Gå til innhold

tommelines tanker

tommeline

Anbefalte innlegg

Blir ikke så mye tid på dataen for tiden. Og dermed inne på KG heller...:(

En :blomst: og en :klem: til dagbokleserne mine. Skal nok stikke innom til dere etterhvert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest synseren

Høres ut som du har det travelt om dagen. Håper likevel at du kommer innom KG og hilser på oss innimellom.

Har faktisk aldri vært på opera jeg. Hørtes ut som dere koste dere på Fidelio.

Ha en fortsatt fin uke! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann... kjekt at du har d bra... :) Du er nok ik den eneste som ik er så ofte innom her for tida... ;) Lov å være litt lei el lite engasjert av og til... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...

Nå er det lenge siden du har vært der. Håper alt går bra med deg - tenker på deg! :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei alle sammen! Her dukker jeg opp igjen.... en stund siden sist! Har bare vært litt lei, så tok en liten pause. Men blir forhåpentligvis litt mere aktivitet her framover! :tommel:

Uansett veldig hyggelig med hilsener fra dere; Ciara, Spidergirl, TeddyT, Synseren og Litlelady !!! :klem:

Har hatt fullt hus her i helgen. Besøk av tre venninner! Ble mye rødvin, skravling og fnising! Vi bor jo på forskjellige steder, så veldig koselig å kunne samles sånn alle sammen av og til!

Eller ser det ut som det kan nærme seg vår her snart :blomst::hoppe: Gleder meg til vår og sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er du jo :)

Gleder meg også til vår og være mer ute. Synes det er så deilig at det er ganske lyst om morgenene når jeg står opp nå, gjør det så mye lettere å våkne. Nå har jeg begynt å se framover til påske, sommer med grilling og å slippe å gå i så mye klær. Det skal bli fint! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg, Ciara! At det er sol litt lengre hver dag er bare herlig :briller: Og spesielt når det er så fint ute som nå. Har gått en liten tur i dag, og jeg tror jammen jeg har fått noen fine solfregner på nesen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg til fregnene mine kommer tilbake! :) Har vel litt fregner nå også, men ikke så synlige. I går måtte jeg faktisk ta på meg solbriller da jeg gikk ute, sola var så skarp. Det ble jeg i veldig godt humør av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann... :)

Er jammen godt med litt sol og fregner på nesen ja... :briller: Å så greit når d blir litt lysere om morgenen nå når jeg skal på jobben... ;) Håper du har d bra da.. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ciara: Liker når det er bruk for solbriller :briller:

Ja, cons: Rødvin og venner er bra saker hver for seg, og enda bedre sammen :tommel:

Alt bra her, Litlelady!

Har vært å korpsøvelse nå. Er bare noen uker igjen til NM, så nå er det virkelig skjerpings! Men låter etterhvert ganske bra, så det blir spennende å se hvordan det går. Det er jo sånn i korpskonkurranser at man først og fremst konkurrerer mot seg selv, altså å gjøre sitt beste og ha fremgang. De andre korpsene får man jo ikke gjort noe mer. Selv om det er moro med bra plasseringer :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Kjekt at du er tilbake igjen. Har lurt på hvor det har blitt av deg!

Blir sikkert spennende i NM. Enig i at det beste er å fokusere på egne prestasjoner. De andre korpsene kan du ikke gjøre noe med likevel.

Håper du får en fin fin uke tommeline! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig du er innom igjen! Kjekt å vite at alt er vel med deg og dine om ikke annet! ;)

God tirsdag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Synseren og Teddy Toria!

Man blir jammen sliten av å holde styr på viltre barn/ungdommer på ungdomsskolen! Tror en del av dem må gå på dobbel ladning duracellbatterier... de løper jo absolutt hele tiden.. :ler:

Hvor blir den av, den energien? :klø:

Men jeg trives i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...