Gå til innhold

Endelig mamma?


tjolahei

Anbefalte innlegg

Ja, det er veldig fint! 😄 

Har el-testa de siste dagene nå, ikke fått positivt resultat enda. Bruker clearblue med smilefjes. Hadde regna med smilefjes i dag egentlig, men fikk ikke det. Håper jeg får det i morgen da! :) 

Er skikkelig langt nede for tiden, så det ødelegger litt for sexlysten. Nå blir det sex bare fordi jeg "må". Sliter med tilbakevendende depresjon og angst. Ser ikke så lyst på noe for tiden, men vet jo at det går over :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk lagt inn en aksje på morgenen i dag. Jeg måtte ikke på jobb før 10, og samboeren jobber kveld denne uka. Spørs om det var eneste aksje vi får lagt inn. Fikk ikke testa i dag, var tom for tester! Men skal teste i morgen. Regner med EL er i morgen, fikk EL-slim i går. Kanskje vi får lagt inn en aksje i morgentidlig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble det noen aksjer? ❤️ 

On 2/8/2021 at 6:57 PM, tjolahei said:

Er skikkelig langt nede for tiden, så det ødelegger litt for sexlysten. Nå blir det sex bare fordi jeg "må". Sliter med tilbakevendende depresjon og angst. Ser ikke så lyst på noe for tiden, men vet jo at det går over :) 

Kjipt å lese at du sliter med angst og depresjon (been there, done that). Bra du minner deg selv om at de mørke tidene går over, for det gjør det jo som regel- heldigvis :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymapekatt skrev (3 timer siden):

Ble det noen aksjer? ❤️ 

Kjipt å lese at du sliter med angst og depresjon (been there, done that). Bra du minner deg selv om at de mørke tidene går over, for det gjør det jo som regel- heldigvis :klem:

❤️ Ja, håper det går fort over denne gangen. 
 

Fikk ikke lagt inn noe i dag nei. Så ble med den i går, og en på søndag. Har el i dag, det kjenner jeg! Så håper den i går satt. Men, kjenner allerede jeg gjør meg klar for neste måned og prøving da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/10/2021 at 10:41 PM, tjolahei said:

❤️ Ja, håper det går fort over denne gangen. 
 

Fikk ikke lagt inn noe i dag nei. Så ble med den i går, og en på søndag. Har el i dag, det kjenner jeg! Så håper den i går satt. Men, kjenner allerede jeg gjør meg klar for neste måned og prøving da.

Stor klem til deg! :klem: I teori er jo 1 gang alt som skal til, så krysser fingrene for at det har klaffet denne runden 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymapekatt skrev (17 timer siden):

Stor klem til deg! :klem: I teori er jo 1 gang alt som skal til, så krysser fingrene for at det har klaffet denne runden 🤞

Ja, det er sant :) Ble lagt inn aksje 1 dag før el, så det er jo fint i grunn. 

Klem tilbake:hug:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 7 DPO nå. Venter mensen om 5 dager. Har ikke hatt mensmurringer enda.  I går var jeg skikkelig kvalm og svimmel. Er sikkert fordi jeg er trøtt og sliten. Er veldig trøtt i dag også😴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med 7 dpo- da er det jo ikke så alt for lenge igjen til IKM. Er selv 4 dpo nå, synes tida går rimelig sakte haha. Skal du teste før IKM? ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymapekatt skrev (På 17.2.2021 den 15.45):

Spennende med 7 dpo- da er det jo ikke så alt for lenge igjen til IKM. Er selv 4 dpo nå, synes tida går rimelig sakte haha. Skal du teste før IKM? ❤️ 

Har IKM i dag, har ikke testa enda :) Kjenner egentlig at mensen er på vei, så vet ikke om jeg orker å teste.

Jeg har bestemt meg for å slutte med EL-testing og alt det der, og bare ha sex når vi ønsker. Vet jo omtrent når den kommer uansett. Har kjent at denne testinga bare tar fra meg lysten på sex, og at det bare blir stress. Har nok stress i livet fra før. Samboeren min var helt enig med meg. Vi har tenkt å kjøre på frem til sommeren, og hvis det ikke har skjedd nå innen da, så begynner vi å teste igjen :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra dere har blitt enige om en plan som fungerer for dere :hug: 
Men kanskje du allerede er gravid..? Alle gangene jeg har blitt gravid har det kjentes ut som mensen var på vei, så jeg krysser fingrene for deg 🤞 Men tar du en test i morgen om ikke mensen kommer i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (42 minutter siden):

Så bra dere har blitt enige om en plan som fungerer for dere :hug: 
Men kanskje du allerede er gravid..? Alle gangene jeg har blitt gravid har det kjentes ut som mensen var på vei, så jeg krysser fingrene for deg 🤞 Men tar du en test i morgen om ikke mensen kommer i dag?

Jeg testa i stad, klarte ikke la være :P Ikke positiv test. Nå var den ikke med morgenurin da, men regner med den hadde vært positiv om jeg var gravid uansett. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, tjolahei said:

Har IKM i dag, har ikke testa enda :) Kjenner egentlig at mensen er på vei, så vet ikke om jeg orker å teste.

Jeg har bestemt meg for å slutte med EL-testing og alt det der, og bare ha sex når vi ønsker. Vet jo omtrent når den kommer uansett. Har kjent at denne testinga bare tar fra meg lysten på sex, og at det bare blir stress. Har nok stress i livet fra før. Samboeren min var helt enig med meg. Vi har tenkt å kjøre på frem til sommeren, og hvis det ikke har skjedd nå innen da, så begynner vi å teste igjen :) 

Haha, skjønner!

Såå fint at dere sammen har kommet frem til en plan ❤️ Det høres jo egentlig veldig fint ut, spesielt hvis du kjenner at testinga tar fra deg sexlysten og gjør deg stressa (det er jo ikke så hensiktsmessig) :) 

Satser på at det klaffer innen sommeren, da! 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Har det mye bedre nå. Jeg tester ikke, men vet jo ca når eggløsning er. Vi koser oss bare for tida, og det er veldig fint. Er ikke så stressa for når det skal skje, det skjer når det skjer. Hvis det går alt for lang tid kommer vi nok til å begynne med festninga igjen, men for nå så er det greit som det er :) Vi sparer opp til hus, så er jeg greit å få det i orden før man blir gravid også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt å høre at det står fint til @tjolahei! Og jeg liker når man skriver feil, og stemmer for å gjenoppta "festing" om det tar lang tid 😂 Det er utrolig godt når prøvingen er på et sted hvor det foregår, men uten mye om og men, så det går litt av seg selv og ikke er altoppslukende. Jeg er også på et slikt sted nå (til tross for el-testing), og det er bare å nyte!

Hussparing høres også lurt ut. Leier dere nå? Vil dere kjøpe eller bygge? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godis skrev (5 timer siden):

Så godt å høre at det står fint til @tjolahei! Og jeg liker når man skriver feil, og stemmer for å gjenoppta "festing" om det tar lang tid 😂 Det er utrolig godt når prøvingen er på et sted hvor det foregår, men uten mye om og men, så det går litt av seg selv og ikke er altoppslukende. Jeg er også på et slikt sted nå (til tross for el-testing), og det er bare å nyte!

Hussparing høres også lurt ut. Leier dere nå? Vil dere kjøpe eller bygge? 

Haha, ja, må vel gjenoppta festing etterhvert også! :P 

Vi leier nå, og ønsker å kjøpe oss hus :) Et ferdig et helst :P Tror vi har råd i oktober kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tjolahei skrev (Akkurat nå):

Haha, ja, må vel gjenoppta festing etterhvert også! :P 

Vi leier nå, og ønsker å kjøpe oss hus :) Et ferdig et helst :P Tror vi har råd i oktober kanskje.

😄

Så spennende med husplaner. Tenk så gøy når den tid kommer 👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi har kjøpt oss leilighet nå vi 😄 Hurra! Var litt impuls, men vi fikk lån og fant ei leilighet som vi likte godt. Hurra! 

Med en gang vi kjøpe så begynte søstersen å "mase" om at "Nå må det bli baby". Liker egentlig ikke det. Og hun som har brukt så lang tid selv, så tenkte ikke hun kom til å mase om det. 

Det blir når det blir! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med leilighetskjøp, gratulerer!🎉🎉🎉 Men absolutt kjipt med de rundt som ikke vet hva som er greit å si/spørre om og ikke.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med leilighetsskjøp!! :danser:

Neste gang søsteren kommer med babymas, så kan du jo på en hyggelig måte avfeie det med "ja vi får se, som du vet så kan de jo ikke bare bestilles".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Vi prøver fortsatt vi. Har vært veldig opptatt med leilighetskjøpet nå i det siste, så fokuset har vært der. Vi tar over på fredag, gøy! Så da får vi senka skuldrene litt, og kan prøve skikkelig igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...