Gjest Adobyen Skrevet 9. juli 2023 #181 Skrevet 9. juli 2023 Noen av disse navnene blir ofte veldig lange. Upraktisk ved skjemautfylling. Sebastian-Kristoffer eller Johannes-Fredrik osv. Selv er jeg glad for å ha kun et kort og vanlig navn.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #182 Skrevet 9. juli 2023 Jan Erik skrev (1 time siden): Hei. Jeg er pappaen til denne jenta med dette navnet som dere tydeligvis har så mye imot og så jævla mye trøbbel med. Hva er problemet deres, en av dere må tydligvis kjenne meg eller fruen eller vite hvem vi er, dattra mi e forbanna stolt av navnet sitt og svært gla for at ho har det og er særdeles alene om og ha det. Selv om Linnea og Oda er fine navn så er det sånn at ikke alle vill kalle ungene sine for noe som x anntall andre barn heter. Men siden dere vet hvem vi er så kom heller til oss og ta det opp med oss hva som er så "rart" eller "feil" med navna på ungene våre i stede for og være så feig at du skjuler deg bak annonymitet her. Men det tør du vell ikke... Og til dere som henger dere på og taster ivei og lirer av dere en masse skiit, se dere i speilen og spør dere selv om hvor fornøyd dere egentli er med dere selv, som kan synke til et så lavmål nivå at dere må mobbe barn for navna dems på en offentlig internett side som dette. Dere er faen meg feige, usle små mennesker med et helvettes problem med komplekser, selvbilde og selvinnsikt. Dere tenker ikke over at barn googler seg selv og finner dette.. voksne mennesker som sværter dem for hva de heter.. er bare trist at dere ikke skjønner det selv hva dere gjør.. Anonymkode: 7435f...05f 3 8
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #183 Skrevet 9. juli 2023 Liker dobbeltnavn, og de fleste klinger greit. Noen er litt tungrodde å uttale, men en blir vandt til det😉 Typ navn fra termingrupper der det nærmest er konkurranse om å få mest «ch» inn i navnet er en helt annen greie😬 eller der de putter inn Chanel….. Anonymkode: 688d7...9ba 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #184 Skrevet 9. juli 2023 Apropos Margido. En av Norges mest kjente (og tidligste) dragartister het jo nettopp Margido til mellomnavn. https://no.m.wikipedia.org/wiki/Jakob_Margido_Esp Hans scenenavn Flettfrid tok vel aldri av som jentenavn, kanskje like lite som Tårnfrid. Anonymkode: 7435f...05f 2
Lorieen Skrevet 9. juli 2023 #185 Skrevet 9. juli 2023 Jeg tenker bare white trash når jeg leser alle disse navnene. Den norske motsatsen til trailerpark-folk i USA. 3 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #186 Skrevet 9. juli 2023 Rucula skrev (På 3.1.2021 den 0.45): Octavia vet jeg en jente som heter... stakkars Synes det er fint. Fra « rome» Anonymkode: 0f8a7...f01 1
Vera Skrevet 9. juli 2023 #187 Skrevet 9. juli 2023 Egentlig burde det vært slik at barna bare får et nummer når de blir født, så kan de velge navn selv når de blir 18..for man begynner jo å lure på om de er barn selv de som setter disse hinsides navnene på barna sine? Vi har dobbeltnavn på det ene barnet, og jeg tror barnet er det eneste i Norge med denne navnekombinasjonen..men det er 2 gamle navn, etter barnets oldeforeldre. Dog ser jeg at flere og flere bruker det ene navnet nå (det er i både gutte og jenteversjon).
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #188 Skrevet 9. juli 2023 Jan Erik skrev (1 time siden): Hei. Jeg er pappaen til denne jenta med dette navnet som dere tydeligvis har så mye imot og så jævla mye trøbbel med. Hva er problemet deres, en av dere må tydligvis kjenne meg eller fruen eller vite hvem vi er, dattra mi e forbanna stolt av navnet sitt og svært gla for at ho har det og er særdeles alene om og ha det. Selv om Linnea og Oda er fine navn så er det sånn at ikke alle vill kalle ungene sine for noe som x anntall andre barn heter. Men siden dere vet hvem vi er så kom heller til oss og ta det opp med oss hva som er så "rart" eller "feil" med navna på ungene våre i stede for og være så feig at du skjuler deg bak annonymitet her. Men det tør du vell ikke... Og til dere som henger dere på og taster ivei og lirer av dere en masse skiit, se dere i speilen og spør dere selv om hvor fornøyd dere egentli er med dere selv, som kan synke til et så lavmål nivå at dere må mobbe barn for navna dems på en offentlig internett side som dette. Dere er faen meg feige, usle små mennesker med et helvettes problem med komplekser, selvbilde og selvinnsikt. Dere tenker ikke over at barn googler seg selv og finner dette.. voksne mennesker som sværter dem for hva de heter.. er bare trist at dere ikke skjønner det selv hva dere gjør.. For en sutring. Det er dere som voksne som har gitt dette navnet, og dere burde faktisk skjønt at Shaena Charmela (eller hva det nå var) er et sinnssykt upraktisk navn som er DØMT til å vekke reaksjoner OG at mange vil synes det er mindre fint og white trash. Anonymkode: 036b8...056 4 6
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #189 Skrevet 9. juli 2023 Værste barnenavnet jeg har hørt er Orkidea. Satt på et venterom sammen med en far med to barn, hvorav den ene het det. Lurer på hva den andre her, Rhodondendra? Anonymkode: 7d236...712 2 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #190 Skrevet 9. juli 2023 Og nå har de ti; https://www.seher.no/sterke-historier/vant-til-bade-blikk-og-hvisking/78870613 Anonymkode: 19a5d...38d 1
Honey Dew Skrevet 9. juli 2023 #191 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 3.1.2021 den 21.22): Makan til oppførsel til enkelte her inne. Finnes mennesker som kanskje blir såret her inne av at dere latterliggjør. Syns forøvrig at mange av navnene dere ler av er fine og kjenner noen som heter det, som f.eks thalia osv. Hva er galt med det egentlig? Mitt barn har et noe uvanlig navn, men veldig fint og ingen har reagert rart på det. Det er rett fram da så ingen misforstår hvordan det staves. Og om ikke dere lærer barna å mobbe andre navn som dere gjør her, så blir barn vant med og bryr seg ikke om hva andre heter. Dere lager en mobbekultur her, som ikke hører hjemme noen plass. Ikke rart barn mobber når foreldrene sitter og latterliggjør andres NAVN. Anonymkode: b1469...8b5 Ikke bli krenket på andres vegne. Hvis du synes folk gjør narr av navn, er det bare å gi barna skikkelige navn. Dvs norske tradisjonsnavn. 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #192 Skrevet 9. juli 2023 Skogstrolle skrev (4 timer siden): Dette sårer hvertfall denne familien 😔 Det blir fot dumt. Blir som om jeg tatoverte ei fitte i trynet, og ble såret om noen kalte meg fittetryne. Anonymkode: 0f0ec...b45 5 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #193 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det blir fot dumt. Blir som om jeg tatoverte ei fitte i trynet, og ble såret om noen kalte meg fittetryne. Anonymkode: 0f0ec...b45 😂 Anonymkode: 0d6b6...a20
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #194 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 2.1.2021 den 20.17): Adrian? Er ikke det et helt vanlig navn? Anonymkode: a09b9...f72 PAELLA?! Som i den spanske nasjonalretten? Anonymkode: a8404...cd1 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #195 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): PAELLA?! Som i den spanske nasjonalretten? Anonymkode: a8404...cd1 Siterte feil person innser jeg nå. Anonymkode: a8404...cd1
-venter- Skrevet 9. juli 2023 #196 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 3.1.2021 den 0.55): Heter søstera Skoda?🙄 Anonymkode: 4e400...1f6 Det er etternavnet 😉
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #198 Skrevet 9. juli 2023 Lorieen skrev (5 timer siden): Jeg tenker bare white trash når jeg leser alle disse navnene. Den norske motsatsen til trailerpark-folk i USA. White thrash er et veldig rasistisk begrep. Anonymkode: a3687...02b 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #199 Skrevet 9. juli 2023 Jan Erik skrev (6 timer siden): Hei. Jeg er pappaen til denne jenta med dette navnet som dere tydeligvis har så mye imot og så jævla mye trøbbel med. Hva er problemet deres, en av dere må tydligvis kjenne meg eller fruen eller vite hvem vi er, dattra mi e forbanna stolt av navnet sitt og svært gla for at ho har det og er særdeles alene om og ha det. Selv om Linnea og Oda er fine navn så er det sånn at ikke alle vill kalle ungene sine for noe som x anntall andre barn heter. Men siden dere vet hvem vi er så kom heller til oss og ta det opp med oss hva som er så "rart" eller "feil" med navna på ungene våre i stede for og være så feig at du skjuler deg bak annonymitet her. Men det tør du vell ikke... Og til dere som henger dere på og taster ivei og lirer av dere en masse skiit, se dere i speilen og spør dere selv om hvor fornøyd dere egentli er med dere selv, som kan synke til et så lavmål nivå at dere må mobbe barn for navna dems på en offentlig internett side som dette. Dere er faen meg feige, usle små mennesker med et helvettes problem med komplekser, selvbilde og selvinnsikt. Dere tenker ikke over at barn googler seg selv og finner dette.. voksne mennesker som sværter dem for hva de heter.. er bare trist at dere ikke skjønner det selv hva dere gjør.. Det er veldig tydelig at folk som gir barna slike typer navn er lavt utdannet. Det ser man også i måten man skriver på. «Gla»? «Egentli»? «Dattra»? Krydret på med litt personangrep på toppen. Fint forbilde dette her. Anonymkode: a8404...cd1 6 3 2
Lorieen Skrevet 9. juli 2023 #200 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): White thrash er et veldig rasistisk begrep. Anonymkode: a3687...02b Det er det helt sikkert. Men det er også ganske betegnende for typen mennesker. Lav/ingen utdanning, lav sosioøkonomisk status.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå