Gå til innhold

Har kjøpt en ting på Finn som er besatt av en demon?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Rotemor skrev (3 timer siden):

Men du er ikke overtroisk... 

Hvordan kjenner du meg og vet om jeg er det eller ikke?

Anonymkode: ff026...2a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 hours ago, Rotemor said:

Men du er ikke overtroisk... 

Annerkjent vitenskapen, fakta og virkeligheten blir ikke annerledes dersom man er overtroisk. Man kan tro den blir det, men den blir faktisk ikke det. Det er noe som ligger i hodet.

Anonymkode: b42b8...d7c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Noen venner av familien kjøpte en kjole på bruktbutikk, og opplevde at det begynte å spøke kraftig i huset. Det endte med at de brant den, og da gikk det over.

Anonymkode: e650e...547

Brente kjolen, faktisk. 

Anonymkode: d9527...d3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg få bildet? Jeg er 100% sikker på at spøkingen/demonaktiviteten slutter i det øyeblikket jeg får det i hus :) Evt har du kanskje en venn som er like ateistisk og ikke-spirituell som meg så vil nok det samme skje i det du overleverer bildet til dem :) 

Har sovet på loftet til alle jeg kjenner som har spøkelser og mistenkelig nok er det alltid 0 aktivitet med en gang en "ikke troende" er tilstede :) 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvordan kjenner du meg og vet om jeg er det eller ikke?

Anonymkode: ff026...2a9

Hehe. Jeg tar utgangspunkt i det du skriver.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har dingser med demoner i dem bør du vel gi dem videre til noen som ikke bryr seg? 

Anonymkode: ea678...bb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rotemor skrev (57 minutter siden):

Hehe. Jeg tar utgangspunkt i det du skriver.

 

Selv om jeg ikke tror på Jesus og Bibelen så trenger ikke det å bety at jeg ikke tror på andre ting? Det er ikke sånn at selv om man tror på noe så tror man på alt. 

Men, du har egentlig rett - jeg er ikke overtroisk. Jeg tror på det jeg har opplevd, selv om muligens du ikke har opplevd det samme og føyser bort det andre har erfart og opplevd. Og derfor sier du at jeg er overtroisk. Det er helt greit. 

Anonymkode: ff026...2a9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen er vel så dum som kaster et bilde og ikke gjør noe med det??? Du sender den tilbake og får tak i vievann fra kirken. 

Det var det min gjorde på 90-tallet og siden da har vi ikke blitt plaget.

Anonymkode: 4341a...302

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Destruer bildet. Legg det i restavfallet så blir det brent. Så oppsøker du psykolog. 

Anonymkode: 83533...1c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du har sett litt for mye på Åndenes Makt

Anonymkode: 5e99a...224

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brenner du bildet risikerer du å slippe den løs (han fester seg ikke lengre til bildet, men huset/personen) og blir (enda mer) sint. 

Er du smart så finner du deg en prest som kan rense huset ditt. Det hjelper ikke å bare kaste bildet om det er demonisk (spøkelser fester seg ikke til gjenstand, demoner gjør det). 

Anonymkode: 4341a...302

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Brenner du bildet risikerer du å slippe den løs (han fester seg ikke lengre til bildet, men huset/personen) og blir (enda mer) sint. 

Er du smart så finner du deg en prest som kan rense huset ditt. Det hjelper ikke å bare kaste bildet om det er demonisk (spøkelser fester seg ikke til gjenstand, demoner gjør det). 

Anonymkode: 4341a...302

Men tenk om demonen er fra en annen religion? 

Anonymkode: 78f0d...64d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

 

Selv om jeg ikke tror på Jesus og Bibelen så trenger ikke det å bety at jeg ikke tror på andre ting? Det er ikke sånn at selv om man tror på noe så tror man på alt. 

Men, du har egentlig rett - jeg er ikke overtroisk. Jeg tror på det jeg har opplevd, selv om muligens du ikke har opplevd det samme og føyser bort det andre har erfart og opplevd. Og derfor sier du at jeg er overtroisk. Det er helt greit. 

Anonymkode: ff026...2a9

Jeg er ikke den du siterer, men jeg tror jo på ting jeg ikke har opplevd. Jeg har aldri opplevd å hoppe i fallskjerm, dø, foreta en hjerteoperasjon, strikke en sokk, bli utsatt for ondsinnet sladder - men jeg tviler ikke på at folk opplever slike ting. 

Jeg tviler likevel på at folk kjøper brukt-demoner på Fretex.

Anonymkode: d9527...d3a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Jeg er ikke den du siterer, men jeg tror jo på ting jeg ikke har opplevd. Jeg har aldri opplevd å hoppe i fallskjerm, dø, foreta en hjerteoperasjon, strikke en sokk, bli utsatt for ondsinnet sladder - men jeg tviler ikke på at folk opplever slike ting. 

Jeg tviler likevel på at folk kjøper brukt-demoner på Fretex.

Anonymkode: d9527...d3a

Det gjør jeg også. 

Anonymkode: ff026...2a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, AnonymBruker said:

Brente kjolen, faktisk. 

Anonymkode: d9527...d3a

Bra de ikke brente ned huset da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

 

Selv om jeg ikke tror på Jesus og Bibelen så trenger ikke det å bety at jeg ikke tror på andre ting? Det er ikke sånn at selv om man tror på noe så tror man på alt. 

Men, du har egentlig rett - jeg er ikke overtroisk. Jeg tror på det jeg har opplevd, selv om muligens du ikke har opplevd det samme og føyser bort det andre har erfart og opplevd. Og derfor sier du at jeg er overtroisk. Det er helt greit. 

Anonymkode: ff026...2a9

Å tro på ting som ikke lar seg bevis er per def overtro. Kall en spade for en spade i det minste.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd for mye til å avfeie denne historien som tullball. Er ikke religiøs, men har hatt noen opplevelser som er så merkelige at jeg ikke kan snakke om dem til folk uten å virke rar (noen av disse opplevelsene skjedde underen innspilling av en tv-serie jeg var med i, så det finnes på film. En realityserie, ikke Åndenes Makt). Hadde jeg opplevd dette med bildet, hadde jeg enten sendt bildet tilbake, eller brent det. Hadde i tilfelle brent det et stykke unna huset, sånn i tilfelle. 

 

Anonymkode: 04f64...a05

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lever bildet tilbake. Betalte du ikke så mye for det, bare gi det tilbake. 

Jeg tror ikke på noe egentlig, for har aldri opplevd noe. Men ser helt klart at det er mer i denne verden enn det jeg er klar over (merker) tanken skremmer meg, så sa høyt da jeg var liten «er det å der her? Ikke vis dere! Jeg vil ikke se dere» og har aldri sett, så om de finnes hørte de på meg😅

Jeg mistror ikke folk som opplever ting. Er bare ikke åpen for dette selv. Du er nok ikke gal, men kanskje litt oversensitiv i forhold til dette bildet. 

Brenn salvie i alle husets rom etter at du kvitter deg med bildet, og ja.... si «forlat oss i Guds navn» og åpn alle vinduer. Jeg er som sagt ikke troende, men en venninne av meg er, og gjorde dette i vårt 200 år gamle hus da vi flyttet inn for hun mente det var en eller annen her. 

Anonymkode: 2929a...35e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...