Gå til innhold

Jordskred i Gjerdrum


Snabeltann

Anbefalte innlegg

Nightcrawler skrev (1 time siden):

Meg du siktet til? Ser at kommentaren min kan ha virket veldig ufølsom. Selvfølgelig er absolutt alle ofrene umistelige for de pårørende, men tenker at det må være ekstra sårt å miste et barn. Mulig jeg er ei ufølsom kjerring though.

Neida💙 dont be too tough on yourself.

Ganske naturlig at man har har ekstra medfølelse for barn. Og vi har jo sikkert lest mye om faren som savnet samboeren og datteren, og på den måten vet hvor vondt han har det..💔

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Babypus skrev (29 minutter siden):

Vet noen om de har funnet de 3 siste 

Mor og datter er funnet. Nå mangler bare den siste, hun som var ute å gikk tur med hunden. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.tv2.no/nyheter/11958227/

 

Er en god gammeldags bank nok for dem å lære?

Spøk til side, men hva faen feiler det disse ungdommene? Her har foreldrene sviktet å lære dem helt grunnleggende verdier.

 

To mistenkt for tyveri fra evakuert bolig i Gjerdrum

To ungdommer er mistenkt for å ha stjålet verdigjenstander fra en av boligene som ble evakuert etter leirskredet i Gjerdrum.

 NTB
PUBLISERT 8 TIMER SIDEN

Politiet startet etterforskning i slutten av januar etter at en PC fra et evakuert hus i Nystulia i Gjerdrum ble funnet utenfor evakueringssonen. Nå er to ungdommer mistenkt i saken, får Romerikes Blad opplyst.

– Saken er ferdig etterforsket og sendt til påtaleavgjørelse. To personer er mistenkt for grovt tyveri, og bakgrunnen er vitneavhør og observasjoner, sier politioverbetjent Øyvind Kværner, leder av etterforskningsseksjonen i Ullensaker lensmannsdistrikt, til avisen.

Han ønsker ikke å si noe om de mistenkte har erkjent å stå bak tyveriet. Ungdommene har ikke fått oppnevnt advokater.

Noen dager før politiet fant tyvegodset fikk de tips fra vektere om at det var observert bruk av lommelykt inne i en bolig innenfor det avsperrede området.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen som sto med blinkende lys ved raskanten ble et symbol på det tragiske skredet i Gjerdrum i romjulen. Mandag ble bilen hentet ut.  (VG)

 

cba9eaad-1ad0-41b6-8bd6-367d81f73026?fit

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Cuddlegirl skrev (På 12.2.2021 den 22.02):

Mor og datter er funnet. Nå mangler bare den siste, hun som var ute å gikk tur med hunden. 

Så bra de er funnet i det minste ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drizzt skrev (På 16.2.2021 den 3.40):

https://www.tv2.no/nyheter/11958227/

 

Er en god gammeldags bank nok for dem å lære?

Spøk til side, men hva faen feiler det disse ungdommene? Her har foreldrene sviktet å lære dem helt grunnleggende verdier.

 

To mistenkt for tyveri fra evakuert bolig i Gjerdrum

To ungdommer er mistenkt for å ha stjålet verdigjenstander fra en av boligene som ble evakuert etter leirskredet i Gjerdrum.

 NTB
PUBLISERT 8 TIMER SIDEN

Politiet startet etterforskning i slutten av januar etter at en PC fra et evakuert hus i Nystulia i Gjerdrum ble funnet utenfor evakueringssonen. Nå er to ungdommer mistenkt i saken, får Romerikes Blad opplyst.

– Saken er ferdig etterforsket og sendt til påtaleavgjørelse. To personer er mistenkt for grovt tyveri, og bakgrunnen er vitneavhør og observasjoner, sier politioverbetjent Øyvind Kværner, leder av etterforskningsseksjonen i Ullensaker lensmannsdistrikt, til avisen.

Han ønsker ikke å si noe om de mistenkte har erkjent å stå bak tyveriet. Ungdommene har ikke fått oppnevnt advokater.

Noen dager før politiet fant tyvegodset fikk de tips fra vektere om at det var observert bruk av lommelykt inne i en bolig innenfor det avsperrede området.

Herregud noe så stygt og respektløst gjort! De kan gå å skamme seg og burde bli fratatt sin egen mobil og PC for 2 år! Hadde nok vært en passende lærepenge

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flovef skrev (På 9.2.2021 den 20.00):

Hjerterå artikkel og hjerterå hendelse som fremdeles setter et støkk i brystet. Tanken på at de kanskje hadde overlevd bare de hadde løpt et halvt minutt senere 😞nå fikk han en og kanskje to graver å gå til

Du har brukt ordet hjeterå helt feil 🤭 Det er derimot en HJERTESKJÆRENDE artikkel.  

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har ikke klart å finne ut om den siste omkomne er funnet? Jeg leste i går at 9 personer omkom, men det var da 10?

Håper at alle er funnet nå❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

💔Så tragisk.

De kan jo ikke fylle igjen gropen etter raset før vedkommende er funnet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig leit at de ikke har funnet hun siste❤️ 

Jeg ble så lei meg her om dagen, en katt ved navn Nemi er død. Han fikk ikke bli med da de måtte evakuere (det skjønner jeg faktisk ikke), og nå er han død. Jeg er redd det er mangelen på mat og vann som har tatt knekken på pus❤️ Og katter er levende vesner, jeg synes virkelig ikke dette er greit, tenk så desperat han må ha vært😭

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Diamant20 skrev (44 minutter siden):

Veldig leit at de ikke har funnet hun siste❤️ 

Jeg ble så lei meg her om dagen, en katt ved navn Nemi er død. Han fikk ikke bli med da de måtte evakuere (det skjønner jeg faktisk ikke), og nå er han død. Jeg er redd det er mangelen på mat og vann som har tatt knekken på pus❤️ Og katter er levende vesner, jeg synes virkelig ikke dette er greit, tenk så desperat han må ha vært😭

Hvor så du det stod? Helt sykt at pus ikke fikk være med når de ble evakuert! Å enda sykere at de ikke har hentet han ut eller gjort noe for å få han ut etterpå 😾😿

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babypus skrev (12 timer siden):

Hvor så du det stod? Helt sykt at pus ikke fikk være med når de ble evakuert! Å enda sykere at de ikke har hentet han ut eller gjort noe for å få han ut etterpå 😾😿

Jeg så det på facebook et sted. 😢 Selvom det skjer noe akutt bør dyra få være med, jeg hadde vært knust om det var min katt😢

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diamant20 skrev (På 15.3.2021 den 8.26):

Jeg så det på facebook et sted. 😢 Selvom det skjer noe akutt bør dyra få være med, jeg hadde vært knust om det var min katt😢

Det burde ihvertfall vært mulig å knust en rute eller gjort ett eller annet slik at katten kunne ha kommet seg ut på egen hånd. Katter er jo akrobatiske og kommer seg ut igjennom ett vindu feks

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...