. februar 2021 #251 Skrevet 13. februar 2021 Tenkte vel helst på Ullevålsseter og hun som er programleder nå. Var jo ikke spennende. Ullevålseter vant vel 71 også. Unner de seieren da selvsagt, de var jo best, men når det er slike med så har de jo knapt en sjanse de andre.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #252 Skrevet 15. februar 2021 Nå har jeg bare sett 71° de siste tre årene, men det er jo alltid med noen "sinkere", og hvert år imponerer det meg hvor fantastisk godt de andre lagmedlemmene håndterer dette. Mange av disse sinkerne er i dårlig form, redde for alt mulig, helt blotta for turegenskaper og annen allmenn kunnskap, og i tillegg spiller de litt stakkarslige og sutrete. Allikevel løfter laget dem opp og tar dem med så langt de klarer, uten å gi dem dårlig samvittighet for å sinke laget 👏👏👏 Derfor gjør det direkte vondt å se årets sesong. Ja, Per er i dårligst form på laget og han har høydeskrekk, men han har virkelig ikke gjort seg stakkarslig og sutra på lik linje som jeg har sett andre gjøre (feks Raad da hun skulle komme seg over en liten snøfonn). Han klatra faktisk opp et fjell til tross for skrekken. Han har tidvis gått veldig fort, de tok til og med innpå det andre laget i en gåetappe, etter det andre laget hadde mistet sin sinker. Og han har ikke lagt seg ned for å gi opp så fort han har blitt litt svett i luggen, men har gått og stått på til han er gjennomvåt av svette. Fy fader så imponert jeg er over den mannnen, han har virkelig utfordret seg selv 👏👏👏 Holdningen til resten av laget derimot stinker. Måten de har behandlet Per på er rett og slett en form for felles mobbing og utfrysing. Aldri før har jeg sett noen behandle et lagmedlem så dårlig i 71°. De hadde hatt et og annet å lære av å se hvordan Plumbo-Lars Erik ble løftet frem av sitt lag. For eksempel se hvordan selv John Arne Riise setter Lars Erik foran det enorme konkurranseinnstinktet sitt. Anonymkode: ee454...773 15
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #253 Skrevet 15. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Aldri før har jeg sett noen behandle et lagmedlem så dårlig i 71°. Anonymkode: ee454...773 Så du ikke sesongen med Aylar? Anonymkode: 54e61...6e0 3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #254 Skrevet 15. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så du ikke sesongen med Aylar? Anonymkode: 54e61...6e0 H*n skrev jo at h*n bare hadde sett de 3 siste årene (uten at jeg vet når Aylar Lie var med). Anonymkode: fc217...099
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #255 Skrevet 15. februar 2021 Synes de gjorde mye for å støtte Per, var mer han som støtte alle fra seg siden han ikke hadde kapasitet til å fokusere på annet enn seg selv. Har jo sett hvor mye Steffen forsøkte å muntre han opp, på siste etappen hadde Per null å bidra med og når Per ikke er lagspiller så hvorfor skal de andre fortsette å hjelpe når han ikke kan hjelpes? Anonymkode: 00c29...59c 13
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #256 Skrevet 15. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nå har jeg bare sett 71° de siste tre årene, men det er jo alltid med noen "sinkere", og hvert år imponerer det meg hvor fantastisk godt de andre lagmedlemmene håndterer dette. Mange av disse sinkerne er i dårlig form, redde for alt mulig, helt blotta for turegenskaper og annen allmenn kunnskap, og i tillegg spiller de litt stakkarslige og sutrete. Allikevel løfter laget dem opp og tar dem med så langt de klarer, uten å gi dem dårlig samvittighet for å sinke laget 👏👏👏 Derfor gjør det direkte vondt å se årets sesong. Ja, Per er i dårligst form på laget og han har høydeskrekk, men han har virkelig ikke gjort seg stakkarslig og sutra på lik linje som jeg har sett andre gjøre (feks Raad da hun skulle komme seg over en liten snøfonn). Han klatra faktisk opp et fjell til tross for skrekken. Han har tidvis gått veldig fort, de tok til og med innpå det andre laget i en gåetappe, etter det andre laget hadde mistet sin sinker. Og han har ikke lagt seg ned for å gi opp så fort han har blitt litt svett i luggen, men har gått og stått på til han er gjennomvåt av svette. Fy fader så imponert jeg er over den mannnen, han har virkelig utfordret seg selv 👏👏👏 Holdningen til resten av laget derimot stinker. Måten de har behandlet Per på er rett og slett en form for felles mobbing og utfrysing. Aldri før har jeg sett noen behandle et lagmedlem så dårlig i 71°. De hadde hatt et og annet å lære av å se hvordan Plumbo-Lars Erik ble løftet frem av sitt lag. For eksempel se hvordan selv John Arne Riise setter Lars Erik foran det enorme konkurranseinnstinktet sitt. Anonymkode: ee454...773 Ja. Dette er ikke et "NM i friluftsliv" med kun profesjonelle idrettsutøvere og i en gruppe vil det alltid være en som er svakest. Etter at Isabell og Per er ute er det Iselin, når hun går ut blir det en annen. Skal man da behandle det "svakeste" leddet dårlig helt til Astrid og et par stykker til skal ut i solokonkurranser i semifinalen? Nå synes jeg stort sett alle disse influencerne er miscastet i slike program, det er ikke her de får den verdifulle eksponeringen de så inderlig ønsker seg, og det må også være forventet at deltakerne sjekker litt på forhånd hva de blir invitert med på. Det skal ikke så veldig mye research til for å finne ut at 71 grader nord dreier seg mye om lange, krevende turer og luftige klatreturer (jeg synes det har blitt mer av dette etter hvert). Har man for eksempel ekstrem høydeskrekk er det kanskje greit og stikke fingeren i jorda og innse at dette er ikke noe for meg. Men igjen, er man for eksempel verdensmester i langrenn må man også innse at flertallet av de andre vil være fysisk sett svakere enn deg og kunne sinke deg i konkurransene. Anonymkode: 18367...1ae 7
Gjest Blondie65 Skrevet 15. februar 2021 #257 Skrevet 15. februar 2021 Det er profilen til programmet som er problemet. Det har blitt et ekstremt hardkjør fra etappe nr en. Ingen får sjanse til å gå seg inn - det er opp i fjellvegger og kanovelt fra første dag. Når det er sagt mener jeg fortsatt at man ikke bør si ja til ting man ikke er fysisk i form til å gjennomføre. Når det gjelder det svake leddet mot resten av gruppen har det alt å si hvordan det svake leddet ter seg. Nå synes jeg uansett Astri er ufordragelig, snakk meg om sjefssutrer. Hun der mega-høydeskrekk damen skal ha for å forsøke, men jeg kan godt være uten klagingen. Jeg ser fremdeles på Adrian og Viktor som to herlige sjarmtroll selv om de har svelgt duracell batterier og kastet volum og dimmekontrollen.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #258 Skrevet 15. februar 2021 Blondie65 skrev (11 minutter siden): Det er profilen til programmet som er problemet. Det har blitt et ekstremt hardkjør fra etappe nr en. Ingen får sjanse til å gå seg inn - det er opp i fjellvegger og kanovelt fra første dag. Når det er sagt mener jeg fortsatt at man ikke bør si ja til ting man ikke er fysisk i form til å gjennomføre. Når det gjelder det svake leddet mot resten av gruppen har det alt å si hvordan det svake leddet ter seg. Nå synes jeg uansett Astri er ufordragelig, snakk meg om sjefssutrer. Hun der mega-høydeskrekk damen skal ha for å forsøke, men jeg kan godt være uten klagingen. Jeg ser fremdeles på Adrian og Viktor som to herlige sjarmtroll selv om de har svelgt duracell batterier og kastet volum og dimmekontrollen. Astrid, ufordragelig?? Seriøst, ser vi samme program 😳 Synes faktisk ikke noen av de gjenværende deltakerne er noe annet en fine folk. Noen har større utfordringer enn andre, men de står på alle mann. Det er forøvrig opp til hver enkelt å trene seg opp til deltakelsen. Det er ikke sånn at de første etappene skal være opptrening til resten av turen. Anonymkode: d3d46...3a3 14
Gjest Blondie65 Skrevet 15. februar 2021 #259 Skrevet 15. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er forøvrig opp til hver enkelt å trene seg opp til deltakelsen. Det er ikke sånn at de første etappene skal være opptrening til resten av turen. Anonymkode: d3d46...3a3 Jeg er helt enig i at de bør trene med kart og kompass, legge et leksikon eller noen bøker i en ryggsekk og gå tur og vende seg til å gå. Men det er nå likevel sånn at det er forskjell på å gå noen timer og gå heldagsetapper med svært tung sekk. Spesielt hvis de skal fortsette å insistere på å ha med seg folk som er med for å skape show fordi de besvimer hvis de må gå i 10 minutter.
Mezzosoprena Skrevet 15. februar 2021 #260 Skrevet 15. februar 2021 LiseTV skrev (På 5.2.2021 den 10.37): Det programmet passer ikke meg. Da er det jo litt rart at man går inn på en tråd som omhandler akkurat dette programmet da, eller? 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå