Gå til innhold

Farmen kjendis 2021

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg heier på Kine Drillo Olsen!

Er hun fremdeles sammen med han hopperen som har et jentenavn til etternavn? Tom Kine? Nei, Tom Hilde, var det!

Anonymkode: 63f82...0b3

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er Signy Fardal og hun Donna Ionna som har vært med i Farmen Kjendis før søstre?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har på følelsen at Eli Kari var vært med i Farmen før, men hun har kanskje ikke det?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får de bare 20 kr for å klare ukesoppdraget. Det er jo det samme de fikk for 20 år siden! 20 kr i 1921 er ikke mer enn ca. 6 kr i 1901-kr, så da får de bare en verdi som er ca. 1/3 av det de fikk i første sesong av Farmen.

Litt som Påskelabyrinten, førstepremien er fremdeles en reise til 10.000 kr, samme som det var på slutten av 80-tallet da legenden Viggo Valle fra Vellevold i Vadsø begynte med dette.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som tror de kommer til å få et oppdrag om å sy bunad, og så kommer Sølje til å måtte feste sølje til bunadene?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som synes konflikten mellom John Arne og Espen minner om den mellom Tom og den irriterende Svein i Nissene på Låven? Håper det blir slåsskamp her også!

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er Sølje Bergmann ti år yngre enn mannen Stig Henrik «Mikkel Rev» Hoff? Trodde det var motsatt!

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/16/2021 at 10:09 AM, AnonymBruker said:

Dialekten til Signy Fardal er jo like rar. Hun er fra Sogndal men snakker en slags oslodialekt men på Farmen svinger hun litt innom sognedialekt når hun snakker med hun blonde værdama som jeg ikke husker navnet på akkurat nå🤭

Anonymkode: 7db39...5f8

Det kan hende, jeg har aldri sett eller hørt Signy før. Men Riise husker jeg fra da han var fotballspiller, og nå trodde jeg han gjorde seg til da han snakket først. Hvor har han bodd? Siden det tydeligvis er en skikkelig dialektforvirring der. Litt sånn sørøstvestlandsk. 

Ikke vondt ment altså, jeg bare syntes det er gøy med dialekter og ble satt ut av Riise, for det var jo ikke sånn jeg husket at han pratet. 

Anonymkode: 13418...3cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

😂😂 men enig, vi trenger noen uker med Øde på skjermen, og helst hele veien fram til finalen😋 Morsomt at det er så mange ‘Øde-fans’ her inne🥰

Anonymkode: 3503b...396

Enig. Utrolig kult at han er så populær. Folk har vel fått nok av tullete og dumme paradise-valper. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Riise fått bakt inn i kontrakten at han skal filmes mest mulig i smia? 

Årets Action-Frank, bortsett fra han ikke lager noe der.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem håper dere JAR velger til duell i dag? Og hvem vil dere at han absolutt ikke skal velge?

Jeg krysser fingra for at han velger Espen T🤞🏻
Og han må ikke velge Øde!! ☺️

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist at John Arne ble valgt. Mobbet hele oppveksten, og nå utstøtt også er. Lett utvei for Eli, ta den med rødt hår som alltid blir mobber. Fytti grisen..

Hvordan tror dere John Arne klarer seg på Torpet, da?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvem håper dere JAR velger til duell i dag? Og hvem vil dere at han absolutt ikke skal velge?

Jeg krysser fingra for at han velger Espen T🤞🏻
Og han må ikke velge Øde!! ☺️

Han ønsket seg som førstekjempe for å få ut Espen vel?

Anonymkode: d169f...59b

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så trist at John Arne ble valgt. Mobbet hele oppveksten, og nå utstøtt også er. Lett utvei for Eli, ta den med rødt hår som alltid blir mobber. Fytti grisen..

Hvordan tror dere John Arne klarer seg på Torpet, da?

Altså... Han ba Eli om å bli valgt! Det har ikke noe med hårfargen hans å gjøre! Hun valgte han fordi han selv ville!!! Han har hverken blitt mobbet eller utstøtt på farmen. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Altså... Han ba Eli om å bli valgt! Det har ikke noe med hårfargen hans å gjøre! Hun valgte han fordi han selv ville!!! Han har hverken blitt mobbet eller utstøtt på farmen. 

Han har hatt problemer med Espen. Det var en veldig god stemning på gården og jar hadde muligheten for å vise seg frem på en positiv måte helt til Espen sa det var ham som hadde gitt 8000 personer mobilnummeret hans og oppfordret til mobbing.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han har hatt problemer med Espen. Det var en veldig god stemning på gården og jar hadde muligheten for å vise seg frem på en positiv måte helt til Espen sa det var ham som hadde gitt 8000 personer mobilnummeret hans og oppfordret til mobbing.

Ja, det var slemt og råttent gjort av Espen, men den SMS-skandalen var idiotisk gjort av JAR også. Mange av jentene/damene syns det var trakasserende. Han kan ikke skylde på at han var ung heller, han var 25 år. JAR er utrolig barnslig og selvopptatt. Bare setter seg ned når han ikke får det som han vil. Jeg tror han hadde vært likedan selv om Espen ikke hadde vært der. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MiominMio skrev (7 minutter siden):

Altså drit i JAR og Espen......her er det en person som gjelder og det er Øde. Konge altså 😄 😄

Jeg tror helt ærlig at Øde ikke hadde skjønt noe som helst av hvor populær han har blitt 😄

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Han Espen virker i grunnen ganske ufordragelig, og John Arne er så sjølgod. Vet ikke hvem jeg vil skal vinne blir som å velge mellom pest og kolera. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...