NordicViking Skrevet 31. januar 2021 #81 Del Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Morsom latter på han typen hennes 🤣 Anonymkode: 85969...a2a De snakket om 'dropp-mus' og da tok det helt av i stua. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #82 Del Skrevet 31. januar 2021 NordicViking skrev (38 minutter siden): De snakket om 'dropp-mus' og da tok det helt av i stua. Ja 🤣🤣 Anonymkode: 85969...a2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. januar 2021 #83 Del Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 21.1.2021 den 21.48): Hvorfor ser noen på andre folk som ser på tv?? I dont get it. Anonymkode: 20a1d...aae Så du har ikke lagt merke til de ørsmå kameraene i ditt eget rom, der alle vi som ser på er en del av konseptet: "de som ser på de som ser på de som ser på"....? Storebror ser oss alle sammen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #84 Del Skrevet 31. januar 2021 loveli skrev (På 23.1.2021 den 12.33): Jeg synes kompisene Hulsker og Skjelbæk har så utrolig dårlig humor. Skulle tro det var siste time på nach... Ellers er sjarmen til programmet borte nå som det bare er oppbrukte kjendiser med. Og så var det for stort fokus på programmene de så på synes jeg. Da NRK hadde programmet så var det mer fokus på familiene på en måte. Det er fortsatt et hjernedødt program, men det var mindre hjernedødt før. Jeg synes også at det var for mange med. Jeg har fått skikkelig sansen for Hulsker, pen er han og🤤❤️ Anonymkode: 0c6da...5e8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #85 Del Skrevet 1. februar 2021 Synes egentlig Husker fremstår usympatisk, men klarer ikke sette fingeren på hva som gjør det. Synes ellers programmet var overraskende morsomt, selv om jeg foretrekker NRK-utgaven. Anonymkode: 5c6d5...1af 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 1. februar 2021 #86 Del Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Synes egentlig Husker fremstår usympatisk, men klarer ikke sette fingeren på hva som gjør det. Synes ellers programmet var overraskende morsomt, selv om jeg foretrekker NRK-utgaven. Anonymkode: 5c6d5...1af Han var litt sjefete over kompisen første episode, lot han aldri få komme til og prate. Men ellers synes jeg han er grei nok Foretrakk også NRK-utgaven, men det er ok underholdning i denne også, ler godt i blant! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TheCatLady Skrevet 2. februar 2021 #87 Del Skrevet 2. februar 2021 Jeg falt litt av etter å ha sett andre episode. Synes egentlig ingen av dem er særlig morsomme og derfor ble det litt kjedelig. Noe som også er annerledes nå for min del er at når serien gikk på NRK så var det slik at deltakerne så på program som jeg også hadde sett. Da ble det gøy å se deres reaksjoner. Nå ser jeg lite på tv og det var kanskje er par program jeg hadde sett selv. Det spiller kanskje også inn, men også det at deltakerne var mye mer artige enn de som er nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #88 Del Skrevet 2. februar 2021 Synes det virket mer staget nå, med disse «kjendisene» Anonymkode: 90822...ae7 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #89 Del Skrevet 3. februar 2021 Ctrl skrev (På 28.1.2021 den 20.22): Petter og Vendela er så sykt klisjete å se på. Virker som dem bare måå overdrive denne kjærligheten mellom dem. - "Åh jeg elsker deg Vendela" - "Jeg elsker deg også" Kyss kyss Jada, jeg blir så rørt av dere. Slutt nå. Likte bedre det gamle konseptet ,mer underholdende. Men ifht Petter og Vessela som nå har bydd på seg selv et par år,synes jeg faktisk å ane at energien dem imellom har SUNKET ?? Mye mindre kliss, og Petters små " stikk " ifht å spise i " voksensofaen " ?? 😆 Kanskje det bare er meg ... Et fint par ,- så mulig det bare hverdagen som kommet ,slik den gjør for oss andre dødelige ❤ Anonymkode: 1b32b...19a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #90 Del Skrevet 3. februar 2021 Men var det Petter og Vendela som satt i rigget sofa i TV2-studio? Noen nevnte at noe av innspillingen var gjort i studio og ikke hjemme, men sa ikke hvem av parene det gjaldt. Jeg reagerte litt på at Petter spurte om Vendela ville ha med seg potetgullskålen til sengs (nei! sa hun). Kan jo ha vært forsøk på studio-humor.. Anonymkode: e9443...f33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyachint31 Skrevet 4. februar 2021 #91 Del Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Men var det Petter og Vendela som satt i rigget sofa i TV2-studio? Noen nevnte at noe av innspillingen var gjort i studio og ikke hjemme, men sa ikke hvem av parene det gjaldt. Jeg reagerte litt på at Petter spurte om Vendela ville ha med seg potetgullskålen til sengs (nei! sa hun). Kan jo ha vært forsøk på studio-humor.. Anonymkode: e9443...f33 Nei det er hjemme hos de , er i allefall samme møbler som på insta-bilder. Jeg leste også noen skrev det om studio. Tenker kanskje feks Hulsker og han andre kan være i et studio? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 4. februar 2021 #92 Del Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Men var det Petter og Vendela som satt i rigget sofa i TV2-studio? Noen nevnte at noe av innspillingen var gjort i studio og ikke hjemme, men sa ikke hvem av parene det gjaldt. Jeg reagerte litt på at Petter spurte om Vendela ville ha med seg potetgullskålen til sengs (nei! sa hun). Kan jo ha vært forsøk på studio-humor.. Anonymkode: e9443...f33 Det er hjemme hos dem selv.. Fordi vi får se akkurat det samme hjemmekoslig hos de andre deltakerne som er med. Ingenting er blitt gjort i noe studio.. Det er klin umulig å gjøre noe av det i en studio om man skal få den ekte effeten av det hele. Til og med Adam Schjølberg, Lisa Tønne, Sigrid Tussvik etc har vist fram hvordan det hele spilles inn. Kristin Gjelsvik har visst fram hvordan de rigget opp med kamera på insta storien. Lisa tønne har vist fram på sin insta storien hvordan det hele står framme hos henne når de filmer og etter når de skal spille inn sin ukentlig podkast episode. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #93 Del Skrevet 4. februar 2021 Satt vendela å spiste cheese doodles med pinner? 😆 Anonymkode: 85969...a2a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #94 Del Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Satt vendela å spiste cheese doodles med pinner? 😆 Anonymkode: 85969...a2a Det gjør jeg også. Genialt! Anonymkode: 5f901...980 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #95 Del Skrevet 4. februar 2021 Syns de går for fort gjennom hvert program, og altfor mange deltakere med. Og det er nesten bare tv2-program som blir vist. Følte det var litt mer variasjon i programmene da nrk hadde det. Anonymkode: 13c6d...67e 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 4. februar 2021 #96 Del Skrevet 4. februar 2021 Skal si det ble liv i sofaer rundt omkring da sjaman Durek dukket opp på skjermen. 😄 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #97 Del Skrevet 4. februar 2021 Bare la merke til en ting , hun ene veninnen til Martine, ligner ikke hun veldig på Sofie Elise før hun opererte seg? 🤔 Anonymkode: 458f5...c50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #98 Del Skrevet 4. februar 2021 Hvorfor var ikke Hulsker og co med i denne episoden? Anonymkode: 0c6da...5e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lunaris Skrevet 4. februar 2021 #99 Del Skrevet 4. februar 2021 Liker best å se Lilli Bendriss. Men Petter og Vendela ser så påtatte ut, det ser ikke ekte ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stina234 Skrevet 5. februar 2021 #100 Del Skrevet 5. februar 2021 Sofa er den mest meningsløse og hjernedøde reality serien som har blitt sent på norsk tv. Aldri om jeg hadde kastet vekk min tid på å se på noen som ser på tv. Nei få vekk denne fordummende serien. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå