Gå til innhold

Jeg kan spå 5 stk, om du vil :)


vih555555

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Gjerne 💕 blir det noe med han jeg tenker på?🥰

Anonymkode: e29ec...89a

Muligens. Jeg tror du har kommet lenger følelsesmessig enn han, men det føles som om han er åpen for deg - dog noe mer forsiktig. Her tror jeg det kan bli noe, ja. Men det kan kanskje ta litt lenger tid enn du helst ville foretrukket :) Ikke push, i alle fall. Ta tiden til hjelp

 

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kvinne 27, er det vits å prøve å sjekke opp han jeg er forelsket i?

Anonymkode: 13f50...07d

Her er jeg litt usikker. Jeg er ikke helt sikker på hvor han står følelsesmessig, du kjennes skuffet og lei deg ut, på et vis. Har du fått negative signaler? Den som intet våger intet vinner, men jeg får ikke umiddelbart en positiv følelse her. Du kan prøve, men hvis magefølelsen din sier nei, kan svaret for også være nei.

 

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kvinne 59, vil jeg fortsette å være singel?

Anonymkode: 4ff25...92b

Jeg tror kanskje det, men aller helst fordi det føles som du velger det selv. Jeg tror ikke det faktisk er tilbudene det står på, mer som om du er godt etablert i deg selv, og kanskje ikke er så villig til å åpne opp som du tror. Jeg ser to menn som kan være interessert i noe mer, rundt deg (enten nå eller i fremtiden), om du åpner opp. Ellers vil du klare deg helt fint alene også :) Det er ditt valg.

 

Siggen skrev (3 timer siden):

Kvinne, 45, vil forholdet vare ?

Ja, men noe må endres, ellers vil du fortsette å være misfornøyd. Han vil nok ikke gå fra deg, om du frykter det, men mangel på tilfredsstillelse kan det bli videre, hvis ikke det gjøres en helomvending (fra begges side).

 

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kvinne 39, snart 40, tyr, vil jeg få til livet snart? 

Anonymkode: 63f01...07b

Du kan få til det du vil, men du er omsluttet av et mørke og har nok gitt opp litt. Du må ikke gi opp! Det er en sterk følelse jeg får. Du er mye sterkere enn du tror, men tankene dine er legger en enorm demper på hvordan du ser på livet og på hvordan ting kan bli. Tankene og følelsene dine er det som stopper deg mest. Jeg ser også at du har folk rundt deg som er glad i deg, som vil deg vel. Du vil få til livet, gradvis, den dagen du bestemmer deg for at du VIL. At du KAN. Du kan, nemlig! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle ønske sånt funket for nå kunne jeg virkelig trengt en spådom. 

Anonymkode: f3ab6...458

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Mann 36

Hvordan blir fremtiden om jeg satser på henne?

Anonymkode: 7e248...cfd

En bestemt dame, hun er ikke nødvendigvis helt "tam", om det er rett ord å bruke. Jeg tror du kan få litt motstand i henne, og at det i så fall blir viktig å stå på sitt. Men kjedelig, det blir det neppe. Jeg vet ikke helt... Jeg er usikker på om hun er et "sikkert" valg, for å være ærlig. Hun har noe ved seg som frister, men samtidig noe du ser på som en utfordring. Følg magefølelsen her, du. 

 

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er 32 år, kvinne født i jomfruens tegn😊

Kommer jeg til å få en større stillingsprosent i løpet av det nye året, og vil jeg få det bra i jobben?

Anonymkode: 7b8b6...ea6

Usikker på det første, men du vil få det bra i jobben. Du er verdsatt der allerede, mange ser deg som et lys i livet. Du er nøye, ansvarlig og blid. Jeg tror ikke det er utelukket at du får en større og etterhvert muligens også en bedre stilling. Noen har deg i alle fall i sikte, på den fronten :) 

 

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kvinne 43 år. Er i mitt livs verste krise. Ordner det seg med barna og bosted? Skjønner hvis du ikke svarer flere men trenger sårt noen innspill..

Anonymkode: 353d0...199

Det her kommer til å gå bra ❤️ Stå i stormen, den vil snart gå over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kvinne,51 år.Hvordan blir dette året med tanke å kjøp av leilighet? Klarer jeg åfinne meg en bolig ? Takk

Anonymkode: 396ff...9bd

👏Du har helt rett i det du skriver ang leilighetskjøp, men også alt det andre som tynger meg. 

Takk💛

Anonymkode: 396ff...9bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du fortsatt spår og har ork til å se på meg ? Gir tilbakemelding❤️
 

Kvinne 54.  Har møtt en mann og brukt tid på å bli kjent . Blir vi et lykkelig par ?  

Anonymkode: ce88e...e58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tusen takk😊 Du har rett i at det har vært en mindre positiv energi rundt meg i forhold til kjærlighet i fortiden, og at jeg har vært for snill, og gitt mye mer av meg selv enn jeg har fått tilbake. Dette er jeg obs på nå, og ønsker at det neste forholdet mitt skal bli annerledes og mye bedre.

Når det gjelder både helse og kjærlighet, så har du rett i at det vil hjelpe å være sosial og aktiv, men helsen har gjennom mange år ofte satt en stopper for dette. Alderen gjør også at folk flest er mindre sosial med venner, og mer med partner og familie. Jeg har vært mye singel i livet, som oftest egentlig, og alle mine venner og bekjente har partner og familie. Jeg er mye alene, og kommer meg ikke ut av situasjonen, selv om jeg stadig prøver. Så du har også helt rett i at jeg har lagt ned en innsats, men at det går tregt og trått. Du ser mye som er riktig😊 Føler du mest snakket om hvordan ting har vært, klarer du å få opp mer om hva som kommer? Sosialt, kjærlighet, livet generelt? Føler årene går forbi uten at jeg opplever så mye, selv om jeg prøver som bare det. 

Anonymkode: bfd09...cfd

Det kan være at løsningen ligger i å tenke litt nytt. Kanskje bør du ikke sammenligne deg med verken det som VAR, eller det du ser rundt deg NÅ, men heller forsøke å finne et nytt og bedre liv - en fremgang og større glede - på en annen måte enn det du har prøvd på frem til nå? Finn måter å være sosial på, samt å være aktiv på, som ikke nødvendigvis er hva du har forsøkt før? Jeg ser at noen begrensninger må du bare godta, i alle fall for nå. It is what it is. Men ting blir bedre med tiden. Du har nok satt litt store krav til deg selv, og faller ned i bekymringer og et stemningsleie som ikke gjør noe nytte for seg.

Det må ikke være alt eller ingenting, eller slik eller sånn.  

Og for å si det slik: Hvorfor skal du ikke kunne være sosial, på din måte, selv med visse begrensninger? Cluet er å finne en annen måte å være det på. Men først og fremst å tenke på. Du kjenner deg selv best, men hvis du har prøvd, og føler du har feilet, da må en endring til. Du stanger litt i veggen og vil på en måte ikke frem helt heller, hvis det ikke gjøres på en måte som du har sett deg ut. Ikke for å være "streng", men du må ta deg i nakkeskinnet, selv med begrensningene du har. Vær litt hard mot deg selv, at nå skal du ikke la deg falle ned, men finne måter å gå frem på. På annet vis.

Du har dine problemer og må ta dine hensyn, men det er mye godt i vente! Ikke ta FOR mye hensyn, heller. Man lever bare en gang. Og kjærligheten, du finner den. Men dette kan dessverre ta mer tid, og du er lei allerede, jeg ser det. Likevel, sånn er det bare. Husk i alle fall at ting blir bedre, spesielt om du kan gjøre disse endringene nevnt over :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vih555555 skrev (5 timer siden):

Eneste informasjon som trengs: kjønn, alder og et konkret spørsmål eller tema.

 

Edit: Fint om jeg kan få en tilbakemelding og evt. en oppdatering!

Kvinne 25

Lurer på om jeg kommer til å få et verdig liv noen gang med venner og kjæreste? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadada skrev (2 minutter siden):

Kvinne 25

Lurer på om jeg kommer til å få et verdig liv noen gang med venner og kjæreste? 

Svaret er: Ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne, 34 år men blir 35 nå i år. Lurer på hvordan det blir karrieremessig og økonomisk ☺️

Anonymkode: cf6f7...54e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Om du fortsatt spår og har ork til å se på meg ? Gir tilbakemelding❤️
 

Kvinne 54.  Har møtt en mann og brukt tid på å bli kjent . Blir vi et lykkelig par ?  

Anonymkode: ce88e...e58

Jeg ser at begge har følelser allerede. Jeg er ærlig: Jeg klarer ikke å se om dere er sammen i fremtiden eller ei, og muligens ville jeg ikke vært ærlig på det heller. Men det jeg kan si: Det kommer til å komme til et punkt mellom dere, om ikke så lenge, der begge virkelig kjenner på sterke følelser. Det blir søt musikk ❤️ Ellers vil bare tiden vise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 20, kjærlighet og utdanning. Hvilken vei fører livet meg? Kommer jeg og kjæresten min til å klare å holde ut langdistansen? 

Anonymkode: 48daf...8e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 27, lurer på hvordan det blir med graviditeten og penger dette året. 

Anonymkode: 6bb50...5e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kvinne, 34 år men blir 35 nå i år. Lurer på hvordan det blir karrieremessig og økonomisk ☺️

Anonymkode: cf6f7...54e

Jeg henger i her... Hehe, jeg svarer deg i samme slengen også!

Jeg ser at du er flink, det er mulig du kommer til å oppnå noe stort, eller at du allerede har det. Her er det good feeling, rett og slett. Du er smart, oppegående og meget driftig. Jeg tror ting vil gå bra for deg, ja ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vih555555 skrev (Akkurat nå):

Jeg henger i her... Hehe, jeg svarer deg i samme slengen også!

Jeg ser at du er flink, det er mulig du kommer til å oppnå noe stort, eller at du allerede har det. Her er det good feeling, rett og slett. Du er smart, oppegående og meget driftig. Jeg tror ting vil gå bra for deg, ja ;) 

Ååååhh, tusen, tusen tall for svar! ☺️ Har akkurat tatt et tøft valg om jobbytte som jeg tror vil lønne seg for meg i lengden, på alle måter. Så det var litt godt å høre 🥰

Anonymkode: cf6f7...54e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vih555555 skrev (3 minutter siden):

Jeg ser at begge har følelser allerede. Jeg er ærlig: Jeg klarer ikke å se om dere er sammen i fremtiden eller ei, og muligens ville jeg ikke vært ærlig på det heller. Men det jeg kan si: Det kommer til å komme til et punkt mellom dere, om ikke så lenge, der begge virkelig kjenner på sterke følelser. Det blir søt musikk ❤️ Ellers vil bare tiden vise.

Tusen takk!😍

Vi var på date i gjen i går, og jeg kjenner at det begynner å bli mere interessant . 
Han har allerede sagt at han har fått følelser , men jeg har hengt litt etter . 
Vi har vel vært litt gammeldagse og forsiktig , og det har lønnt seg det . 
Vi får se hva fremtiden bringer 

 

Anonymkode: ce88e...e58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Kvinne 20, kjærlighet og utdanning. Hvilken vei fører livet meg? Kommer jeg og kjæresten min til å klare å holde ut langdistansen? 

Anonymkode: 48daf...8e3

Jeg føler du vil klare deg bra. Livet vil bli opp og ned, som hos alle andre. Men sjansen er stor for at du vil tilbringe mye tid i en "trygg havn", eller med andre ord: Jeg oppfatter som at ting for det meste vil være behagelig og rolig for deg. At du kanskje vil velge et mer A4-liv. Muligens er du veldig godt egnet for et omsorgsyrke, og at du kanskje velger den veien. Men på kjærlighetsfronten er du bekymret, det ser jeg. Jeg ser litt opp og ned, men du blir en dag gift. Om det er med han her eller ikke, vil tiden vise. Men per nå er begges følelser sterke. Ta litt etter litt, dag for dag. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ååååhh, tusen, tusen tall for svar! ☺️ Har akkurat tatt et tøft valg om jobbytte som jeg tror vil lønne seg for meg i lengden, på alle måter. Så det var litt godt å høre 🥰

Anonymkode: cf6f7...54e

Jeg ser at deg omsluttet av folk med litt power, eller "mektighet", om man kan si det slik. Og jeg føler at du vil hevde deg, uansett hva. Det går nok mer enn bra dette :) Bare hyggelig ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Tusen takk!😍

Vi var på date i gjen i går, og jeg kjenner at det begynner å bli mere interessant . 
Han har allerede sagt at han har fått følelser , men jeg har hengt litt etter . 
Vi har vel vært litt gammeldagse og forsiktig , og det har lønnt seg det . 
Vi får se hva fremtiden bringer 

 

Anonymkode: ce88e...e58

Dette kan bli bra det! Bare følg magefølelsen, jeg tror han er en bra fyr. :)  Kanskje vil du oppdage snart at du liker ham bedre enn du tror. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vih555555 skrev (32 minutter siden):

En bestemt dame, hun er ikke nødvendigvis helt "tam", om det er rett ord å bruke. Jeg tror du kan få litt motstand i henne, og at det i så fall blir viktig å stå på sitt. Men kjedelig, det blir det neppe. Jeg vet ikke helt... Jeg er usikker på om hun er et "sikkert" valg, for å være ærlig. Hun har noe ved seg som frister, men samtidig noe du ser på som en utfordring. Følg magefølelsen her, du. 

 

Usikker på det første, men du vil få det bra i jobben. Du er verdsatt der allerede, mange ser deg som et lys i livet. Du er nøye, ansvarlig og blid. Jeg tror ikke det er utelukket at du får en større og etterhvert muligens også en bedre stilling. Noen har deg i alle fall i sikte, på den fronten :) 

 

Det her kommer til å gå bra ❤️ Stå i stormen, den vil snart gå over.

Hjertelig takk for svar❤. En lettelse å høre at det snart vil gå over, for dette tærer på.. Bør jeg bli boende eller flytte? 

Anonymkode: 353d0...199

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...