AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #2901 Del Skrevet 28. februar 2021 Kristina S. skrev (På 26.2.2021 den 4.03): Du har tydeligvis glemt 90-tallet, eller beg. av 2000. Han var veldig mye i media. Diverse intervjuer og reportasjer. Dorte Skappel hadde en reportasje om ham. Og jeg husker han som en fyr som sa mye grimt. En bedreviter. Ja stakkars offer, altså. Han fikk en plass i kunsthistorien til slutt, da han selv karakteriserte kunsten sin for kitch slik at det fikk en såkalt nyskapende betegnelse, men etter min mening synes jeg ikke han har skapt noe nevneverdig iom at formspråket er gammeldags. Det er min smak, da. Han flyttet til Island på begynnelsen av 2000 tallet og ble islandsk statsborger. Anonymkode: d169f...59b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #2902 Del Skrevet 1. mars 2021 hvor mye juks og fanteri tror dere fant sted i løpet av denne sesongen da? Anonymkode: e56b2...7b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsipanmor Skrevet 3. mars 2021 #2903 Del Skrevet 3. mars 2021 Jess, Terje og Lasse blir å se på tv i sommer:)) https://www.dagbladet.no/kjendis/far-eget-program/73476478 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #2904 Del Skrevet 3. mars 2021 Marsipanmor skrev (6 timer siden): Jess, Terje og Lasse blir å se på tv i sommer:)) https://www.dagbladet.no/kjendis/far-eget-program/73476478 Jaaaaa! 😀😀 Så gøy 😁 Anonymkode: 06a18...fa0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #2905 Del Skrevet 3. mars 2021 Øde skulle vært med på det road trip-showet 😮 Anonymkode: bd53c...0a1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristina S. Skrevet 4. mars 2021 #2906 Del Skrevet 4. mars 2021 (endret) - Endret 11. april 2021 av Kristina S. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #2907 Del Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Øde skulle vært med på det road trip-showet 😮 Anonymkode: bd53c...0a1 Hvilket road trip show ? Anonymkode: 4a910...966 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #2908 Del Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilket road trip show ? Anonymkode: 4a910...966 Programmet de skal lage. Anonymkode: bd53c...0a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #2909 Del Skrevet 4. mars 2021 Blir spennende å se hvordan Lasse er i en annen setting enn farmen da. Syns ikke han fikk vist fram så mange sider av seg selv der inne egentlig, annet enn at han er flink til å jobbe og stå på og at han kanskje ikke så lett tar til seg kritikk. Vil han feks ta den roadtripen i bare en bitteliten shorts? 🤔😂 Når det gjelder Terje så vet jeg allerede at han er underholdende og har mange morsomme kommentarer på lur, så det blir nok gøy😊 Det er nok forresten ingen som «melker» farmen deltagelse mer enn Terje, ref IG’en hans😉 og den (kleine) kommentaren fra Lasse til Sølje gir han ikke så lett slipp på gitt...😅 Anonymkode: 3503b...396 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisi00 Skrevet 4. mars 2021 #2910 Del Skrevet 4. mars 2021 Jeg savner farmen kjendis og deltagerne som var med i årets sesong😩 har liksom ikke funnet noe anna lett underholdning på tv som fenger... Savner spesielt Øde da, men som forventet så har han trukket seg helt tilbake fra rampelyset igjen. Godt for han sikkert, og forhåpentligvis hører vi mer fra han en gang i framtida😊 Blir jo spennende å se hva Lasse & Terje klarer å få ut av en roadtrip sammen da😇 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 4. mars 2021 #2911 Del Skrevet 4. mars 2021 Sisi00 skrev (1 time siden): Savner spesielt Øde da, men som forventet så har han trukket seg helt tilbake fra rampelyset igjen. Godt for han sikkert, og forhåpentligvis hører vi mer fra han en gang i framtida😊 Jepp... nå har han gjort det. Vært innom kjendis-reality! Har en følelse av at de fleste blir stuck der da 😅 Vi har nok neppe sett det siste til ham! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #2912 Del Skrevet 4. mars 2021 Amatariel skrev (1 time siden): Jepp... nå har han gjort det. Vært innom kjendis-reality! Har en følelse av at de fleste blir stuck der da 😅 Vi har nok neppe sett det siste til ham! Håper da virkelig ikke det ♥️ Anonymkode: d169f...59b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisi00 Skrevet 4. mars 2021 #2913 Del Skrevet 4. mars 2021 Amatariel skrev (2 timer siden): Jepp... nå har han gjort det. Vært innom kjendis-reality! Har en følelse av at de fleste blir stuck der da 😅 Vi har nok neppe sett det siste til ham! Jeg tviler på at Øde sier ja til hva som helst og takk og pris for det. Men håper jo at vi etterhvert får se han på tv igjen i et interessant (og gjerne nytt) konsept🤞🏻😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 4. mars 2021 #2914 Del Skrevet 4. mars 2021 Sisi00 skrev (4 timer siden): Jeg savner farmen kjendis og deltagerne som var med i årets sesong😩 har liksom ikke funnet noe anna lett underholdning på tv som fenger... Savner spesielt Øde da, men som forventet så har han trukket seg helt tilbake fra rampelyset igjen. Godt for han sikkert, og forhåpentligvis hører vi mer fra han en gang i framtida😊 Blir jo spennende å se hva Lasse & Terje klarer å få ut av en roadtrip sammen da😇 Samme her. Denne sesongen var den beste noensinne. Savner Öde mest jeg og. Håper han skal være med på torpet neste år. Han blir nesten garantert spurt og jeg håper han sier ja 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maxwell Skrevet 4. mars 2021 #2915 Del Skrevet 4. mars 2021 jukkapalme skrev (2 timer siden): Samme her. Denne sesongen var den beste noensinne. Savner Öde mest jeg og. Håper han skal være med på torpet neste år. Han blir nesten garantert spurt og jeg håper han sier ja Enig 👍 ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsipanmor Skrevet 5. mars 2021 #2916 Del Skrevet 5. mars 2021 Sisi00 skrev (16 timer siden): Jeg savner farmen kjendis og deltagerne som var med i årets sesong😩 har liksom ikke funnet noe anna lett underholdning på tv som fenger... Savner spesielt Øde da, men som forventet så har han trukket seg helt tilbake fra rampelyset igjen. Godt for han sikkert, og forhåpentligvis hører vi mer fra han en gang i framtida😊 Blir jo spennende å se hva Lasse & Terje klarer å få ut av en roadtrip sammen da😇 Jaaaaa, det er et tomrom etter årets flotte sesong. Har for første gang Farmen kjendis-abstinenser😭 Dette var rett og slett en kjempesesong med nydelige deltakere. Og da tenker jeg at hvis JEG som vanlig tv-seer føler det sånn, hvor ille er det ikke for de som var med på det, liksom? De må jo slite med savn og sorg av en annen verden😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #2917 Del Skrevet 5. mars 2021 Jeg syntes det også er trist at Farmen er over. Men tror Kompani Lauritzen kan bli bra! Anonymkode: 13418...3cb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #2918 Del Skrevet 5. mars 2021 Savner Øde Pøde! Var godt å se bilde av han på forsiden av Se og hør i dag, men også litt provoserende at de har redigert hårfargen og huden hans. En så naturlig pen mann a gitt🥰 håper å se han på skjermen igjen i en slags filosofisk eller kunstnerisk setting. Vi trenger mer åndelig føde! Anonymkode: 193bd...76f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #2919 Del Skrevet 22. mai 2021 Flere enn meg som er lei av Lasse nå? Det var såå stas da han ble med i Famen, men nå skal han melke det for alt det er verdt med YouTube-kanal, podcast og strikkebok. Mistet helt sansen for hele fyren, for en oppmerksomhetssyk mann. For å ikke snakke om kjæresten 🤣 klein kleinesen Anonymkode: 73063...cdd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 22. mai 2021 #2920 Del Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Flere enn meg som er lei av Lasse nå? Det var såå stas da han ble med i Famen, men nå skal han melke det for alt det er verdt med YouTube-kanal, podcast og strikkebok. Mistet helt sansen for hele fyren, for en oppmerksomhetssyk mann. For å ikke snakke om kjæresten 🤣 klein kleinesen Anonymkode: 73063...cdd Har ikke sett noe til Lasse etter farmen jeg. Hadde nesten glemt ham, faktisk 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå