AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #521 Del Skrevet 11. mai 2021 Blått skrev (38 minutter siden): Nå har jeg da blitt blokkert igjen. Trodde vi hadde god flyt, men jeg er tydeligvis flink til å misforstå ting. Oh nei 😬 så kjipt. Anonymkode: 14673...8b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 11. mai 2021 #522 Del Skrevet 11. mai 2021 47 minutter siden, AnonymBruker said: Oh nei 😬 så kjipt. Anonymkode: 14673...8b8 Litt forvirret nå.. skal jeg innrømme.. jaja.. får bare ta det som det er.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #523 Del Skrevet 11. mai 2021 Nåleputa skrev (15 timer siden): Det der er ingen god følelse. 🤗 Hadde en slik en i livet mitt jeg også. Han jeg hadde «på lån» hadde ikke følelser for meg. Han likte meg godt sa han. Han savnet å være forelsket, og ville ikke gå inn i ett ordentlig forhold. Han lot meg gå etter å ha tenkt lenge. (1 år og 4 mnd) Skjeldnere og skjeldnere svar. Til slutt stoppet han å svare. Han så av og til på my story, og til slutt slettet han meg på snapp😢 Jeg var (er?) dødelig forelsket i han. Helt crayzy. Tenkte mange ganger at han hadde noe på gang med andre. og vi har hatt noe siden februar i fjor. Tror ingen damer er så tolvmodig som meg. Ingen gidder noe slikt, har jeg begynt å tenkt. Hadde ikke hørt fra han på lenge siden han sendte «avskjedsmelding» -og så sendte han først en fbmelding på natta, en uke etter, men påsto at han sendte feil dagen etter. Så sendte han videomelding på fb noen dager etterpå og følelsene mine spratt i været igjen. Har bedt til gud om at følelsene mine må vekk fra han. Aldri hatt så dårlig selvtillit når jeg chatta med han. Å aldri få svar eller å svare en- to dager etterpå om han i det hele tatt svarte. Og ikke alltid han svarte på det jeg spurte om engang. Han spurte meg aldri om noe. Fikk kun melding når han hadde drukket og var kåt: Da ville han at jeg skulle komme. Eller sende bilder av kroppen min. Lurer på om han er tilbakestående. Han må ha store vansker med å gå inn i ett ordentlig forhold. -Uansett så har han en plass i hjertet mitt, dessverre. Det er følelsen som sitter igjen i kroppen. Urettferdig mot andre dater vi treffer. -Ser nå at det er jeg som er tilbakestående og naiv og håpløst forelsket. Dette høres mer ut som ei hekt enn en forelskelse. Prøv å resonner litt rundt det. Jeg har opplevd det selv og det er ikke et godt sted å være. Denne "tilstanden" som du er i nå, gagner deg ikke og kommer ikke til å få deg fremover i livet. Sier det med beste hensikt ❤️ Anonymkode: ec5de...ed4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tor P Skrevet 11. mai 2021 #524 Del Skrevet 11. mai 2021 Nåleputa skrev (16 timer siden): Det der er ingen god følelse. 🤗 Hadde en slik en i livet mitt jeg også. Han jeg hadde «på lån» hadde ikke følelser for meg. Han likte meg godt sa han. Han savnet å være forelsket, og ville ikke gå inn i ett ordentlig forhold. Han lot meg gå etter å ha tenkt lenge. (1 år og 4 mnd) Skjeldnere og skjeldnere svar. Til slutt stoppet han å svare. Han så av og til på my story, og til slutt slettet han meg på snapp😢 Jeg var (er?) dødelig forelsket i han. Helt crayzy. Tenkte mange ganger at han hadde noe på gang med andre. og vi har hatt noe siden februar i fjor. Tror ingen damer er så tolvmodig som meg. Ingen gidder noe slikt, har jeg begynt å tenkt. Hadde ikke hørt fra han på lenge siden han sendte «avskjedsmelding» -og så sendte han først en fbmelding på natta, en uke etter, men påsto at han sendte feil dagen etter. Så sendte han videomelding på fb noen dager etterpå og følelsene mine spratt i været igjen. Har bedt til gud om at følelsene mine må vekk fra han. Aldri hatt så dårlig selvtillit når jeg chatta med han. Å aldri få svar eller å svare en- to dager etterpå om han i det hele tatt svarte. Og ikke alltid han svarte på det jeg spurte om engang. Han spurte meg aldri om noe. Fikk kun melding når han hadde drukket og var kåt: Da ville han at jeg skulle komme. Eller sende bilder av kroppen min. Lurer på om han er tilbakestående. Han må ha store vansker med å gå inn i ett ordentlig forhold. -Uansett så har han en plass i