ArneAnd Skrevet 14. januar 2021 #121 Skrevet 14. januar 2021 Håper Øde blir der lenge, for en tvers igjennom nydelig fyr 😄 14
Turkis Sau Skrevet 14. januar 2021 #122 Skrevet 14. januar 2021 ArneAnd skrev (31 minutter siden): Håper Øde blir der lenge, for en tvers igjennom nydelig fyr 😄 Så enig! Digger han!😍 7
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #123 Skrevet 14. januar 2021 ArneAnd skrev (37 minutter siden): Håper Øde blir der lenge, for en tvers igjennom nydelig fyr 😄 Helt enig! For en befrielse å se en ung mann som ikke er Paradise-aktig ♥️ Anonymkode: d169f...59b 23
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #124 Skrevet 14. januar 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Han er min våte drøm! Anonymkode: 35358...144 Jeg derimot blir småkvalm av Lasse 🤢 Han minner meg så om eksen min; tror han er Guds gave til kvinner, bare fordi han er "good looking" og har større tiss enn gjennomsnittet 🤣 Anonymkode: 1f389...679 7
Turkis Sau Skrevet 14. januar 2021 #125 Skrevet 14. januar 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Helt enig! For en befrielse å se en ung mann som ikke er Paradise-aktig ♥️ Anonymkode: d169f...59b De færreste unge menn er Paradise-aktige da, takk og lov for det! Men skjønner hva du mener jmf unge "kjendis"-menn. 4
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #126 Skrevet 14. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg derimot blir småkvalm av Lasse 🤢 Han minner meg så om eksen min; tror han er Guds gave til kvinner, bare fordi han er "good looking" og har større tiss enn gjennomsnittet 🤣 Anonymkode: 1f389...679 Hæ?? Lasse har da ikke lekt/vist seg deilig foran skjermen hittil? Selv er han turn-off for meg. Klarer ikke menn med langt hår. Anonymkode: 27ee6...923 10
Ctrl Skrevet 14. januar 2021 #127 Skrevet 14. januar 2021 Nå er jeg heterofil mann og burde egentlig holde kjeft, men sanseinntrykkene mine av Lasse er litt tveegget. Stram, kjekk, muskuløs og høy. Litt dominant. Ifølge KG definisjonen på en mann i det øvre skjiktet. Men så har han dette feminine, lange og blonde håret som han fletter, grer, har i strikk og styrer med, som kunne vært flott på en jevnaldrende kvinne. Og tror nok at mange kvinner fort føler på at Lasse har penere hår enn dem. Litt sjalusi. Det blir en litt rar kombinasjon for meg. Men så har jeg aldri vært tilhenger av langt hår på menn. Men hey, vi lever i en verden hvor alle kan se ut som dem vil, uansett hvem og hvor. Lasse er jo fortsatt en kjekk kar, og det tror jeg han vet. Jeg gleder meg til å se han videre i Farmen for å se hvordan han er og utvikler seg som person. Jeg kjenner han ikke. Tenker at han allerede har seilet opp som en av vinnerkandidatene. Hvem vil møte han i tvekamp? Ikke jeg i alle fall. 16
Nastine Skrevet 14. januar 2021 #128 Skrevet 14. januar 2021 I hver farmen kjendis sesonger, er det alltid 1 av de som må trekke seg etter kun få dager... 🤔 10
Ctrl Skrevet 14. januar 2021 #129 Skrevet 14. januar 2021 Nastine skrev (Akkurat nå): I hver farmen kjendis sesonger, er det alltid 1 av de som må trekke seg etter kun få dager... 🤔 Det er vel derfor dem har 12 deltagere fordelt på 6 uker, samt 2-3 på Torpet i backup. Kanskje kommer det inn en utfordrer også. Så produksjonen har nok kalkulert at 1 og kanskje 2 trekker seg iløpet av disse 6 ukene. 5
