Gå til innhold

Har kjøpt en ting på Finn som er besatt av en demon?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenker heller at det er noen som følger bildet som er frustrert og trenger hjelp. Om du har sett åndenes makt er det mange der du kan kontakte som kan hjelpe deg.

Noen jeg kjenner kjøpte møbler som var etter en gammel dame. Hun begynte visst å gå igjen og ryddet og ordnet veldig. De fikk noen til å komme og rense huset og da ble det fred og ro og harmoni. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vandutch skrev (På 8.1.2021 den 0.17):

Ja, dette kan nok være tilfelle, da energi kan feste seg til gjenstander. Jeg annbefaler deg å sende bilde i retur til sender og sende han en melding etterpå. Det kan også være lurt å rense huset åndelig, her får du mange tips på google.

 

Lykke til og gi oss en oppdatering.

Dette har du selvfølgelig bevis for siden du kaster ut en sånn påstand så nonchalant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.1.2021 den 17.23):

Vet ikke helt om dette er rette plassen å skrive. Er det noen her som har erfaring med demoner? At gjenstander kan være besatt av demoner? 
Kjøpte et bilde fra Finn som kom fra et dødsbo. Det er et oljemaleri hvor motivet er av en kvinne hvor du ser hele ansiktet.
Etter at jeg (og samboer) kjøpte bildet og hengte det opp på veggen har det skjedd mye rart og skremmende i huset. Det er TV og komfyr som slår seg av og på, kald trekk i rom selv om vindu er lukket, og dører som åpner og lukker seg. En kveld vi hadde selskap kikket jeg på bildet og så at kvinnen på bildet forandret ansiktsutrykk. Er jeg iferd med å bli sprø?? Dagen etter ble jeg redd, tok ned bildet og pakket det ned i kjelleren.
Bare noen timer etter at jeg hadde stuet vekk bildet falt sønnen min ned en bratt trapp i huset og sa til meg at noen hadde dyttet han ned trappen. Akkurat da var det kun jeg som var i huset. Synes dette blir veldig ubehagelig. Er redd hvis kastet bilde i søpla at værre ting skal skje. Hva gjør jeg? 

Anonymkode: d6f3b...992

Beste trolletråden på lenge, ler meg i hel.

Denne burde du få medalje for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bølle skrev (51 minutter siden):

Jeg tenker heller at det er noen som følger bildet som er frustrert og trenger hjelp. Om du har sett åndenes makt er det mange der du kan kontakte som kan hjelpe deg.

Noen jeg kjenner kjøpte møbler som var etter en gammel dame. Hun begynte visst å gå igjen og ryddet og ordnet veldig. De fikk noen til å komme og rense huset og da ble det fred og ro og harmoni. 

Ryddespøkelse vil jeg også ha 😄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvepp skrev (1 time siden):

Ryddespøkelse vil jeg også ha 😄

Bare å spøke på nettet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rotemor skrev (På 9.1.2021 den 10.12):

Å tro på ting som ikke lar seg bevis er per def overtro. Kall en spade for en spade i det minste.

Når man som TS har opplevd dette selv så kraftig og tydelig, har TS bevis nok for seg selv. Hva andre finner «bevis» for er irrelevant for TS.

Man tror det ikke før man får se det. Det gjelder egentlig alle paranormale fenomener.

Anonymkode: 5b592...791

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Når man som TS har opplevd dette selv så kraftig og tydelig, har TS bevis nok for seg selv. Hva andre finner «bevis» for er irrelevant for TS.

Man tror det ikke før man får se det. Det gjelder egentlig alle paranormale fenomener.

Anonymkode: 5b592...791

Nei, dette er feil. Det at man velger å forklare opplevelset med paranormale ting gjør en overtroisk. 
Det gjør ikke at opplevelsen beviser paranormalitet.

Demon, liksom. Jeez.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rotemor skrev (23 minutter siden):

Nei, dette er feil. Det at man velger å forklare opplevelset med paranormale ting gjør en overtroisk. 
Det gjør ikke at opplevelsen beviser paranormalitet.

Demon, liksom. Jeez.

Hvilke forklaringer ville du fremsatt, om du opplevde det samme som TS og andre?

Anonymkode: 5b592...791

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hvilke forklaringer ville du fremsatt, om du opplevde det samme som TS og andre?

Anonymkode: 5b592...791

Jeg trenger ikke lese detaljene for å fastslå at det ikke antyder demoner eller andre overnaturlige fenomener.

Argumentasjonen din blir på linje med at man må tro på en Gud fordi mange sier de har opplevd det. Men det beviser fortsatt ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fnuggolina
pautina skrev (På 8.1.2021 den 14.59):

Kan jeg få bildet? Jeg er 100% sikker på at spøkingen/demonaktiviteten slutter i det øyeblikket jeg får det i hus :) Evt har du kanskje en venn som er like ateistisk og ikke-spirituell som meg så vil nok det samme skje i det du overleverer bildet til dem :) 

Har sovet på loftet til alle jeg kjenner som har spøkelser og mistenkelig nok er det alltid 0 aktivitet med en gang en "ikke troende" er tilstede :) 

Eller, så er du den verste dronningdemonen som finnes i menneskelig form - og alt av spøkelser stikker kjapt som faen 😈👻

Om det virkelig spøker i bildet hadde jeg aldri turt å brenne det ☠️💀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fnuggolina
Rotemor skrev (4 minutter siden):

Jeg trenger ikke lese detaljene for å fastslå at det ikke antyder demoner eller andre overnaturlige fenomener.

Argumentasjonen din blir på linje med at man må tro på en Gud fordi mange sier de har opplevd det. Men det beviser fortsatt ingenting.

Kan vi som et eksperiment foreslå at du får dette bildet? 👻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fnuggolina skrev (6 minutter siden):

Kan vi som et eksperiment foreslå at du får dette bildet? 👻

Dette støtter jeg. Empirisk testing er tingen.

Anonymkode: 5b592...791

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rotemor skrev (13 minutter siden):

Jeg trenger ikke lese detaljene for å fastslå at det ikke antyder demoner eller andre overnaturlige fenomener.

Argumentasjonen din blir på linje med at man må tro på en Gud fordi mange sier de har opplevd det. Men det beviser fortsatt ingenting.

Hvorfor antyder ikke hennes opplevelser det?

Har du opplevd kald trekk i et rom der alle vinduer er lukket?

Har du opplevd at noe usynlig dytter deg ned en trapp?

 

Anonymkode: 5b592...791

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kontakter selger at du ikke vil ha bildet lenger og leverer det tilbake. Uten å si et ord om hvorfor. Ikke be om penger. Bare lever det tilbake. Eventuelt legg det igjen foran døra til selger etter å ha gitt beskjed at du ikke er interessert lenger. Etterpå finner du noen som kan rense huset. Kontakt ''Åndenes makt'' for tips.

Anonymkode: 4401d...7ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pautina skrev (På 8.1.2021 den 14.59):

Kan jeg få bildet? Jeg er 100% sikker på at spøkingen/demonaktiviteten slutter i det øyeblikket jeg får det i hus :) Evt har du kanskje en venn som er like ateistisk og ikke-spirituell som meg så vil nok det samme skje i det du overleverer bildet til dem :) 

Har sovet på loftet til alle jeg kjenner som har spøkelser og mistenkelig nok er det alltid 0 aktivitet med en gang en "ikke troende" er tilstede :) 

Det kommer helt an på hvor mottakelig en er for slikt. Altså, jo mer mottakelig, desto mer påvirket blir man. Mye av dette går på psyken, opplever man "unaturlige" eller uforklarlige ting begynner din egen hjerne  å spille deg noen "puss" som i realiteten ikke er der. 😬

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror deg. lever tilbake bildet eller kast det. hvordan går det ts?

Anonymkode: b44f7...98a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tråden er ryddet for latterliggjøring og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt på nett er laga for og få folk til og tru på alt for og tjene in mere penger.

Jeg har vært på uendelige mange plasser der dem sier at det skjer ting vær natt.. Ingenting skjer. 

Det er bare fantasien din som leker i hodet ditt, ingenting anna.

Anonymkode: b3ac9...3a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/12/2021 at 8:43 PM, AnonymBruker said:

Når man som TS har opplevd dette selv så kraftig og tydelig, har TS bevis nok for seg selv. Hva andre finner «bevis» for er irrelevant for TS.

Man tror det ikke før man får se det. Det gjelder egentlig alle paranormale fenomener.

Anonymkode: 5b592...791

Det kalles hallusinering. 

Anonymkode: b3ac9...3a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...