AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #2941 Del Skrevet 2. august 2021 Tror vi kanskje Jens Kvernmo kommer inn som utfordrer eller på torpet i år? Han har postet bilde sammen med isak og har fått kommentar fra flere av årets cast (bl.a. Sophie Elise) Anonymkode: 0ae5b...91e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #2942 Del Skrevet 2. august 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Tror vi kanskje Jens Kvernmo kommer inn som utfordrer eller på torpet i år? Han har postet bilde sammen med isak og har fått kommentar fra flere av årets cast (bl.a. Sophie Elise) Anonymkode: 0ae5b...91e Da er det jo dumt å røpe… Mener jeg leste et sted at Isak og jens skal lage TV-program sammen. Anonymkode: d169f...59b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 23. august 2021 #2943 Del Skrevet 23. august 2021 Jeg håper at Henrik «kjekken” Thodesen skal være med som utfordrer. Han sa i podkasten Bagateller med Jannecke Weeden at han skal være med i et realityprogram i disse dager.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 23. august 2021 #2944 Del Skrevet 23. august 2021 Jordbærogfløte skrev (1 time siden): Jeg håper at Henrik «kjekken” Thodesen skal være med som utfordrer. Han sa i podkasten Bagateller med Jannecke Weeden at han skal være med i et realityprogram i disse dager.. Det er vel litt vanskelig når farmen er ferdig innspilt for en del uker siden 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 23. august 2021 #2945 Del Skrevet 23. august 2021 Justlooking skrev (5 timer siden): Det er vel litt vanskelig når farmen er ferdig innspilt for en del uker siden 😊 Ok, takk for info 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 23. august 2021 #2946 Del Skrevet 23. august 2021 Jordbærogfløte skrev (7 timer siden): Jeg håper at Henrik «kjekken” Thodesen skal være med som utfordrer. Han sa i podkasten Bagateller med Jannecke Weeden at han skal være med i et realityprogram i disse dager.. ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 23. august 2021 #2947 Del Skrevet 23. august 2021 Turkis Sau skrev (1 time siden): ? Ja, jeg synes han er kjekk ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 23. august 2021 #2948 Del Skrevet 23. august 2021 Jordbærogfløte skrev (12 minutter siden): Ja, jeg synes han er kjekk ❤️ Ok, det er lov! 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 24. august 2021 #2949 Del Skrevet 24. august 2021 (endret) Turkis Sau skrev (11 timer siden): Ok, det er lov! 😊 😅Takk! Endret 24. august 2021 av Jordbærogfløte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå