Gå til innhold

Endelig mamma?


tjolahei

Anbefalte innlegg

Tittet innom her nå for første gang, men jeg følger deg gjerne videre fremover :Nikke: Gratulerer så mye med overtagelse, det er alltid spennende og gøy!

Ganske ny her inne som prøver, men begynner å trives sammen med fine KG-damer 😍 Krysser fingrene for at dere får senket skuldrene og tilbragt litt kvalitetstid sammen fremover 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så herlig at tiden og fokuset går til leilighetskjøp 😊 Blir vel ikke noe mindre når dere overtar til helga, whii! Må holde oss oppdatert ang. prøvingen da, om det skjer noe spennende eller hva der etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For vår del gikk det slag i slag da vi kjøpte hus tidligere i år. Rydding, bilder, visning, salg, ble gravid 🙈 Eggløsningen bare noen dager etter salget og vi kunne puste ut ble jeg gravid på 🤩

Lykke til og håper det samme skjer hos dere når dere endelig kan puste ut og slappe av litt 🤞😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Jeg ble litt borte jeg. Kjente at jeg ikke kunne ha fokuset her inne, ble helt koko av det.

Men, tenkte jeg kunne oppdatere litt da, ikke at det er så mye å oppdatere med da. Vi har prøvd i 1 år nå ca. Har ikke fått det til enda. Jeg har begynt i behandling hos kiropraktor, for jeg har så mye spenning i kroppen. Har vært mye dårlig på grunn av det. Så nå er fokuset mitt der egentlig. Spiser sunt, prøver å gå en del turer og trene litt styrke. Planen vår er at hvis vi ikke har fått det til innen januar, går vi til legen. Derfor fokuserer jeg ekstra på maten nå, fordi jeg vet jeg må gå ned en del kilo for å få hjelp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Da er jeg gravid da! 😲

Tok en billigtest da jeg kom hjem fra jobb i dag, bare for å sjekke. Den ble positiv med en gang. Tok en til, den ble også positiv. Så kom samboeren min hjem, og jeg var helt sjokkert. Vi dro for å kjøpe digital. Viste seg at jeg var gravid i uke 5 eller 6!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, så gøy at du er gravid, og tenk at det ikke er snakk om 3+5 for eksempel, men nesten dobbelt så mange uker! Fantastisk! Gratulerer 💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen ❤️ Kan ikke tro det helt, og er kjemperedd for at det skal gå galt. Men, nå vet vi i allefall at vi får det til. Har skikkelige murringer i mage og rygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da er jeg 6+5 og kan fortsatt ikke forstå det. Jeg klarer ikke å kjenne på så mange positive følelser, fordi jeg er så redd. Jeg synes tiden går alt for sakte!

vi skal på tidlig ultralyd på onsdag da, så håper det blir en god opplevese🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter innom deg og sier gratulerer så mye med positiv test😊 
Gleder meg til å følge deg videre🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk❤️ 
Kvalmen har kommet så smått. Det kommer plutselig over meg. Egentlig er jeg glad for å kjenne på det, for da kanskje jeg skjønner mer at jeg faktisk er gravid. 

Glad denne dagen er over nå, slik at onsdagen er enda nærmere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei!

det gikk veldig fint på TUL. Der var det et bankende hjerte ❤️ Er bare så usikker ettersom det ble målt til 5 mm, og hvis jeg er 8 uker på vei nå, burde det vært lengre på onsdag. Men, det er sikkert vanskelig å måle eksakt når det er så smått ☺️ Er skikkelig nedtur om jeg er 1-2 uker kortere på vei 😊 men, hjertet banka såfall☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig vanskelig å måle så smått ja. Har skjønt at det ikke er unormalt med feilmålinger da. Men skal du på ny TUL etter hvert eller?

Herlig med en bønne med hjertebank! ♥️ Såå koselig å gå juletiden i møte med visshet om dette og ha denne magehemmeligheten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at TUL gikk bra!! Satser på at det er en feilmåling fordi det er så smått og at den lille utvikler seg som den skal ❤️💫 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...