Anonymapekatt Skrevet 14. januar 2021 #61 Del Skrevet 14. januar 2021 Deilig, kos dere! ❤️ Her venter vi fortsatt i spenning haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjolahei Skrevet 15. januar 2021 Forfatter #62 Del Skrevet 15. januar 2021 Vi fikk lagt inn en aksje i går ☺️ I dag måtte samboeren min dra til faren sin, for han har fått kreft. Så han blir borte hele helga. men jeg er mest fornøyd med at jeg fikk utslag på testen jeg! Da vet jeg at systemet fungerer ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjolahei Skrevet 16. januar 2021 Forfatter #63 Del Skrevet 16. januar 2021 Kjennes som om eggløsning er i dag. Har vondt i nedre del av magen, typ menssmerter. Blir nok ikke noe denne måneden, ettersom siste aksje ble lagt inn på torsdag. Men, da får vi prøve igjen i februar! 😄 Sitter å ser på baby-videoer på you tube hele tiden! Folk som avslører at de skal ha barn, folk som nettopp har fått, osv. Får ikke mindre lyst på barn da. Venninna mi fikk sitt første barn forrige uke. Den andre venninna mi har et barn på 1 år. Vi er et slags trekløver, så akkurat nå kjenner jeg meg litt utenfor. Vi har en felles chat, og det er kun fødesnakk, og erfaringsdeling. Men, får håpe jeg kan fortelle at jeg er gravid det neste halvåret ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 16. januar 2021 #64 Del Skrevet 16. januar 2021 Trist med svigerfaren din, håper det går bra Kommer samboeren din hjem i morgen? I såfall ville jeg forsøkt på litt kos, sånn i tilfelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjolahei Skrevet 16. januar 2021 Forfatter #65 Del Skrevet 16. januar 2021 Ja, vi håper han klarer seg ei stund til❤️ Han kommer hjem i morgenkveld, så skal alltids klare å legge inn noe da ja 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjolahei Skrevet 20. januar 2021 Forfatter #66 Del Skrevet 20. januar 2021 CD 18, 4 DPO Har ikke trua på at det ble noe denne mnd. Det ble litt lite hanky panky i og med at samboeren måtte reise vekk i helga. Men, sånn er det jo Var egentlig vår første skikkelige PP også, ettersom syklusen var litt tullball i nov-des. Går fint om det ikke satt denne mnd. Vi er nødt til å kjøpe oss hus før et eventuelt barn kommer, og holder på å spare til egenkapital. Tror vi er i mål i mai-juni. Så sånn sett kan det være greit at jeg ikke er gravid i femte måned i juni, for så å ta over hus i aug-sep Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 20. januar 2021 #67 Del Skrevet 20. januar 2021 (endret) Kjedelig når det føles som det ikke klaffer, men du har en fin innstilling til det hele 😊 Blir uansett spennende å se om en god uke eller to👏 Endret 20. januar 2021 av Godis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjolahei Skrevet 23. januar 2021 Forfatter #68 Del Skrevet 23. januar 2021 Godis skrev (På 20.1.2021 den 17.26): Kjedelig når det føles som det ikke klaffer, men du har en fin innstilling til det hele 😊 Blir uansett spennende å se om en god uke eller to👏 Ja, jeg er litt spent uansett kjenner jeg ☺️ Men, blir det så blir det. CD 21, 8 DPO i dag. Tenkte å teste tidlig på onsdag eller torsdag. Da er det dag 12-13. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 23. januar 2021 #69 Del Skrevet 23. januar 2021 Blir spennende å følge testingen din da 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjolahei Skrevet 23. januar 2021 Forfatter #70 Del Skrevet 23. januar 2021 Godis skrev (6 timer siden): Blir spennende å følge testingen din da 🥰 Ligeså! 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjolahei Skrevet 26. januar 2021 Forfatter #71 Del Skrevet 26. januar 2021 CD 24, 11 DPO. Tror ikke jeg skal teste. Venter på mensen i stedet! Har kjent mensmurringer av og til, så regner med den kommer på søndag eller noe. Vi får se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 26. januar 2021 #72 Del Skrevet 26. januar 2021 Pleier du å ha lutealfase på 16 dager? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjolahei Skrevet 26. januar 2021 Forfatter #73 Del Skrevet 26. januar 2021 Godis skrev (1 time siden): Pleier du å ha lutealfase på 16 dager? 😊 Hakke peiling 😅 Slutta på p-pillene i slutten av oktober, og er først denne mnd at jeg har "normal" syklus. Så jeg vet egentlig ikke enda Men hvis det er som før jeg starta på pillene så tror jeg syklusen min er ca 29-31 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 26. januar 2021 #74 Del Skrevet 26. januar 2021 Syntes bare det hørtes lenge ut, men det er selvfølgelig ulikt fra person til person (uansett ikke så lenge at det indikerer noe galt). Ettersom du vet når eggløsning var, ville jeg nok forberedt meg litt mentalt på at mens også kan komme flere dager før søndag 😊 Håper selvfølgelig den ikke kommer 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjolahei Skrevet 26. januar 2021 Forfatter #75 Del Skrevet 26. januar 2021 Godis skrev (1 time siden): Syntes bare det hørtes lenge ut, men det er selvfølgelig ulikt fra person til person (uansett ikke så lenge at det indikerer noe galt). Ettersom du vet når eggløsning var, ville jeg nok forberedt meg litt mentalt på at mens også kan komme flere dager før søndag 😊 Håper selvfølgelig den ikke kommer 🥰 Ja, har lest at alt mellom 10-18 er "innafor", men at det mest vanlige er 12-16. Så er ikke så bekymret for det. Hadde vært verre om den var alt for kort Ja, er forberedt på mens når som helst 😅 men bruker å ha ganske sterke smerter såfall dagen før, så blir ikke i morgen tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjolahei Skrevet 4. februar 2021 Forfatter #76 Del Skrevet 4. februar 2021 Fikk mens 28.jan da. Skjønte den kom, så det gikk greit Nå skal jeg straks teste EL igjen, så det er spennende! Har vært mye å tenke på i det siste. Snakka litt med sjefen min her om dagen. Hun begynte å nevne videreutdanning og hva jeg kunne tenke meg der. Da var jeg ærlig og fortalte at vi ønsker oss barn. Hun spurte om vi prøvde nå, og da jeg svarte ja så ble hun kjempeglad. Så det er hyggelig. Jeg var litt bekymret for at det skulle "ødelegge" mine sjanser for jeg videre der, men det gjorde det ikke. Hun var veldig glad for at hun fikk høre den lille hemmeligheten. Det er jo ingen andre som vet😊 Fin sjef! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 4. februar 2021 #77 Del Skrevet 4. februar 2021 Å, så hyggelig med forståelsesfull sjef 😊 Bra at de er tilpasningsdyktige 🙌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 5. februar 2021 #78 Del Skrevet 5. februar 2021 Jeg har også hatt god erfaring med å være ærlig med sjefen min 😊 Når alt er hemmelig for alle andre er det godt å kunne være åpen mot sjefen når spørsmål om videreutdanning og andre utfordringer tas opp. Det trenger jo ikke å bli kræsj, men det er greit å ha informert føler jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjolahei Skrevet 5. februar 2021 Forfatter #79 Del Skrevet 5. februar 2021 Godis skrev (12 timer siden): Jeg har også hatt god erfaring med å være ærlig med sjefen min 😊 Når alt er hemmelig for alle andre er det godt å kunne være åpen mot sjefen når spørsmål om videreutdanning og andre utfordringer tas opp. Det trenger jo ikke å bli kræsj, men det er greit å ha informert føler jeg. Ja. Var litt godt å si det til noen også, ettersom vi ikke ønsker å si det til folk rundt oss. Jeg har bare vikariat der jeg jobber nå, men er forespeilet å få fortsette til høsten. Var derfor det var litt skummelt å si det. Hun sa at det bør ikke være skummelt å si sånn, det er jo flott at folk ønsker seg barn 😊 nå har jeg noen jeg kan fortelle det til når jeg blir gravid også, som jeg kan fortelle det til nesten med en gang 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 6. februar 2021 #80 Del Skrevet 6. februar 2021 tjolahei skrev (13 timer siden): Ja. Var litt godt å si det til noen også, ettersom vi ikke ønsker å si det til folk rundt oss. Jeg har bare vikariat der jeg jobber nå, men er forespeilet å få fortsette til høsten. Var derfor det var litt skummelt å si det. Hun sa at det bør ikke være skummelt å si sånn, det er jo flott at folk ønsker seg barn 😊 nå har jeg noen jeg kan fortelle det til når jeg blir gravid også, som jeg kan fortelle det til nesten med en gang 😁 Så fint sjefen møtte deg, da vet du at det er mer enn greit nok å dele når graviditet er et faktum 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå