Blålin Skrevet 22. januar 2021 #1421 Skrevet 22. januar 2021 Chiccy skrev (6 timer siden): Har de funnet de tre siste som er savnet? Ble plutselig helt stille om denne saken. Det lurer jeg også på? De satt i gang, med presskonferanse, for noen dager siden. Men så ble det helt stille. Hva skjer? 3
murray Skrevet 22. januar 2021 #1422 Skrevet 22. januar 2021 Blålin skrev (52 minutter siden): Det lurer jeg også på? De satt i gang, med presskonferanse, for noen dager siden. Men så ble det helt stille. Hva skjer? De lager veier ut til markerte området slik at de kan bruke gravemaskin tror jeg. De kan ikke jobbe kun med håndkraft lenger. 2
Blålin Skrevet 22. januar 2021 #1423 Skrevet 22. januar 2021 murray skrev (12 minutter siden): De lager veier ut til markerte området slik at de kan bruke gravemaskin tror jeg. De kan ikke jobbe kun med håndkraft lenger. Forferdelig å tenke på. De som var inne i husene hadde litt beskyttelse. Faren til 13-åringen overlevde antageligvis fordi han ikke kom seg ut. Han var bare få trappetrinn bak de andre i familien. 5
Rosa Sitron Skrevet 22. januar 2021 #1424 Skrevet 22. januar 2021 2 hours ago, Blålin said: Det lurer jeg også på? De satt i gang, med presskonferanse, for noen dager siden. Men så ble det helt stille. Hva skjer? Vi får nok vite når/om de finner noen. Det er vel litt søk, men tviler på at det er noe nå i været nå.
Kath H. Skrevet 23. januar 2021 #1425 Skrevet 23. januar 2021 Chiccy skrev (På 22.1.2021 den 3.38): Nei det er sant. Men jeg har faktisk hatt hjertestans en gang og det var absolutt ingenting den tiden jeg var borte. Man eksisterte bare ikke mer. Men nå har jeg ikke vært erklært dø heller da. Døde folk kan jo aldri komme tilbake igjen med gjenopplivning uansett. Det er lov å håpe mat det finnes noe mer etter døden, jeg også håper jo på det men jeg er i tvil må jeg si. Jo, døde mennesker blir gjenopplivet 6
Jolanda Skrevet 23. januar 2021 #1426 Skrevet 23. januar 2021 Blålin skrev (På 22.1.2021 den 9.52): Det lurer jeg også på? De satt i gang, med presskonferanse, for noen dager siden. Men så ble det helt stille. Hva skjer? De driver og planlegger og lager broer, fortsetter søk torsdag i neste uke. 2
murray Skrevet 28. januar 2021 #1428 Skrevet 28. januar 2021 Handful skrev (14 timer siden): Imorgen? De leter og graver nå. Noen steder er det bløt leire 15 meter nedover. Høres ut som en umulig oppgave å finne de savnede, men håper virkelig de finner alle. 6
Gjest tranedatter Skrevet 28. januar 2021 #1429 Skrevet 28. januar 2021 En gang for "100 år siden" så jeg er program på discover, de som leter etter funn fra romertiden og sånt. De hadde en slags røntgen ned i jorden for å se strukturer av bygg og tidlige bosettninger.. Mulig kvikkleire er for tung...? eller for dyp?
Danseskjørt Skrevet 28. januar 2021 #1430 Skrevet 28. januar 2021 Blålin skrev (På 22.1.2021 den 11.01): Forferdelig å tenke på. De som var inne i husene hadde litt beskyttelse. Faren til 13-åringen overlevde antageligvis fordi han ikke kom seg ut. Han var bare få trappetrinn bak de andre i familien. Hvordan vet du dette?
Babypus Skrevet 28. januar 2021 #1431 Skrevet 28. januar 2021 Milio skrev (På 15.1.2021 den 15.04): «- Så ser vi i dag to bårer. Det er fordi de to små, Alma og Isak, ligger på armen til hver av sine foreldre, inn imot midten, og sånn vil de også bli liggende i graven etterpå.» Så utrolig trist. Jeg begynte å gråte med en gang jeg leste det. Hvil i fred lille familie 😭 Uff så utrolig trist men samtidig så hjerteskjærende vakkert 😢 2
Ann Mo Skrevet 28. januar 2021 #1432 Skrevet 28. januar 2021 Tuttifrutt skrev (8 minutter siden): Hvordan vet du dette? Det sto i artikkelen om de
Babypus Skrevet 28. januar 2021 #1433 Skrevet 28. januar 2021 Kath H. skrev (På 23.1.2021 den 9.30): Jo, døde mennesker blir gjenopplivet Tror hun mente mennesker som er erklært døde, de blir aldri gjennopplivet 4
Blålin Skrevet 28. januar 2021 #1434 Skrevet 28. januar 2021 Tuttifrutt skrev (12 minutter siden): Hvordan vet du dette? Jeg spekulerer. De som befant seg utendørs ble jo tatt av jord- og leiremassene. Det er de tre (som ikke var i hus) de fortsatt leter etter. Faren til 13-åringen sto tidlig frem i intervju og fortalte sin historie. Helt utrolig at han klarte seg med kun et par skrubbsår. 3
Guidet Kvinne Skrevet 28. januar 2021 #1435 Skrevet 28. januar 2021 De kommer nok aldri til å bli funnet. 1
Gjest EndaEnGang Skrevet 28. januar 2021 #1436 Skrevet 28. januar 2021 31 minutter siden, Blålin said: Jeg spekulerer. De som befant seg utendørs ble jo tatt av jord- og leiremassene. Det er de tre (som ikke var i hus) de fortsatt leter etter. Faren til 13-åringen sto tidlig frem i intervju og fortalte sin historie. Helt utrolig at han klarte seg med kun et par skrubbsår. Det er så utrolig jævlig å tenke på at jeg gråt da jeg leste det. Sender ungen ut døren først for å passe på at du får barnet i sikkerhet, bare for å innse alt for sent at du har valgt helt feil taktikk. Og så er det for sent.
Blålin Skrevet 28. januar 2021 #1437 Skrevet 28. januar 2021 EndaEnGang skrev (1 time siden): Det er så utrolig jævlig å tenke på at jeg gråt da jeg leste det. Sender ungen ut døren først for å passe på at du får barnet i sikkerhet, bare for å innse alt for sent at du har valgt helt feil taktikk. Og så er det for sent. Ja. Jeg hadde ikke vært sterk nok til å leve videre. Men så vidt jeg husker har han flere barn. Nettopp det vil forhåpentligvis være bærebjelken og meningen med livet. Samt vissheten om at mørket vel har overgått en god taktikk... men aldri kjærligheten fra en pappa. 7
Blålin Skrevet 28. januar 2021 #1438 Skrevet 28. januar 2021 Guidet Kvinne skrev (1 time siden): De kommer nok aldri til å bli funnet. Jeg har fortsatt håp, mest pga hundene.
Cyndaquil Skrevet 28. januar 2021 #1439 Skrevet 28. januar 2021 Blålin skrev (1 time siden): Jeg har fortsatt håp, mest pga hundene. De kan være under 7 meter leire i verste fall. Det er desverre ikke så lett å finne de da. Såklart man håper jo å finne dem
Danseskjørt Skrevet 29. januar 2021 #1440 Skrevet 29. januar 2021 EndaEnGang skrev (4 timer siden): Det er så utrolig jævlig å tenke på at jeg gråt da jeg leste det. Sender ungen ut døren først for å passe på at du får barnet i sikkerhet, bare for å innse alt for sent at du har valgt helt feil taktikk. Og så er det for sent. Dette var utrolig vondt å lese😭 Grusomt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå