Gå til innhold

Endelig mamma?

tjolahei

Anbefalte innlegg

tjolahei skrev (På 13.12.2021 den 23.29):

Hei!

det gikk veldig fint på TUL. Der var det et bankende hjerte ❤️ Er bare så usikker ettersom det ble målt til 5 mm, og hvis jeg er 8 uker på vei nå, burde det vært lengre på onsdag. Men, det er sikkert vanskelig å måle eksakt når det er så smått ☺️ Er skikkelig nedtur om jeg er 1-2 uker kortere på vei 😊 men, hjertet banka såfall☺️

Hei hvordan går det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kvinne35+ skrev (På 12.1.2022 den 1.37):

Hei hvordan går det?

Hei! 😄 Her går det veldig fint. Er 11+5 nå. Var ca 1 uke mindre på vei enn jeg trodde. Skal på ny ultralyd på mandag, gleder meg til det! Er ganske kvalm, spyr hver dag. Men, det er veldig verdt det. Er ikke like trøtt nå som tidligere. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tjolahei skrev (På 13.1.2022 den 21.38):

Hei! 😄 Her går det veldig fint. Er 11+5 nå. Var ca 1 uke mindre på vei enn jeg trodde. Skal på ny ultralyd på mandag, gleder meg til det! Er ganske kvalm, spyr hver dag. Men, det er veldig verdt det. Er ikke like trøtt nå som tidligere. 

Hvordan gikk ultralyden🤓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hei!

takk for at du spør ☺️
ultralyden gikk veldig fint. Fint å se at alt var bra. Nå er jeg 14 uker på vei, og jeg skjønner det fortsatt ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Nå er lille berta vår 6 mnd! Så rart!

Og nå skal vi prøve på nr 2! :P Vi vil bare bli fort ferdig, og ettersom vi brukte 1 år på å lage nr 1, så setter vi i gang nå. Prøveperiode nr 1 er overstått! Fikk positiv eggløsningstest 11. og 12.februar. Så da ble det litt hankypanky 12.feb. I dag fikk jeg eggløsningsslim, synes det er litt merkelig! Hvis eggløsninga var mellom 11.-13.feb. Men, men. Testa i dag, og den var ikke positiv. Har selvsagt et lite håp om å få positiv graviditetstest om 14 dager, men tror det hadde stressa meg også! Da er jo ikke bare 15 mnd når det kommer en ny. Vi får se!

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...