Gå til innhold

Jeg kan spå 5 stk, om du vil :)


vih555555

Anbefalte innlegg

vih555555 skrev (48 minutter siden):

Eneste informasjon som trengs: kjønn, alder og et konkret spørsmål eller tema.

 

Edit: Fint om jeg kan få en tilbakemelding og evt. en oppdatering!

Kvinne, 34 år, jobb i fremtiden ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vih555555 skrev (18 minutter siden):

Du vil nå noen av dem, og det vil bli bedre. Ved årets slutt er nok ikke ALT på stell, men jeg ser at du bruker mye krefter dette året og kjenner på en ny kraft i deg. Helt bra? Nei, men mye bedre? JA :) Kampånden bor i deg.

 

Nei, er det jeg føler. Og glad skal du nok være for det! Jeg får ikke opp noe særlig positivt rundt deg og han her, annet enn at det er positivt at dette er over - aller mest for din del. Tunge tider har det vært, og bedre vil det ikke bli å fortsette med ham. Beklager, men jeg tror ikke han fortjener deg. Når du kommer over ham, vil ting bli mye bedre for deg ❤️ 

 

Ja, han vil ha en ny sjanse med tid og stunder. Kanskje ikke så altfor lenge til heller. Jeg er litt usikker: Det føles som om han har gjort noe, som du har reagert på. Jeg ser en glad og livlig fyr, som kanskje ikke tenker så langt, men angrer dypt. Hva du bør gjøre når den tid kommer, vet bare du. 

 

Ikke akkurat nå, men med tiden vil det bli bedre for deg. Du kommer også til å prioritere bedre.

 

Da avslutter jeg for denne gangen :) 

Tusen takk!!

Anonymkode: 2ced8...a8a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk ♥️ At jeg har kampånd og at ting blir litt bedre er som musikk i mine ører! 

K43

Anonymkode: d66bb...52f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjerne 💕 blir det noe med han jeg tenker på?🥰

Anonymkode: e29ec...89a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tusen takk!!

Anonymkode: 2ced8...a8a

Du takka for meg 😂😂😂

Anonymkode: d66bb...52f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 27, er det vits å prøve å sjekke opp han jeg er forelsket i?

Anonymkode: 13f50...07d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vih555555 skrev (20 minutter siden):

 

 

Ja, han vil ha en ny sjanse med tid og stunder. Kanskje ikke så altfor lenge til heller. Jeg er litt usikker: Det føles som om han har gjort noe, som du har reagert på. Jeg ser en glad og livlig fyr, som kanskje ikke tenker så langt, men angrer dypt. Hva du bør gjøre når den tid kommer, vet bare du. 

 

 

 

Da avslutter jeg for denne gangen :) 

Tusen takk for at du tok deg tid til å svare meg🌹

Anonymkode: 78d28...050

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann 36

Hvordan blir fremtiden om jeg satser på henne?

Anonymkode: 7e248...cfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vih555555 skrev (22 minutter siden):

Du vil nå noen av dem, og det vil bli bedre. Ved årets slutt er nok ikke ALT på stell, men jeg ser at du bruker mye krefter dette året og kjenner på en ny kraft i deg. Helt bra? Nei, men mye bedre? JA :) Kampånden bor i deg.

 

Nei, er det jeg føler. Og glad skal du nok være for det! Jeg får ikke opp noe særlig positivt rundt deg og han her, annet enn at det er positivt at dette er over - aller mest for din del. Tunge tider har det vært, og bedre vil det ikke bli å fortsette med ham. Beklager, men jeg tror ikke han fortjener deg. Når du kommer over ham, vil ting bli mye bedre for deg ❤️ 

 

Ja, han vil ha en ny sjanse med tid og stunder. Kanskje ikke så altfor lenge til heller. Jeg er litt usikker: Det føles som om han har gjort noe, som du har reagert på. Jeg ser en glad og livlig fyr, som kanskje ikke tenker så langt, men angrer dypt. Hva du bør gjøre når den tid kommer, vet bare du. 

 

Ikke akkurat nå, men med tiden vil det bli bedre for deg. Du kommer også til å prioritere bedre.

 

Da avslutter jeg for denne gangen :) 

Takk for svar❤️ Du har nok helt rett.

Anonymkode: e97d1...a09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tusen takk for at du tok deg tid til å svare meg🌹

Anonymkode: 78d28...050

 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tusen takk for at du tok deg tid til å svare meg🌹

Anonymkode: 78d28...050

Forresten, jeg lover å komme med en tilbakemelding når noe som helst skjer❤️

Anonymkode: 78d28...050

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Takk for svar❤️ Du har nok helt rett.

Anonymkode: e97d1...a09

PS: Jeg aner at han er litt kranglevoren, evt. kan BLI det i fremtiden. Ut ifra mitt svar er det ikke dermed sagt at du aldri hører fra ham igjen, men jeg (og husk, jeg er bare en fremmed på nettet, du må ta dine valg, selvsagt...) vil anbefale å holde meg unna. Hvis han forsøker å komme "tilbake" for å ta, uten å gi... Det er det jeg tenker på. At han ikke endrer mening på noe som er veldig viktig, skal ting fungere. 

Lykke til ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 43 år. Er i mitt livs verste krise. Ordner det seg med barna og bosted? Skjønner hvis du ikke svarer flere men trenger sårt noen innspill..

Anonymkode: 353d0...199

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Gjerne 💕 blir det noe med han jeg tenker på?🥰

Anonymkode: e29ec...89a

Jeg er 33, kvinne :) han er 27. Jeg er tvilling, han jomfru 💕

Anonymkode: e29ec...89a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinne 59, vil jeg fortsette å være singel?

Anonymkode: 4ff25...92b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 32 år, kvinne født i jomfruens tegn😊

Kommer jeg til å få en større stillingsprosent i løpet av det nye året, og vil jeg få det bra i jobben?

Anonymkode: 7b8b6...ea6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kvinne 39, snart 40, tyr, vil jeg få til livet snart? 

Anonymkode: 63f01...07b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vih555555 skrev (19 minutter siden):

PS: Jeg aner at han er litt kranglevoren, evt. kan BLI det i fremtiden. Ut ifra mitt svar er det ikke dermed sagt at du aldri hører fra ham igjen, men jeg (og husk, jeg er bare en fremmed på nettet, du må ta dine valg, selvsagt...) vil anbefale å holde meg unna. Hvis han forsøker å komme "tilbake" for å ta, uten å gi... Det er det jeg tenker på. At han ikke endrer mening på noe som er veldig viktig, skal ting fungere. 

Lykke til ❤️

Takk igjen. Setter stor pris på at du tok deg tid til å utdype❤️ 

Anonymkode: e97d1...a09

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vih555555 skrev (1 time siden):

Her har ikke alltid ting vært like lett, slik er det for de aller fleste. Du har lagt ned en innsats og ting har av og til gått både tregt og trått. Jeg får opp at du har fått gode råd innen noe helserelatert, muligens av lege eller annet helsepersonell. Jeg vil ikke uttale meg for mye om helse, men jeg ser at du bør følge disse gode rådene. Bruk spesielt familie, venner og andre nær deg som hjelp og støtte. Å være sosial og aktiv er en god ting her, så godt det går i disse tider :)  Kjærlighet... Hm. Stå opp for deg selv. Det er et snev av en mindre positiv energi rundt deg på den fronten, muligens i fortiden. Vit hva du vil, ikke finn deg i alt. Jeg ser at du er snill, at du kan gi for mye til folk som ikke fortjener alt du gir dem. Det er enkelte som er interesserte i deg, rundt deg. Jeg får ikke helt tak på det, men en melding får jeg: Hold på grensene dine, og ikke gi mer enn du får.

Tusen takk😊 Du har rett i at det har vært en mindre positiv energi rundt meg i forhold til kjærlighet i fortiden, og at jeg har vært for snill, og gitt mye mer av meg selv enn jeg har fått tilbake. Dette er jeg obs på nå, og ønsker at det neste forholdet mitt skal bli annerledes og mye bedre.

Når det gjelder både helse og kjærlighet, så har du rett i at det vil hjelpe å være sosial og aktiv, men helsen har gjennom mange år ofte satt en stopper for dette. Alderen gjør også at folk flest er mindre sosial med venner, og mer med partner og familie. Jeg har vært mye singel i livet, som oftest egentlig, og alle mine venner og bekjente har partner og familie. Jeg er mye alene, og kommer meg ikke ut av situasjonen, selv om jeg stadig prøver. Så du har også helt rett i at jeg har lagt ned en innsats, men at det går tregt og trått. Du ser mye som er riktig😊 Føler du mest snakket om hvordan ting har vært, klarer du å få opp mer om hva som kommer? Sosialt, kjærlighet, livet generelt? Føler årene går forbi uten at jeg opplever så mye, selv om jeg prøver som bare det. 

Anonymkode: bfd09...cfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alvea skrev (4 timer siden):

Kvinne, 31 år. Hvordan blir boligsituasjonen vår og antall barn? 

Antall barn kan jeg ikke se eller si noe om, men jeg føler at det er en familie med mer enn tre medlemmer, om jeg skal si såpass. Litt kaotisk, mye glede og mye liv, er hva jeg føler. Du vil måtte gi mye av deg selv, men vil få mye tilbake. Et hus.

 

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Kvinne 49, jeg vil gjerne vite om økonomi og det jeg studerer nå - om jeg kommer til å komme i gang og om det er noe jeg kommer til å tjene penger på i løpet av 2021. 

Jeg lurer også på om 2021 kan være året jeg vil møte kjærligheten? 

Så kan du velge om du vil og om du tar ett eller begge :) 

Anonymkode: 40886...be7

Jeg ser litt kaos og "rot", kanskje spesielt (og mest) i tankene dine angående jobb og økonomi. Du er nok bekymret for penger og tenker en del på det, men mitt råd er: Tenk mindre, gjør mer. Spesielt bør du identifisere eksakt hva du selv kan gjøre fra nå av, for å bedre situasjonen og sørge for fremgang. Nå er det litt vanskelige tider for alle, selvsagt, men jeg føler du kan gjøre en god del selv. Mye avhenger av deg, det er mer eller mindre åpent for begge utfall :) Uansett vil du klare deg, og hvis du får tankene dine mer under kontroll og legger mer konkrete planer, vil det løse seg på sikt. 

Jeg føler du har møtt kjærlighet flere ganger tidligere, men at det aldri har blitt det "helt store". Kanskje har du begynt å kjede deg, eller har lett for å kjede deg, og blir urolig og vil videre, på et vis. Kjærlighet føles ikke som det største i livet ditt per nå, men fortsett å vær positiv, energisk og aktiv (innenfor COVID-19-restriksjonene, selvsagt), så kan det fort være at du møter en som blir rett. Enten i år, eller senere. Jeg ser at hvis man skal holde på deg, må man være av den litt tøffere sorten. Ikke en nikkedukke. Og, jeg tror du til slutt kommer til å møte den mannen, som klarer det.

 

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Kvinne 27. Når kommer barn nummer to?

Anonymkode: 89b02...d28

Det kan jeg ikke svare på, dessverre. 

 

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Kvinne, 35. Hvordan blir fremtiden min?

Anonymkode: 1506c...935

Hvordan vil du at fremtiden din skal bli? Jeg senser en tøff dame, jeg tror fint du kommer til å bane en riktig vei for deg selv. Mye av makten har man også selv, det er verdt å huske :) Gjerne still et mer konkret spørsmål, lettere å svare da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...