Gå til innhold

To dødsfall blandt koronavaksinerte i norge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det står på nyhetskanalen, men finner ingenting mer om det på nettet? noen som har informasjon

Har alltid vært skeptisk til denne vaksinen

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De var jo syke fra før så de undersøker om det er tilfeldig eller sammenheng. Som det står:

- Nå vaksineres de aller svakeste og mest utsatte, som har alvorlige sykdommer. Da vil det sannsynligvis skje dødsfall tett opp til vaksinasjonstidspunktet.  Vi må da vurdere om det er vaksinen som er årsaken til dødsfallet, eller om det er en tilfeldighet at det skjer så kort tid etter vaksinering. 

Om lag 400 personer dør på norske sykehjem hver uke. Helsemyndighetene og Legemiddelverket følger nå nøye med på om dette tallet endrer seg ettersom sykehjemsbeboere vaksineres.

• Liker 29
Gjest Optimo
Skrevet

Du har fått med deg at de som har fått vaksinen er nittiåringer med all slags underliggende helseproblemer? 

Fint at de sjekker, men det er veldig lite sannsynlig at vaksinen er skyld i dødsfallene. 

Skrevet
mjaus skrev (Akkurat nå):

Det står på nyhetskanalen, men finner ingenting mer om det på nettet? noen som har informasjon

Har alltid vært skeptisk til denne vaksinen

Jeg også. Veldig skeptisk. Står om det de fleste steder nå. VG, Dagbladet m.fl. Eldre og syke, men jeg er som sagt ikke overbevist. Verre er det med 41-åringen fra Portugal (helt frisk): https://www.dailymail.co.uk/news/article-9111311/Portuguese-health-worker-41-dies-two-days-getting-Pfizer-covid-vaccine.html

• Liker 7
Skrevet (endret)

Undersøker dødsfall blant sykehjemsbeboere som fikk vaksine
Legemiddelverket og Folkehelseinstituttet undersøker to meldte dødsfall nøye for å vurdere om det er en sammenheng med koronavaksinen.

https://www.tv2.no/nyheter/11874463/

Man blir ikke udødelige av å ta vaksine, man vet heller ikke enda at det var på grunn av vaksinen. 

Endret av Aragorn ll Elessar
  • Liker 8
Skrevet
Guile skrev (1 minutt siden):

Du har fått med deg at de som har fått vaksinen er nittiåringer med all slags underliggende helseproblemer? 

Fint at de sjekker, men det er veldig lite sannsynlig at vaksinen er skyld i dødsfallene. 

Leste at i sverige døde det en multisyk eldre 1 dag etter vaksinering. Hva er vits i at eldre multisyke skal beskyttes fra korona om de skal dø av vaksinen 1 dag etter

• Liker 8
Skrevet

DET ER GAMLE MED SYKDOMMER PÅ SYKEHJEM SOM HAR FÅTT VAKSINE SÅ LANGT! 

Tror du ikke de synger på siste verset og at det er derfor de dør? 

Når det er sagt, så må snart media slutte med sånn idiotdekning. Det må da finnes en grense for deres perverse behov for å skape angst -> klikk i befolkningen?! 

• Liker 31
Gjest Optimo
Skrevet
mjaus skrev (Akkurat nå):

Leste at i sverige døde det en multisyk eldre 1 dag etter vaksinering. Hva er vits i at eldre multisyke skal beskyttes fra korona om de skal dø av vaksinen 1 dag etter

Døde nok ikke av vaksinen, men du kan saktens stille spørsmål ved om det er riktig at denne gruppen skal vaksineres først. 

Det er ikke noe rett og galt svar på det. Det er et faktum at de eldste har størst sannsynlighet for å dø hvis de får korona, så det er pent å beskytte dem mot viruset, men de dør også av alt mulig annet rart.. 

Skrevet
mjaus skrev (1 minutt siden):

Med mindre man kan spå når folk dør så klart de skal få vaksinen om de ønsker 🙄

Hadde noen nektet eks. Mitt syke familiemedlem for de mente det «sikkert ikke var vits» fordi de var alvorlig syke hadde jeg gått bananas

• Liker 4
Skrevet

Jeg er selv «skeptiker» med måte, jeg ønsker at mine besteforeldre og familie i faresonen skal ta vaksinen, men avventer å ta den selv da jeg er ung og frisk (selv om jeg ikke har garanti så klart) men noen av motstandere av vaksinen grenser jo til ekstrem paranoia. 