hjertet mitt, dessverre. Det er følelsen som sitter igjen i kroppen. Urettferdig mot andre dater vi treffer. -Ser nå at det er jeg som er tilbakestående og naiv og håpløst forelsket. Se denne, kanskje det kan være gode råd for deg: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #525 Del Skrevet 12. mai 2021 Det har absolutt tatt seg opp siste uka, han virker mer å mer intressert 🥰 å tar ofte kontakt uten at jeg har skrevet/gjort noe først. Snart 2 mnd siden vi møttes nå 😀 Anonymkode: 14673...8b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 12. mai 2021 #526 Del Skrevet 12. mai 2021 Blått skrev (På 11.5.2021 den 7.41): Nå har jeg da blitt blokkert igjen. Trodde vi hadde god flyt, men jeg er tydeligvis flink til å misforstå ting. Blokkert?😳 Seriøst, en voksen mann? Ikke bruk tid på sånne! Jeg aktiverte Tinder I helga. Var på date i går. Ikke match nei. Og får bare opp de samme folka som alltid der. Gidder ikke.🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 12. mai 2021 #527 Del Skrevet 12. mai 2021 3 hours ago, Engel said: Blokkert?😳 Seriøst, en voksen mann? Ikke bruk tid på sånne! Jeg aktiverte Tinder I helga. Var på date i går. Ikke match nei. Og får bare opp de samme folka som alltid der. Gidder ikke.🙄 Ja, helst seriøst.. En mann i slutten av 30-årene Lurer på om jeg skal gå på Tinder igjen. Jeg slettet egentlig profilen min, men sukk.. vil da gjerne prøve å ha litt sex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 13. mai 2021 #528 Del Skrevet 13. mai 2021 Bestemt meg for å melde meg inn på Tinder igjen i løpet av slutten av mai. Vet ikke helt når.. men har bestemt meg for at jeg skal prøve. Kan ikke gi opp ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 13. mai 2021 #529 Del Skrevet 13. mai 2021 (endret) Lykke til @Blått. Jeg tror jeg kommer til å pause Tinder igjen.🙄 Er helt dødfødt her. Aktiverte for en uke siden, og har vært på en date, uten at det matchet. Føler det bare er samme folka dom kommer omigjen der.🙄 Endret 13. mai 2021 av Engel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 13. mai 2021 #530 Del Skrevet 13. mai 2021 Just now, Engel said: Lykke til @Blått. Jeg tror jeg kommer til å pause Tinder igjen.🙄 Er helt dødfødt her. Kan jeg spørre hvilken aldersgruppe du søker i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 13. mai 2021 #531 Del Skrevet 13. mai 2021 Blått skrev (1 minutt siden): Kan jeg spørre hvilken aldersgruppe du søker i? 40-50 år. Jeg er 44 selv. I praksis 40-49, for jeg vraker alle 50-åringene fordi de ser og føles godt gamle...😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 13. mai 2021 #532 Del Skrevet 13. mai 2021 1 minutt siden, Engel said: 40-50 år. Jeg er 44 selv. I praksis 40-49, for jeg vraker alle 50-åringene fordi de ser og føles godt gamle...😂 Godt det ikke bare er meg. Jeg føler det samme når jeg kommer over 40-åringer på Tinder. Er 31 år gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #533 Del Skrevet 13. mai 2021 Jeg hadde også 40-50 først 🤣 men huff. Nå har jeg 36-45. Ikke at jeg sveiper lenger da, er jo forsåvidt opptatt på et vis. Er k43(44 i år) og daten min 41. Anonymkode: 14673...8b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 13. mai 2021 #534 Del Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg hadde også 40-50 først 🤣 men huff. Nå har jeg 36-45. Ikke at jeg sveiper lenger da, er jo forsåvidt opptatt på et vis. Er k43(44 i år) og daten min 41. Anonymkode: 14673...8b8 Har vurdert å gå lengre ned i alder, men det kommer da så mange som enten har småbarn eller som ønsker egne barn. Sånt er jeg fullstendig ferdig med.😅 Har 3 store selv. Så søker en med store eller utflyttede barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #535 Del Skrevet 13. mai 2021 Engel skrev (8 minutter siden): Har vurdert å gå lengre ned i alder, men det kommer da så mange som enten har småbarn eller som ønsker egne barn. Sånt er jeg fullstendig ferdig med.😅 Har 3 store selv. Så søker en med store eller utflyttede barn. Ja, jeg fikk smått pænikk når det ble snakk om barn 🤣 ikke aktuelt m fler her heller nei 🤣 (mine er liksom 15, 22 og 25 i år)ikke aktuelt m 2-5 åringer heller. Komplisert nok m 11 og 15 åringer i hus ! Anonymkode: 14673...8b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #536 Del Skrevet 14. mai 2021 Spennende og lese denne tråden, og se andres erfaringer😌Jeg mista troen på kjærligheten, men har nå møtt en fyr noen ganger - og nå kjenner jeg begynner å bli betatt av vedkommende... Men er så redd for å ødelegge for meg selv, for har lett for å overtenke😞Har hatt en del dårlige relasjoner, og blir automatisk litt redd med engang jeg merker jeg liker noen. Så om dere har noe gode tips på hvordan holde hodet kaldt, setter jeg pris på det😅 Anonymkode: fcc8d...80d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #537 Del Skrevet 21. mai 2021 Den siste uka har vært en berg og dalbane... På lørdag var jeg hos han, sov endelig over. Men etter det har det vært SÅ labert. Jeg har vært alene hjemme å det visste han, han har ferie men har ikke på noe vis vurdert å komme hit. Knappt hørt noe før sent på kveld. Så reiser han bort uten å si noe 😬 I går fikk jeg en mld på tinder, har egentlig skjult meg der men har vært innom å venstresveipet innimellom (nyskjerrig) Høyresveipa EN og matcha umiddelbart (dvs han har likt meg allerede?) Viser seg å være en jeg gikk på skole med, ordentlig å grei fyr. Har avtalt å møte han for en kaffe. Jeg vet at jeg kommer til å muligens måtte velge mellom disse, hadde tenkt å ta praten m han jeg driver med i helgen men det er jo ikke noe vits på snap. Gaaaaaah. Så joda, veien blir til mens man går ? Anonymkode: 14673...8b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 21. mai 2021 #538 Del Skrevet 21. mai 2021 17 minutter siden, AnonymBruker said: Den siste uka har vært en berg og dalbane... På lørdag var jeg hos han, sov endelig over. Men etter det har det vært SÅ labert. Jeg har vært alene hjemme å det visste han, han har ferie men har ikke på noe vis vurdert å komme hit. Knappt hørt noe før sent på kveld. Så reiser han bort uten å si noe 😬 I går fikk jeg en mld på tinder, har egentlig skjult meg der men har vært innom å venstresveipet innimellom (nyskjerrig) Høyresveipa EN og matcha umiddelbart (dvs han har likt meg allerede?) Viser seg å være en jeg gikk på skole med, ordentlig å grei fyr. Har avtalt å møte han for en kaffe. Jeg vet at jeg kommer til å muligens måtte velge mellom disse, hadde tenkt å ta praten m han jeg driver med i helgen men det er jo ikke noe vits på snap. Gaaaaaah. Så joda, veien blir til mens man går ? Anonymkode: 14673...8b8 Seriøst? Da skal jeg innrømme at jeg hadde vært grinete og lurt på hva som foregår. Er det som du har tenkt til å snakke med han om? Eller skal dere snakke om hva som skjer mellom dere? Helt enig i at veien blir til mens man går ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #539 Del Skrevet 21. mai 2021 Blått skrev (15 minutter siden): Seriøst? Da skal jeg innrømme at jeg hadde vært grinete og lurt på hva som foregår. Er det som du har tenkt til å snakke med han om? Eller skal dere snakke om hva som skjer mellom dere? Helt enig i at veien blir til mens man går ❤️ Ja jeg kan ikke ha det sånn lenger. Sexen er fantastisk, men han eier ikke sosiale antenner tror jeg. Mye tull å fjas. Så må snakke om flere ting. Men han er jo dårlig på mld så vil snakke ordentlig m han, men det blir jo ikke før neste uke nå da. Å i mellomtiden får jeg ønsket oppmerksomhet fra han andre 😬 Anonymkode: 14673...8b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 21. mai 2021 #540 Del Skrevet 21. mai 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ja jeg kan ikke ha det sånn lenger. Sexen er fantastisk, men han eier ikke sosiale antenner tror jeg. Mye tull å fjas. Så må snakke om flere ting. Men han er jo dårlig på mld så vil snakke ordentlig m han, men det blir jo ikke før neste uke nå da. Å i mellomtiden får jeg ønsket oppmerksomhet fra han andre 😬 Anonymkode: 14673...8b8 Det skjønner jeg veldig godt ❤️ Det som du nevnte over der var veldig grovt, syns jeg. Lurt å ta den praten ansikt til ansikt, men hyggelig med oppmerksomhet fra han andre da. ❤️😙 Når skal du ta kaffe med han nye fyren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå