Gå til innhold

.


Cleo88

Anbefalte innlegg

Vår familie feirer en ganske vanlig julaften så vi har ingen uvanlige tradisjoner. 

Men jeg har laget min egen tradisjon: hver julaften står jeg opp og sitter i pysjen og ser Snekker Andersen og Tre Nøtter til Askepott mens jeg drikker julebrus og spiser julesjokolade - og jeg er 40+. 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AthenaRavenLuna

Jeg er 40+ og må alltid se «Donald Duck og vennene hans»  på julaften 😅

Men er ikke sikkert den blir sendt i år 😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi spiser alltid hamburgere 1.juledag! Med julemat både 24 og 26 har vi behov for noe annet midt i mellom. Da har det bare blitt tradisjon med burgere! 

Anonymkode: a0a6b...a09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi går ut og finner juletre til pappa som vi sager ned. Vi spør de som eier tomten om vi får lov før vi sager det ned, så ingen ulovligheter alså.

Det morsomme med dette er at vi ikke finner fine tre, vi finner tre med sjarm! Pyntingen står jeg for, og det er litt av en jobb. Noen tre må ha lite pynt mens andre må ha mye. Vi må liksom fremheve det rare i treet (nei, vi lager det ikke stygt! Det skal være fint og spennende) . 

Det er kjempe koselig å komme hjem til pappa å se på juletreet hvert år. Selv om det er jeg som pynter så liker jeg å komme på besøk ofte og beundre årets kos! :)

Anonymkode: 31ea9...e67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flaut å være 30+ og får julestrømpe av mamma? Hun kommer hit 1.juledag for å levere julestrømpe.
Nekter også å ta den med meg hjem på julaften også. Tradisjonen er å få den 1.juledag, så da skal jeg ha den 1. juledag og ikke på julaften. Hvert år så må vi presisere at ja, vi skal ha i år også og nei, vi tar den ikke med oss på julaften. Jeg er "for gammel" ifølge mamma. Har du hørt på maken, for gammel? Aldri! 

Mine søstre krever det samme og får det samme. Så jeg er ikke alene! 😂

Anonymkode: a8acf...fc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det utrolig mye søtt 😂🙈 Eg syns det er koselig.

 

Eg ELSKER julen. Den er magisk for meg. Akkurat som når jeg var barn🙈😂

 

Nå er ungene blitt tennåringer og veldig inntr i 2.verdenskrig. Så siste årene er det blitt en greie å se filmer fra 2verdenskrig på lille julaften🙈 Driitkoselig ikkesant 🙄🙈 Jaja vi "koser" oss med det.

Anonymkode: 9812b...b57

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det flaut å være 30+ og får julestrømpe av mamma? Hun kommer hit 1.juledag for å levere julestrømpe.
Nekter også å ta den med meg hjem på julaften også. Tradisjonen er å få den 1.juledag, så da skal jeg ha den 1. juledag og ikke på julaften. Hvert år så må vi presisere at ja, vi skal ha i år også og nei, vi tar den ikke med oss på julaften. Jeg er "for gammel" ifølge mamma. Har du hørt på maken, for gammel? Aldri! 

Mine søstre krever det samme og får det samme. Så jeg er ikke alene! 😂

Anonymkode: a8acf...fc6

Ja, det er litt flaut når moren din synes at dere er for gamle og med det antagelig mener at hun egentlig ikke ønsker å styre med det lenger, og dere alle krever at hun skal ordne det allikevel. I tillegg må hun kjøre det ut 1. juledag fordi dere ikke vil ta den med på julaften? 

Anonymkode: b9f10...f67

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tabris skrev (9 timer siden):

Vår familie feirer en ganske vanlig julaften så vi har ingen uvanlige tradisjoner. 

Men jeg har laget min egen tradisjon: hver julaften står jeg opp og sitter i pysjen og ser Snekker Andersen og Tre Nøtter til Askepott mens jeg drikker julebrus og spiser julesjokolade - og jeg er 40+. 😁

Oooh yes. Er 47, må ha Tre nøtter til Askepott med julebrus fra glassflaske, marsipanstenger med sjokolade, mandariner og twist. Har en komfy grønn  fløyelskjole jeg har på meg hvert år BARE på julaften formiddag 😂😂😂.

Endret av Eneri
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...