Curlyme Skrevet 26. desember 2020 #201 Del Skrevet 26. desember 2020 Veldig trist det som skjedde med jenta,men jeg synes du overdriver du må roe deg ned litt. Tror jenta blit mer traumarisert av deg. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #202 Del Skrevet 26. desember 2020 Glemte å ta med at TS i tillegg til alle de tidligere nevnte også har involvert sjefen sin, som hun skal ha møte i morgen. En søndag i romjula. For å få avspasering. Og så skal man tro på at TS vil involvere færrest mulig, og tenger å lufte seg? Anonymkode: 7023e...adc 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #203 Del Skrevet 26. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hadde du møtt svigermors følelser for støyterskel så hadde dette ikke skjedd. Det er noe med å se hverandres behov i sosiale lag. Anonymkode: f9042...2fb Det er nå en ting. Men det forsvarer jo aldri i livet å bli utagerende på den måten. Ts skriver jo også at svigermor fikk tilbud om å trekke seg tilbake på loftstue og med ble for mye. Anonymkode: 2d13b...828 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #204 Del Skrevet 26. desember 2020 Curlyme skrev (8 minutter siden): Veldig trist det som skjedde med jenta,men jeg synes du overdriver du må roe deg ned litt. Tror jenta blit mer traumarisert av deg. Enig. Synd det som skjedde. Men så voldsomt oppstyr? Ts blåser det opp, ikke rart ungen blir traumatisert. Anonymkode: 58515...048 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #205 Del Skrevet 26. desember 2020 Dette hørtes forferdelig trist ut! Svigermor hadde nok ikke vært velkommen hos oss heller på en stund om noe slikt hadde skjedd. Hun kunne trengt profesjonell oppfølging før hun skulle fått omgås barn igjen. Jeg syns også alt oppstyret etterpå høre litt i meste laget, men regner med dere har snakket med noen om dette? Og at dere har fått veiledning i hvordan håndtere det? Sånn umiddelbart tenker jeg at det jeg ville gjort er å si at farmor selvsagt ikke mente at hun skulle falle og slå hodet mot bordet. At hun nok var veldig sliten og at det ble for mye for henne. Det er ikke datteren dins, farmor skulle trukket seg unna, som du sa hun kunne. Men voksen vet jo heller ikke alltids det beste for seg selv. Videre hadde jeg nok helst sett at farmor rimelig kjapt kom å unnskyldte seg kraftig til jenta. Men kontakten videre mellom oss hadde nok blitt satt på pause ja. Håper det går bra videre. Og at dere kan få noen fine dager i romjula. Anonymkode: 2d13b...828 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #206 Del Skrevet 26. desember 2020 Vilkårene for besøksforbud er overhodet ikke oppfylt. Det er en svært høy terskel for at vilkårene er oppfylt. Syntes for øvrig det virker ganske latterlig å skulle søke om det. Kan ikke skjønne at dette eller resten er sant. Anonymkode: 2a3e3...422 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Curlyme Skrevet 26. desember 2020 #207 Del Skrevet 26. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Enig. Synd det som skjedde. Men så voldsomt oppstyr? Ts blåser det opp, ikke rart ungen blir traumatisert. Anonymkode: 58515...048 Rydde bort julen. Konakte barnevern og psykiatri snakk om å styre noe jævlig. Jeg synes ikke det er greit i det hele tatt av svigermor gjorde dette det er viktig å få frem. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #208 Del Skrevet 26. desember 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Hun burde kastet ut den sprø svigermoren mye før, mener du vel? Anonymkode: 111f5...6ab Nei, det mener jeg ikke. Hi og mannen burde roet ungen lenge før slik at det var holdbart for andre å være i samme hus som dem. Anonymkode: c92c9...fa1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Candiru Skrevet 26. desember 2020 #209 Del Skrevet 26. desember 2020 Farmor er garantert ikke frisk. Ingen friske folk gjør noe sånt. Her er det noen filter som av en eller annen grunn ikke fungerer som de skal. Og attpåtil foran ganske mange mennesker. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #210 Del Skrevet 26. desember 2020 Jeg er mest spent på hva barnevernet sa jeg..? Jeg jobber tett med barnevernet, så har en viss formening, men vil gjerne høre fra TS... Anonymkode: ca195...edc 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #211 Del Skrevet 26. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, det mener jeg ikke. Hi og mannen burde roet ungen lenge før slik at det var holdbart for andre å være i samme hus som dem. Anonymkode: c92c9...fa1 Ja, vold er alltid løsningen. Anonymkode: 32cd0...619 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 26. desember 2020 #212 Del Skrevet 26. desember 2020 TS. Vil bare oppfordre dere til å få hendelsen, samt fysiske og psykiske skader dokumentert. Ta også kontakt med statens barnehus. De kan avhøre barnet og sette henne i kontakt med psykolog m.m. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #213 Del Skrevet 26. desember 2020 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg har nok hatt ett behov for å lufte tanker og følelser da jeg ikke har snakket med noen andre enn mannen og øvrig helsepersonell omkring dette. Vi bor i en liten bygd og jeg ønsker ikke å henge ut bestemoren til ungene, spesielt ikke dersom hun nå skulle vise seg å være psykisk syk. Ryktene går fort her og vi har blitt enige om å holde dette for oss selv inntil videre. Dette er imidlertid noe som opptar tankene mine noe voldsomt og jeg har også ekstremt vondt av mannen min oppi det hele. Jeg ønsker å være her for han og la han lufte tanker og følelser til meg, da kjenner jeg at jeg trenger å "blåse ut" litt til noen jeg også.... Nå ble det altså her på KG jeg valgte å gjøre det... -TS Anonymkode: b63fb...423 Hvis kjerringa er såpass ustabil som det beskrives i tråden, bør du da i hvert fall av hensyn til andre i bygda fortelle hvordan hun oppfører seg. Advare folk mot henne. Trolletråd eller ikke, det finnes mange rare mennesker rundtomkring, og noen av dem kan oppføre seg slik som dette. Da er det ikke greit å glatte over, late som ingenting og nærmest vente på at andre blir utsatt for den samme behandlingen. Anonymkode: 9dbc6...abc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #214 Del Skrevet 26. desember 2020 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Vilkårene for besøksforbud er overhodet ikke oppfylt. Det er en svært høy terskel for at vilkårene er oppfylt. Syntes for øvrig det virker ganske latterlig å skulle søke om det. Kan ikke skjønne at dette eller resten er sant. Anonymkode: 2a3e3...422 Hva er terskelen for det da? Mitt ene barn fikk innvilget besøksforbud mot et familiemedlem pga vold i hjemmet. Anonymkode: a2690...3c7 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #215 Del Skrevet 26. desember 2020 14 minutter siden, Uatskillelig said: TS. Vil bare oppfordre dere til å få hendelsen, samt fysiske og psykiske skader dokumentert. Ta også kontakt med statens barnehus. De kan avhøre barnet og sette henne i kontakt med psykolog m.m. Hvorfor det? Anonymkode: 5122c...419 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #216 Del Skrevet 26. desember 2020 Hvorfor gidder folk å sitte å hyle troll å slenge dritt å hisse seg opp så sykt? Om du ikke tror på det så finn en annen tråd da🤦🏼♀️ Evneveikt. Til ts, det som ga meg kronisk traume å en kropp i konstant beredskap var att ingen gjorde noe når jeg opplevde jævlige ting. Ikke opplevelsene i seg selv, men att ingen gadd å bry seg. Så følelsen jeg har konstant er att jeg må være beredt for å forsvare meg selv 24/7. Du gjør det rette å det her kommer til å gå kjempe bra. Lykke til😊 Anonymkode: b2f85...fa8 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 26. desember 2020 #217 Del Skrevet 26. desember 2020 Kjære Ts dette høres fryktelig ut, stakkars datteren din. Du høres ut som en god og omsorgsfull mor. God bedring til datteren din. Dama fortjener å miste familien sin 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #218 Del Skrevet 26. desember 2020 Denne damen hadde jeg kuttet ut tvert. Hun hadde aldri sluppet inn i mitt hjem igjen eller fått sett mine barn. Anonymkode: 86d1f...a7b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forever22 Skrevet 27. desember 2020 #219 Del Skrevet 27. desember 2020 (endret) Ryddet for avsporing, brukerangrep, latterliggjøring, dialektbruk, brukerdebatt og svar til det. Tråden er også ryddet for følgende regel; Sitat Sitat * Det er ikke lov å diskutere med seg selv, eller utgi seg for å være flere personer i en tråd, ved å benytte flere kontoer eller AnonymBruker-funksjonen. Forever22, mod Endret 29. desember 2020 av Forever22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #220 Del Skrevet 29. desember 2020 Uatskillelig skrev (På 26.12.2020 den 21.53): TS. Vil bare oppfordre dere til å få hendelsen, samt fysiske og psykiske skader dokumentert. Ta også kontakt med statens barnehus. De kan avhøre barnet og sette henne i kontakt med psykolog m.m. Tviler på at statens barnehus prioriterer denne hendelsen. Har du egentlig noe kunnskap om hvor stor arbeidsmengde de har og hvor alvorlige saker det jobbes med der? Anonymkode: ea944...13d 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå