Gå til innhold

.


Cleo88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har en nabo som er nisse og så sender vi opp en slags rakett som alle barna tror er reinsdyrene som flyr oppover... funker for oss! 😂

Anonymkode: e343a...c44

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk ikke 😅 men skulle egentlig ønske at vi hadde en «rar» greie, gjør ting litt morsommere 😂

Anonymkode: 8385b...605

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her møtes hele familien på Ikea på lille julaften 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: e343a...c44

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og broren min spiller et spesifikt kortspill med spesialkort etter julemiddagen. Vi har holdt på i 30 år. De årene vi ikke feirer sammen, spiller vi det etter middag når vi treffes i løpet av romjula. Men det skjer kun etter pinnekjøtt, ingen annen middag 😅

Anonymkode: a34cf...317

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cleo88 skrev (Akkurat nå):

Hva gjør dere der da?? 😳 Det var jammen rart san 😄

Vi spiser og prater om alt og ingenting, mens barna løper omkring, og så bytter vi gaver i parkeringskjelleren 😂

Anonymkode: e343a...c44

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er så mye å styre med lille julaften, så er det alltid wienerpølser med potetstappe. Har vært tradisjon siden min mormor. Så ingen fancy middag med familien😅

Anonymkode: 79317...56e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min flaue juletradisjon er at jeg er den som alltid kommer litt uopplagt opp til julemiddag iført en svær ullgenser, og går rett på desserten da jeg ikke liker ribbe.

Anonymkode: e343a...c44

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestiller pizza levert på døra på kvelden lille julaften. Mor er sliten og fortsatt en del som må ordnes. Hver jul. Detfor en tradisjon 🙂

Anonymkode: a60d6...4e7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cleo88 skrev (4 minutter siden):

Høres ut som en tradisjon-krasjer. Synes du skal spise litt julemiddag enten du vil eller ei. Du bør helst være under 18 eller ta deg sammen 😉 men takk for bidraget endog 🎄

Jeg er 22 og den yngste av mine 4 søsken, som alle har flere enn to barn hver, så synes julaften er litt slitsom. Men takk for tips 😅

Anonymkode: e343a...c44

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Bestiller pizza levert på døra på kvelden lille julaften. Mor er sliten og fortsatt en del som må ordnes. Hver jul. Detfor en tradisjon 🙂

Anonymkode: a60d6...4e7

Koselig det da 🥰 julemat lukter jo grusomt.

Anonymkode: e343a...c44

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 35 år, og natt til juleaften sover jeg og søskene mine + samboere med barn hjemme hos mamma og pappa. Og hvert eneste år våkner vi opp til julestrømpe på soveromsdøren🥰 Like spennendes hvert år, selv om vi vet hva vi får 😅 Skal sies at vi har sagt til mamma at vi er for gamle for det her, men hun elsker å dille og dalle med sånt. 

Anonymkode: ab4d0...d99

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var liten så jeg en film som "lærte" meg at dyr kunne forstå alt en sa til dem på julaften. Så fra den gang har jeg alltid pratet ekstra med kjæledyrene før kl 24 på julaften 😂

Anonymkode: 635ad...b94

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vet ikke om det er så uvanlig sånn sett, men det som er litt flaut er at dette er noe av det jeg gleder meg mest til, kanskje mer enn sønnen min: At jeg og han står opp på julaften og setter oss godt til rette i sofaen og ser på tv med julestrømpene våre, FØR frokost. 😛

Ellers har vi pleid å dra på lekeland eller trampolinepark den 22., hatt hele stedet for oss selv og slått oss skikkelig løs, før jeg har satt meg ned og slappet av og kost meg med tanken på at andre stresser rundt for å bli klar til jul mens jeg er ferdig. ;) Dette utgår i år da, holder oss hjemme nå.

Anonymkode: aa834...dc7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cleo88 skrev (2 timer siden):

Høres ut som en tradisjon-krasjer. Synes du skal spise litt julemiddag enten du vil eller ei. Du bør helst være under 18 eller ta deg sammen 😉 men takk for bidraget endog 🎄

Jeg spiser heller ikke ribbe eller annen tradisjonell julemat, jeg er 32😇

Anonymkode: 47683...78f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig ingen rare tradisjoner, tror jeg. Går i pysjen til langt ut på formiddagen og spiser sen frokost (mellom 10 og 11) 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid fått julegava av katta, det kan jo kanskje være litt flaut? 😅

Anonymkode: a9a40...88f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...