Gå til innhold

Har kjøpt en ting på Finn som er besatt av en demon?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt om dette er rette plassen å skrive. Er det noen her som har erfaring med demoner? At gjenstander kan være besatt av demoner? 
Kjøpte et bilde fra Finn som kom fra et dødsbo. Det er et oljemaleri hvor motivet er av en kvinne hvor du ser hele ansiktet.
Etter at jeg (og samboer) kjøpte bildet og hengte det opp på veggen har det skjedd mye rart og skremmende i huset. Det er TV og komfyr som slår seg av og på, kald trekk i rom selv om vindu er lukket, og dører som åpner og lukker seg. En kveld vi hadde selskap kikket jeg på bildet og så at kvinnen på bildet forandret ansiktsutrykk. Er jeg iferd med å bli sprø?? Dagen etter ble jeg redd, tok ned bildet og pakket det ned i kjelleren.
Bare noen timer etter at jeg hadde stuet vekk bildet falt sønnen min ned en bratt trapp i huset og sa til meg at noen hadde dyttet han ned trappen. Akkurat da var det kun jeg som var i huset. Synes dette blir veldig ubehagelig. Er redd hvis kastet bilde i søpla at værre ting skal skje. Hva gjør jeg? 

Anonymkode: d6f3b...992

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, dette kan nok være tilfelle, da energi kan feste seg til gjenstander. Jeg annbefaler deg å sende bilde i retur til sender og sende han en melding etterpå. Det kan også være lurt å rense huset åndelig, her får du mange tips på google.

 

Lykke til og gi oss en oppdatering.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du kaster ut bildet umiddelbart. Demonene fulgte med bildet.

Og så ber du denne bønnen: «I Jesu navn befaler jeg alle demoner som fulgte med dette bildet, om å forsvinne fra meg, min familie (si navnene deres høyt), og mitt hus NÅ, gå tilbake der dere kom ifra, og kom aldri mer tilbake, i Jesu navn Amen.» 

Hvis du ikke tør dette selv, så tar du kontakt med en kristen pastor eller prest som har renset hus før. Er du troende, eller kjenner du noen som tror på Gud og Bibelen? De kan også gjøre dette. 

Endret av Eryn
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det er første gang du opplever noe slikt, så tror jeg ikke du er i ferd med å bli gal. 

Har du tidligere tenkt eller lest mye om demoner ol. ? Eller kom dette "ut fra det blå"? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.1.2021 den 17.23):

 En kveld vi hadde selskap kikket jeg på bildet og så at kvinnen på bildet forandret ansiktsutrykk. Er jeg iferd med å bli sprø??

Det er helt vanlig å se. Fks så endrer ansiktsutrykk seg etter hvilken sinnstemning en er i.

Slapper en litt av, lar tankene fly, litt dunkel belysning e.l. så kan ansiktutrykk på bilder/tegninger endre seg hele tiden.

Endret av Syngemann
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du er i ferd med å bli sprø. Men du får dokumentere dette da. Mål temperatur, eller hold opp en fjær e l for å se den kalde trekken. Film eller fotografer bildet når du ser det endre seg. Film at ovnen slår seg av og på. 
Men er sønnen din et barn? I så fall, slutt å innbille ham ting.

Anonymkode: d9527...d3a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/6/2021 at 5:23 PM, AnonymBruker said:

Er jeg iferd med å bli sprø??

Definitivt. Ta en tur til legen og fortell historien, og spør om råd.

Anonymkode: b42b8...d7c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk opplevd noe lignende når jeg var yngre. Gikk på folkehøgskole og der drev vi med spiritisme. Når jeg kom hjem fra folkehøgskolen skjedde det en del merkelig ting på rommet mitt hvor et gammel nattbord og en veggklokke begynte å flytte på seg. Ikke mye, men klokken lå ofte på gulvet og nattbordet sto langt ut fra veggen. Trodde først jeg gjorde det i søvne, men når det også skjedde på dagtid så var det veldig ekkelt. Kastet ut de to glassene som sto på nattbordet (hadde brukt disse til spiritisme) og det opphørte heldigvis. 

Jeg ser at når jeg skriver om det i dag så tror jeg nesten ikke på at det skjedde selv lenger. Er overhode ikke en spirituell person. Men dette skjedde faktisk så derfor tror jeg deg når du sier at det har skjedd ting. Jeg ville fått ut bildet i vill fart. 

 

Anonymkode: 98a7b...60e

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke en demon.

Det kan være energien til de som eide bildet før, det kan være energien etter noen andre - men det er ikke en demon. 

Jeg er ikke kristen så jeg ville ikke blandet inn Jesus og vennene hans, men AB over her som sa at du kan "fjerne" energien selv hadde et godt forslag syns jeg. 

Se for deg lys som omringer bildet f.eks. Og så utvider lyset seg til å omsluttet kjelleren, hele huset, hele nabolaget så byen og og landet og jorden. Når alt er opplyst av hvitt lys så har du renset huset for uønskede energier. (Jeg pleier å se for meg at energien i form av f.eks den damen går opp i lyset) 

Anonymkode: ff026...2a9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er ikke en demon.

Det kan være energien til de som eide bildet før, det kan være energien etter noen andre - men det er ikke en demon. 

Jeg er ikke kristen så jeg ville ikke blandet inn Jesus og vennene hans, men AB over her som sa at du kan "fjerne" energien selv hadde et godt forslag syns jeg. 

Se for deg lys som omringer bildet f.eks. Og så utvider lyset seg til å omsluttet kjelleren, hele huset, hele nabolaget så byen og og landet og jorden. Når alt er opplyst av hvitt lys så har du renset huset for uønskede energier. (Jeg pleier å se for meg at energien i form av f.eks den damen går opp i lyset) 

Anonymkode: ff026...2a9

Men du er ikke overtroisk... 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du ikke troller, og du har en demon i hus, er det kun Gud som kan fjerne den. Ikke hør på folk som påstår du kan tenke den vekk selv, for sykdommen vil da fortsatt være der selv om symptomene skulle forsvinne. 

Anonymkode: 3f411...a09

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er dere gærne hele gjengen? 😬

Anonymkode: cf36d...6d9

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen venner av familien kjøpte en kjole på bruktbutikk, og opplevde at det begynte å spøke kraftig i huset. Det endte med at de brant den, og da gikk det over.

Anonymkode: e650e...547

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...