Gå til innhold

Endelig mamma?


tjolahei

Anbefalte innlegg

Kjedelig med negativ test. Håper sammen med deg at mensen kommer snart 🤞 (eller etterhvert positiv test) 

Endret av Godis
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk ☺️
har ikke fått mensen enda, skjønner ingenting. Men har skikkelig menssmerter. Det har jeg hatt ei stund nå. Vil bare ha mensen, slik at vi kan komme i gang med nytt forsøk. Jeg husker ikke helt hvordan syklusen min var før jeg begynte på piller, men tror den kanskje lå rundt 1 mnd ca, så kanskje ikke så rart at det er sånn nå. Jeg er på dag 31 i dag. Det rare er at jeg har hatt menssmerter så lenge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig kjipt å gå rundt å vente på enten det ene eller det andre. Kan se ut til at du kanskje ha syklus på ca en måned enda da. Bruker du noe form for app til å registrere syklus? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ser sånn ut :) 

Bruker flere apper, men slutta på pillene i slutten av oktober, så de forrige syklusene er ikke helt til å stole på tror jeg. Får bare vente på at det går seg til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (På 31.12.2020 den 14.48):

Ønsker deg alt godt for året som kommer Tjolahei :hug:

nyparty.gif.2e88d5d7f2db41d62b44bec74f1fb75c.gif

Takk, i ligemåde ☺️
 

2021: året jeg håper vi blir gravide. Er vi heldige får vi et barn dette året også 🥰 men, først må jeg få mensen😅 for den har jeg ikke sett snurten av på 36 dager nå. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk mensen i går 🎉😁 Så nå kan vi sette i gang igjen snart. Virker som kroppen er «tilbake». Mensen er det den en gang var.

Har ikke hatt så mye tid til å tenke på baby nå da. Har blitt kasta ut i hverdagen igjen som lærer på ungdomsskole. Skikkelig pang-start i dag med rødt nivå. Måtte dra hjem tidlig med migrene og oppkast. Håper på bedre dager fremover 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så greit at du nå har kommet videre i syklusen! Da vet du kanskje hvilke sykluser du har å forvente fremover. Veldig god bedring til deg, håper du blir raskt frisk ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig at kroppen fungerer som den skal, og at dere kan sette i gang igjen snart 😄❤️ 

Migrene er kjipt! Håper du fort blir frisk. Og eh.. så krysser vi fingrene for at dette koronaviruset snart pakker sakene sine og drar tilbake til 2020. På tide med normale tilstander igjen 🥴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymapekatt skrev (20 timer siden):

Så deilig at kroppen fungerer som den skal, og at dere kan sette i gang igjen snart 😄❤️ 

Migrene er kjipt! Håper du fort blir frisk. Og eh.. så krysser vi fingrene for at dette koronaviruset snart pakker sakene sine og drar tilbake til 2020. På tide med normale tilstander igjen 🥴

 

Ja, mye man kan krysse fingrene for i 2021 :P 😄 

Godis skrev (21 timer siden):

Så greit at du nå har kommet videre i syklusen! Da vet du kanskje hvilke sykluser du har å forvente fremover. Veldig god bedring til deg, håper du blir raskt frisk ❤️

Ja, veldig godt at den kom :) Satser på positiv eggløsningstest denne mnd! ❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EXB1987 skrev (På 5.1.2021 den 19.11):

Spennende å følge deg! 😊

😄

 

Har bare hatt mensen den siste uka, så har ikke vært noe nytt. Nå er mensen over og jeg kan begynne å EL-teste. Jeg har ikke peiling på når EL kommer, så greit å begynne å teste i god tid :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godis skrev (14 timer siden):

Er du på syklusdag 7 i dag? Og hvilken dag skal du starte testingen? 🤗

Er på syklusdag 8 i dag :) Starta å teste i går for å være sikker. Regner med det tar sin tid, men det er jeg innstilt på 😄 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...