Gjest Trynefaktor Skrevet 14. januar 2021 #130 Skrevet 14. januar 2021 Ctrl skrev (46 minutter siden): Nå er jeg heterofil mann og burde egentlig holde kjeft, men sanseinntrykkene mine av Lasse er litt tveegget. Stram, kjekk, muskuløs og høy. Litt dominant. Ifølge KG definisjonen på en mann i det øvre skjiktet. Men så har han dette feminine, lange og blonde håret som han fletter, grer, har i strikk og styrer med, som kunne vært flott på en jevnaldrende kvinne. Og tror nok at mange kvinner fort føler på at Lasse har penere hår enn dem. Litt sjalusi. Det blir en litt rar kombinasjon for meg. Men så har jeg aldri vært tilhenger av langt hår på menn. Men hey, vi lever i en verden hvor alle kan se ut som dem vil, uansett hvem og hvor. Lasse er jo fortsatt en kjekk kar, og det tror jeg han vet. Jeg gleder meg til å se han videre i Farmen for å se hvordan han er og utvikler seg som person. Jeg kjenner han ikke. Tenker at han allerede har seilet opp som en av vinnerkandidatene. Hvem vil møte han i tvekamp? Ikke jeg i alle fall. Går han ikke for viking-looken da? 😃
Nastine Skrevet 14. januar 2021 #131 Skrevet 14. januar 2021 Ctrl skrev (51 minutter siden): Det er vel derfor dem har 12 deltagere fordelt på 6 uker, samt 2-3 på Torpet i backup. Kanskje kommer det inn en utfordrer også. Så produksjonen har nok kalkulert at 1 og kanskje 2 trekker seg iløpet av disse 6 ukene. Joda, ser den, men synes det bare er litt rart at ihver sesong trekker 1 seg de første dagene, kan ikke huske det har skjedd ivanlige farmen? 1
Ctrl Skrevet 14. januar 2021 #132 Skrevet 14. januar 2021 Trynefaktor skrev (9 minutter siden): Går han ikke for viking-looken da? 😃 Jo du har visst rett. Googler man "viking look" så kommer det faktisk opp bilde av han flere plasser. Likevel et spesielt hår, synes jeg
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #133 Skrevet 14. januar 2021 Lasse virker som en veldig fin person. Ikke min type utseendemessig (alt for stor) men en skikkelig fin type. Anonymkode: d169f...59b 10
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #134 Skrevet 14. januar 2021 Btw, ingen mørke i denne sesongen? Blendahvit-kritikken kommer vel snart. Anonymkode: c63f5...d5d 9
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #135 Skrevet 14. januar 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Btw, ingen mørke i denne sesongen? Blendahvit-kritikken kommer vel snart. Anonymkode: c63f5...d5d Må man alltid ha med noen mørke? 🤷🏿♀️ Jeg har faktisk ikke tenkt på at det ikke er noen mørke. Jeg er ikke krenket. Ærlig talt! Anonymkode: 27ee6...923 23
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #136 Skrevet 14. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Må man alltid ha med noen mørke? 🤷🏿♀️ Jeg har faktisk ikke tenkt på at det ikke er noen mørke. Jeg er ikke krenket. Ærlig talt! Burde vært min 5 av de 12 som skulle ha vært det. Det speiler ikke mangfoldet i samfunnet, tross alt. Anonymkode: c63f5...d5d
Muskath Skrevet 14. januar 2021 #137 Skrevet 14. januar 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Helt enig! For en befrielse å se en ung mann som ikke er Paradise-aktig ♥️ Anonymkode: d169f...59b Heeelt enig, skjønn fyr. ❤️ 3
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #138 Skrevet 14. januar 2021 Ctrl skrev (2 timer siden): Jo du har visst rett. Googler man "viking look" så kommer det faktisk opp bilde av han flere plasser. Likevel et spesielt hår, synes jeg Enig i det. Han er ikke min type i det hele tatt, men jøye meg så heit han er for det. Tydeligvis mange andre som liker det håret hans, da Anonymkode: 77e1b...c95 5
Apis Skrevet 14. januar 2021 #139 Skrevet 14. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Btw, ingen mørke i denne sesongen? Blendahvit-kritikken kommer vel snart. Anonymkode: c63f5...d5d Torpet, utfordrere ? 5
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #140 Skrevet 14. januar 2021 Apis skrev (1 time siden): Torpet, utfordrere ? Mira Craig er vel mer hvit enn svart? Verken Charter-Svein eller Linni er vel særlig mørke... Anonymkode: c63f5...d5d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå