Gå til innhold

Jeg kan spå 5 stk, om du vil :)


vih555555

Anbefalte innlegg

Kan du være så snill og spå meg og? Jeg er veldig spent på om det skjer noe i kjærligheten, eller om det er på tide å gi opp. 😇

 

Anonymkode: 00038...935

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kan du være så snill og spå meg og? Jeg er veldig spent på om det skjer noe i kjærligheten, eller om det er på tide å gi opp. 😇

 

Anonymkode: 00038...935

Kjærligheten har ikke alltid vært enkel, ser jeg, men er den det for noen? Jeg ser at du har lært visse ting om emosjonsregulering som kommer til å bidra positivt i et kommende forhold. Det som har vært, har absolutt lært deg noe bra, og jeg ville ikke gitt opp, om jeg var deg ;) Se fremover! Jeg ser en litt ungdommelig energi hos deg, at det er mye mer i vente enn du kanskje tror i dag. Du har på en måte ikke helt startet på det "store", som jeg ser det.

Det ser ut til at du kommer til å møte noen i nærmeste fremtid. Tid er vanskelig å angi, men personen kan ha en sterk vilje og være relativt utadvendt, og du blir rådet til å ta deg tid til å bli kjent og kjenne på egne følelser. Ikke rush inn i noe, for det har ingen hast. Jeg er usikker på om det er noen fra fortiden, men det er som om du "innser" noe som gjør at du forstår HVEM du vil ha, eller hvem du "skal" ha. Svaret er i alle fall: Ikke gi opp, kjærligheten kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

 Ja min forrige kjæreste har personlige problemer. Jeg sliter med å glemme han likevel, selv om jeg vet det ikke bør bli oss.. Elsker han meg fremdeles? Tenker på meg? Kan vi noen gang forsones, eller er det best å skygge unna i all fremtid og holde han på avstand?

Anonymkode: 353d0...199

Jeg ser at du holder fast, og jeg er usikker på hvor bra det er. Du vet det selv. Er dette kjærlighet, da? Har du det best MED eller UTEN ham? Dette tror jeg du vet utmerket godt selv. Å elske er ikke alltid enkelt å definere, men hvis du får vondt av måten noen elsker deg på, hva forteller det...? Jeg vil være helt ærlig og si: Nei, JEG kjenner ikke at det beste for deg er å gå tilbake til ham, om det er et tilbud. Fordi han vil ha grepet om deg, men jeg tror ikke det er av riktig grunn.

Fremtiden kan bli veldig bra, hvis du får dette på avstand :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Tusen takk for svar. Du har helt rett ang hvordan jeg tenker, ble faktisk litt satt ut nå ;) Du er virkelig dyktig. Jeg skal ta ditt råd og følge flyten. Klem ❤️

Anonymkode: 9e420...212

Takk for tilbakemelding og ros ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vih555555 skrev (26 minutter siden):

Kjærligheten har ikke alltid vært enkel, ser jeg, men er den det for noen? Jeg ser at du har lært visse ting om emosjonsregulering som kommer til å bidra positivt i et kommende forhold. Det som har vært, har absolutt lært deg noe bra, og jeg ville ikke gitt opp, om jeg var deg ;) Se fremover! Jeg ser en litt ungdommelig energi hos deg, at det er mye mer i vente enn du kanskje tror i dag. Du har på en måte ikke helt startet på det "store", som jeg ser det.

Det ser ut til at du kommer til å møte noen i nærmeste fremtid. Tid er vanskelig å angi, men personen kan ha en sterk vilje og være relativt utadvendt, og du blir rådet til å ta deg tid til å bli kjent og kjenne på egne følelser. Ikke rush inn i noe, for det har ingen hast. Jeg er usikker på om det er noen fra fortiden, men det er som om du "innser" noe som gjør at du forstår HVEM du vil ha, eller hvem du "skal" ha. Svaret er i alle fall: Ikke gi opp, kjærligheten kommer.

Tusen hjertelig takk 😊 

Veldig morsomt at du nevnte at det kan være noen fra fortiden, for det er det jeg er litt spent på hehe. 

Anonymkode: 00038...935

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vih555555 skrev (1 time siden):

Jeg ser at du holder fast, og jeg er usikker på hvor bra det er. Du vet det selv. Er dette kjærlighet, da? Har du det best MED eller UTEN ham? Dette tror jeg du vet utmerket godt selv. Å elske er ikke alltid enkelt å definere, men hvis du får vondt av måten noen elsker deg på, hva forteller det...? Jeg vil være helt ærlig og si: Nei, JEG kjenner ikke at det beste for deg er å gå tilbake til ham, om det er et tilbud. Fordi han vil ha grepet om deg, men jeg tror ikke det er av riktig grunn.

Fremtiden kan bli veldig bra, hvis du får dette på avstand :) 

Takk❤. Ja, jeg vet det egentlig selv. Følelsene var så sterke, så intense kjærlighetserklæringer fra han. Men han ville ha mer og mer kontroll over meg, og det ble slitsomt og vondt, veldig dramatisk og jeg ble redd ham. Som du sier, han ville ha grepet på meg. Vet det, men savner antakelig det gode vi hadde. Savner en god mann å elske. Håper jeg møter en mann som er snill og god en dag.. Tror du det?

Takk for svar, og for at det kan være håp om bedre tider❤. Skal gjøre alt for å få dette på avstand. Igjen dette betyr mye og du har hjulpet meg med å innse veien videre. 

Anonymkode: 353d0...199

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du bare spår 5 stk, men jeg er desperat så jeg bare hører. Skjedde noe fælt med meg i helgen og nå har jeg det så vondt. Vil det ordne seg med meg og han? Vil jeg bli glad igjen? Er ikke snakk om brudd da jeg ikke er seriøs med personen det gjelder, bare noe fælt som skjedde.

Anonymkode: 4f671...272

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vih555555 skrev (19 timer siden):

Du kommer ikke med noen konkrete spørsmål, men jeg ser at du har hatt motgang og vært en del frustrert. Samtidig har det hele veien gått fremover, enten du har merket det eller ikke. Per nå føler jeg en slags "stillestand" og/eller et mindre positivt syn på tilværelsen, men det vil endre seg. Det er heller ikke lenge til. Det er viktig at du har det gøy, at du kan le og se den positive siden av livet. Det er et godt råd som dukker opp :)❤️ Fremover vil det være viktig at du ikke lar deg stå stille, men at du kjemper videre og vet at du har makten til å bygge opp den tilværelsen du vil. Ikke la deg synke. Kort oppsummert ser det ut til at du har opplevd, og sannsynligvis fortsatt opplever, motgang, men at det vil bli bedre, forutsatt av at du går fremover med hevet hode. Kom gjerne med tilbakemelding eller still mer konkrete spørsmål.

Hei igjen. Du treffer veldig bra. Jeg har dårlig psykisk helse pga nåværende jobb, men søker på andre jobber. Får du frem noe på det, om jeg får ny jobb? Og om arbeidsmiljøet er bedre på den plassen?

Og hvis jeg skulle være i en situasjon at jeg har to jobbtilbud, hvordan velge?

Anonymkode: c6f69...9e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vih555555 skrev (På 3.1.2021 den 20.19):

Dette kan bli bra det! Bare følg magefølelsen, jeg tror han er en bra fyr. :)  Kanskje vil du oppdage snart at du liker ham bedre enn du tror. Lykke til!

En liten oppdatering ..

Vi hadde ny date i går , og det som begynte som en veldig hyggelig måte endte som et vennskap . Jeg fikk bekreftet i går at jeg ikke har de rette følelsene, og jo ble enige om å skilles som venner . Ingen sure miner, men litt dumt allikevel 

Anonymkode: ce88e...e58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vih555555 skrev (På 14.1.2021 den 16.53):

Her får jeg med en gang et behov for å forholde meg litt diffus. Det er litt både og hvor mye man skal gå inn på andre mennesker, men jeg skal se om jeg får opp noe som er relevant for DEG. 

Jeg ser ting som falt sammen, smerte og tap. Men samtidig kjærlighet og en fred. Det vonde skjedde i fortiden, og jeg får opp "stol på deg selv" i forbindelse med nåtiden. Det kan virke som du gjorde det. Hva føler du selv? Det er i alle fall en sterk forbindelse mellom dere to, energisk sett ❤️ 

 

 

 

Tusen takk for svar❤️ Ja, det var mye som falt sammen, mye smerte og tap i forbindelse med spørsmålet jeg stilte deg. Jeg stolte på meg selv, og det gjør jeg fremdeles. Innerst inne vet jeg at det var rett, men det er likevel en liten stemme som sier «hva hvis jeg tok feil/overtolket noe». Som da gjør meg litt usikker, selv om jeg egentlig ikke er i noe tvil. 
 

Så fint å høre at det er en strek forbindelse mellom oss energisk sett❤️Vi har en sterk forbindelse, det har vært bare oss to i mange år. 
 

Tusen takk for svar, jeg syns du treffer utrolig godt❤️ Jeg er i en litt kaotisk tilværelse nå, og har egentlig litt behov for svar. Er også blitt veldig interessert i det alternative de siste ukene, mye mer enn hva jeg normalt er. Veldig spennende og interessant. 

Anonymkode: 1506c...935

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk på forhånd om du har tid og lyst ❤️ Kan komme med tilbakemelding om du ønsker! 

Kvinne 24/25

Hvordan blir studiene til høsten?

Vil jeg gi ut boka jeg har skrevet ferdig? Vil forlag takke ja etterhvert?

 

kjærlighetslivet?

 

venner?

Anonymkode: cd9be...881

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spå gjerne meg🙏🏻🤞🏻 
Dame 38. 
Har min mann mistanke om min hemmelighet? 
Kommer han til å finne ut av det? 

 

Anonymkode: 96feb...60f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS😊 Stikker du innom her fortsatt iblant? Jeg er en av de som har fått god hjelp av deg tidligere i tråden, og jeg har fulgt rådene dine, og tenker nå mer positivt og føler meg mer styrket. Så tusen takk igjen!
 

Kan jeg spørre et konkret helserelatert spørsmål? Jeg har en stund hatt aktiv leddgikt i et kne nå, og de siste dagene har det oppstått en overbelastning i kneet pga feilbelastning, en skarp smerte når jeg tråkker ned. Ser du noe rundt dette? Føler du det vil gi seg av seg selv etter en stund i ro? Hadde satt veldig stor pris på om du kan bruke evnene dine og se😊💞 På forhånd tusen takk💞

Anonymkode: bfd09...cfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vih555555 skrev (48 minutter siden):

Jeg kommer innom igjen snart! :) 

Så flott🤗❤️

Anonymkode: bfd09...cfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.1.2021 den 20.25):

Mann, 34 år. Hva er din spådom om min framtidige jobbsituasjon? 

Anonymkode: 00ddd...3aa

Du hoppet over meg :sad:

Anonymkode: 00ddd...3aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei! 💖

Hvordan ser kjærlighetslivet mitt ut framover? Blir jeg fornøyd med han jeg er med nå?

Ser du noe annet viktig som skjer i livet mitt som jeg trenger å tenke over?

Hilsen kvinne, 25 år! 🐝

Anonymkode: cd9be...881

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.1.2021 den 21.02):

Tusen hjertelig takk 😊 

Veldig morsomt at du nevnte at det kan være noen fra fortiden, for det er det jeg er litt spent på hehe. 

Anonymkode: 00038...935

Hei, 

Meg igjen 🙂 Hvis du har tid og lyst må du gjerne trekke noen flere kort for meg. Det er da den siste flørten jeg er veldig nysgjerrig på, kan du se om det kommer til å skje noe mer der? 

Anonymkode: 00038...935

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

🙏🏼Mulighet for å spå meg også?

Kvinne 45 og lurer veldig på om det er noe håp med mann 35, klarer ikke å legge ham bak meg❤️

Anonymkode: 34152...c49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vih555555 skrev (På 26.1.2021 den 12.24):

Jeg kommer innom igjen snart! :) 

Hvis du fremdeles er her hadde jeg satt pris på om du kunne si noe om det skjer noe nytt på jobbfronten i år :) Hilsen en kvinne på 25 år

Anonymkode: acdd0...5ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...