Skrevet
parmanoia skrev (3 minutter siden):

DET ER GAMLE MED SYKDOMMER PÅ SYKEHJEM SOM HAR FÅTT VAKSINE SÅ LANGT! 

Tror du ikke de synger på siste verset og at det er derfor de dør? 

Når det er sagt, så må snart media slutte med sånn idiotdekning. Det må da finnes en grense for deres perverse behov for å skape angst -> klikk i befolkningen?! 

Det er vel ikke for å skape angst. folk må opplyses uansett når dem ikke er sikker selv, bedre det enn at dem holder det hemmelig? 

Jeg vet da ikke hvorfor dem døde, men er skeptisk til vaksinen fra før å det er ikke noe galt i å være skeptisk til den tenker jeg

• Liker 4
Skrevet
Guile skrev (8 minutter siden):

Da slapp jeg å skrive dette. Takk. 

• Liker 4
Skrevet

Det er så herlig holdning: nå har det vært krise at de aller svakeste har dødd med koronasmitte i kroppen. Det har ikke vært måte på hvor ille det har vært. Når de nå dør etter å ha fått vaksinen så er det Heelt naturlig at de aller eldste og svakeste dør.. Ja, det er naturlig, det er det noen av oss som har påpekt siden mars 2020. 

• Liker 27
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Dette var gamle mennesker som var syke fra før, de bodde også på sykehjem, det vil si de hadde dårlig helse, og de hadde død selv om de ikke fikk vaksinen. 

Skrevet
Catalina Culès skrev (1 minutt siden):

Dette var gamle mennesker som var syke fra før, de bodde også på sykehjem, det vil si de hadde dårlig helse, og de hadde død selv om de ikke fikk vaksinen. 

Det undersøkes. Ingen vet dette enda. Jeg leser mest utenlandske medier og der er det andre eksempler (yngre, friske).

• Liker 3
Gjest Optimo
Skrevet
Ukjent. skrev (2 minutter siden):

Det er så herlig holdning: nå har det vært krise at de aller svakeste har dødd med koronasmitte i kroppen. Det har ikke vært måte på hvor ille det har vært. Når de nå dør etter å ha fått vaksinen så er det Heelt naturlig at de aller eldste og svakeste dør.. Ja, det er naturlig, det er det noen av oss som har påpekt siden mars 2020. 

Ser du noen forskjell på at de dør i "normalt" tempo og av ting de normalt ville dødd av vs at de nærmest skulle blitt utryddet i raskt tempo av korona...?

Skrevet
Guile skrev (Akkurat nå):

Ser du noen forskjell på at de dør i "normalt" tempo og av ting de normalt ville dødd av vs at de nærmest skulle blitt utryddet i raskt tempo av korona...?

synes du 1 dag etter vaksinering er et normalt tempo? synes det er bekymrende

• Liker 6
Skrevet
mjaus skrev (1 minutt siden):

Ja når så få har dødd?? To stykk! Hadde de dødd i hopetall da begynner varsel lampene. Det står det jo I avisen også at 400 dør i uken...

Logikk..

• Liker 14
Skrevet
Guile skrev (2 minutter siden):

Hvordan vet du at det er «normalt» tempo når de dør dagen etter vaksinen? Jeg synes det er bedre at de dør av et naturlig virus som er smittsomt, enn at noen injiserer en sprøyte som de dør av. Gamle svært svake mennesker dør av ulike virus hele tiden. Det er en grunn for at flere dør på vinterstid her i landet. 

• Liker 9
Gjest Optimo
Skrevet
mjaus skrev (2 minutter siden):

Hvorfor tror du de døde av vaksinen? Fordi vaksinen kom før dødsfallet? 

Det trenger ikke være noen sammenheng der. Sannsynligvis er det ikke det. Men fint at de sjekker det uansett. 

• Opprett ny...