Gå til innhold

Farmen kjendis 2021

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Flesteparten av de andre deltakerne liker Espen, og flere ønsket at det var han som skulle vinne tvekampen. Så det må tydeligvis være noe mer (positivt) ved ham enn det som vises på skjermen. Mulig han fremstilles veldig ensidig/negativt..?

Anonymkode: 32c74...0bb

Var det ikke bare Eli Kari, Øde og Anniken som uttalte seg da, hvorav de to førstnevnte ønsket Espen tilbake? Det kan jo hende alle andre ville ha Terje tilbake, bare at det ikke ble tatt med.

Anonymkode: 50ac2...603

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Janzypants skrev (12 minutter siden):

hvem tror dere blir storbonde til uka?

Øde forhåpentligvis, men sikkert Thomas - som velger Lasse og Lasse går ut.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trynefaktor skrev (10 minutter siden):

Dere må roe ned hatet mot Espen, altså. Greit å ha favoritter, men det i denne tråden her er jo hets. 

Ja, det får være grenser. Han ser ut å være både likt og respektert der inne også.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nå får det bli kvinnelig tvekamp neste uke. Gidder jo ikke at alle mennene skal ryke med en gang

Anonymkode: 06a18...fa0

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Men ikke modig nok til å ta opp de urettferdige tingene under fire øyne 😏 Må gjøres i plenum slik at han får back up.

Ting skal nå vel tas opp i plenum. At han fikk back up tyder jo på at han hadde folk med seg.

Anonymkode: 50061...ef5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nei nå får det bli kvinnelig tvekamp neste uke. Gidder jo ikke at alle mennene skal ryke med en gang

Tviler på at det skjer. Thomas blir storbonde og velger Lasse som førstekjempe. Man kaster jo ikke bort en sånn sjanse til å få ut Lasse.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir det en av utfordrerne som ryker neste uke eller er de immune i starten? (Lenge siden jeg har fulgt ordentlig med på Farmen jeg☺️)

Men håper jo veldig på Øde som storbonde da🤞🏻 tror nemlig det kan bli veldig underholdende😂

Anonymkode: 3503b...396

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg, eller snakker program lederen til dem som om det var en barnehage hun leder? 🙈

Anonymkode: 77592...f8d

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er det bare meg, eller snakker program lederen til dem som om det var en barnehage hun leder? 🙈

Anonymkode: 77592...f8d

Jeg syns hun er herlig!

Myyyyye bedre enn Gaute. 

Hva skjedde egentlig med Gaute? Han ble borte fra rampelyset.

Anonymkode: 27ee6...923

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg syns hun er herlig!

Myyyyye bedre enn Gaute. 

Hva skjedde egentlig med Gaute? Han ble borte fra rampelyset.

Anonymkode: 27ee6...923

Tiril S. Christiansen er en fryd for programmet. Er så blid, behagelig og naturlig i hennes væremåte. Den beste programleder på Farmen til nå! 😊 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (49 minutter siden):

Øde forhåpentligvis, men sikkert Thomas - som velger Lasse og Lasse går ut.

Jeg tenker også Thomas - i og med at de er venner fra utsiden. Håper dog uansett hvem som blir storbonde, at det blir jentekamp neste uke. Må ikke sende ut alt av muskelkraft helt i starten, for da vil det bli tungt for dem fremover! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EndaEnGang skrev (8 timer siden):

Interessant med det maleriet, for det kan jo vise seg å bli mye verdt. Hvem får eierskap til det? Er det tv2?

Jeg kjøper det gjerne!!!! 
Blir vel donért til en tv-aksjon/innsamling håper jeg ❤️

Anonymkode: f3535...792

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Ting skal nå vel tas opp i plenum. At han fikk back up tyder jo på at han hadde folk med seg.

Anonymkode: 50061...ef5

Hvis man er trygg på seg selv så behøver man ikke back up. Da klarer man å stå på egne bein. Det er urettferdig og ubehagelig for motparten, særlig hvis alle støtter den ene og så står man helt alene. Det er feigt rett og slett

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare meg, eller får deltakerne i kjendisversjonen LANGT flere fordeler enn den vanlige farmen? Jeg mener, se på hvor mye de får på markedet sammenliknet med den vanlige farmen. Skal ikke dette her liksom være kampen for tilværelsen? 😅 De får jo omtrent mat kastet etter seg.  I den vanlige farmen er det såvidt at de får en liiten smaksprøve hvis de i det hele tatt er så heldige. I tillegg så får disse schendisene (ja, feilstaving med mening) betalt for å være med, så de burde faktisk tåle mer enn den vanlige farmenversjonen spør du meg :P Men  skal jammen si det er forskjell på Kong Salomon og Jørgen Hattemaker 🙈😂

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hadde egentlig ikke sagt noe på om oppdraget ikke ble godkjent jeg, den åkeren så jo ikke ut😅 og teppet var for kort, men tydeligvis trenger ikke ting være 100% da🤘🏻

Anonymkode: 3503b...396

På kjendis farmen har jo alle oppdrag blitt godkjent til tross for store feil/mangler. Latterlig! Kjedelig når du vet på foran at det alltid blir godkjent uansett hvor elendig jobb de har gjort. Hadde vært mer spennende om mentor var mye mer streng på at det skal være gjort riktig.

Anonymkode: e7020...a3b

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janzypants skrev (Akkurat nå):

Er det bare meg, eller får deltakerne i kjendisversjonen LANGT flere fordeler enn den vanlige farmen? Jeg mener, se på hvor mye de får på markedet sammenliknet med den vanlige farmen. Skal ikke dette her liksom være kampen for tilværelsen? 😅 De får jo omtrent mat kastet etter seg.  I den vanlige farmen er det såvidt at de får en liiten smaksprøve hvis de i det hele tatt er så heldige. I tillegg så får disse schendisene (ja, feilstaving med mening) betalt for å være med, så de burde faktisk tåle mer enn den vanlige farmenversjonen spør du meg :P Men  skal jammen si det er forskjell på Kong Salomon og Jørgen Hattemaker 🙈😂

OM de får. Det er fullstendig latterlig alt de får kastet til seg på markedet, hvor mye de klarer å senke prisen og gjøre triks for å få noe gratis. «Oi de slo hjul ja klart de må få 15 kg kjøtt for det» - altså hva faen 🙄

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Å hva er det Espen bedriver ang JAR? Hets spør du meg. Han passer på å få rakket ned på JAR ved enhver anledning. Bare at han gjør det på en kamuflert måte. Ekkel er han. 

Anonymkode: 67d1d...78a

Kamuflert????? 
🤣🤣🤣

Anonymkode: f3535...792

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

OM de får. Det er fullstendig latterlig alt de får kastet til seg på markedet, hvor mye de klarer å senke prisen og gjøre triks for å få noe gratis. «Oi de slo hjul ja klart de må få 15 kg kjøtt for det» - altså hva faen 🙄

Ja, jeg syns liksom litt av poenget blir borte da.. F.eks sist uke, da Kine slo hjul eller gjorde noe cheerleading-greier, så FIKK de den olivenoljen som egentlig kostet 7(!!!!) kr! 🙈🤦‍♀️ ALTFOR generøst spør du meg. Kunne kanskje strukket med til å godta at de hadde fått 50 øre i rabatt, men ikke mer 😂 Det er jo det som er gøy med farmen. At de skal kjenne på hvordan det var å leve for 100 år siden. Kjenne litt på sult og hvordan det var å ha lite. Disse lever jo som kongelige omtrent 🙈
I stedet for at de skulle fått så forbanna mye gratis, så kunne man heller ha hevet lønna, da denne har stått stille siden jeg-vet-ikke-hvor-lenge. Si at de heller får 30 kr og at prisene stort sett er det samme. Da får i hvertfall vi seerne en annen opplevelse av at de faktisk må kjøpe tingene og ikke få dem.. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

På kjendis farmen har jo alle oppdrag blitt godkjent til tross for store feil/mangler. Latterlig! Kjedelig når du vet på foran at det alltid blir godkjent uansett hvor elendig jobb de har gjort. Hadde vært mer spennende om mentor var mye mer streng på at det skal være gjort riktig.

Anonymkode: e7020...a3b

De blir vel bare underkjente når noen saboterer eller går inn for å ikke få det godkjent. Har de prøvd og fått et ferdig produkt/Er ferdig med et gjøremål, så blir godkjent. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vampyrina skrev (1 time siden):

Jeg synes det minte om Anita Hegerland, jeg. 

Jeg tror ikke tidligere deltakere pleier å være utfordrere? Er det ikke bare på Torpet det er folk som har vært med før?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...