Gå til innhold

Hvor har du pircet deg

Fremhevede innlegg

Gjest FuNNiBuNNi
Skrevet

har totalt 24 piercinger.

5mm tuneller i øra - dissa utvida jeg over tid. Sprenger litt, men ikke vondt.

Nesa - du kjenner det, men ikke vondt.

Har 6 stk i brusken i øret - disse er ikke vonde å ta, men de er såre ganske lenge. tar lang tid å gro.

5 andre piercinger i øra - gjør ikke vondt i det hele tatt. bare dunker etterpå.

Navel - ikke vondt i det hele tatt. "værre" å ta blodprøve. Hatt den i 6 år og elsker den :D

Brystvortene - kjenner det litt, men er over på 2 sec.

Tunga - kjente det nesten ikke.

microdermal i nakken - ikke noe problem. Kjenner det så vidt.

microdermals på armen, 3 stk - heller ikke noe særlig vondt. Merker det litt når de drar i huden for å få den korte delen av metallplata under huden.

Intimpiercing - vondt/godt i to sec, så er det over. Gror sinnsykt fort og funker som bare det. Gjør virkelig nytta si ;)

Leppa: kjenner det ikke. gror fort fordi det er slimhinner.

Det som på en måte er "værst" er i øra. Grunnen til det er at det dunker mye der i ettertid. Tar ganske lang tid å gro. Spess i brusk. En ide å ikke ta bruskpiercing i begge øra samtidig. Litt vanskelig å finne en god sovestilling da!:P De piercngene som er minst vondt er microdermals, de i slimhinner og navel. Men selfølgelig, alle opplever detta forskjellig. Alle har forskjellig smerteterskel. Men jo mer du slapper av når du skal bli pierca jo mindre vondt gjør det. og finn en piercer som du kommer overens med og føler deg komfortabel med! jeg vil anbefale å gå til pinpoint i oslo. Jo, tar du hull med pistol er det mye mer vondt enn om du piercer deg i et studio. + at pistol hos frisør er fryktelig urenslig, og kan lett smitte deg med ulike lumskheter forrige kunde kan ha hatt.

Lykke til med eventuelle nye piercinger! :D ps: lett å bli avhengig!

Videoannonse
Annonse
Gjest Eithne
Skrevet

Nå har jeg kun piercing i navlen. Hadde i nesa og øyenbryn, men jeg er 32 år gammel og fant vel ut at det var på tide å fjerne de andre + det er ikke så bra å ha hele ansiktet pierca i jobben jeg har :)

Syntes ikke at noen av dem var vonde. Den i navlen kjente jeg ikke engang når de laget hullet. Satt og venta på når de skulle begynne og så var de ferdige.

Skrevet
Har Marilyn-piercing, i navlen, klitoris og mellom stortåa og den neste. Aldri hatt problemer med de, men har i starten rensa svært nøye.

Hvor tok du piercing i klitoris? Det er ingen som gjør det i Norge så vidt jeg veit, men nå hadde jeg aldri turt å ta det heller da.

Jeg har vertikal clithood, tre i den ene øreflippen, to i den andre, et hull i nesa som jeg bruker innimellom, også hadde jeg i tragus, men den har grodd igjen.

Skrevet (endret)

Har hatt piercing i navlen, nesa, øyenbrynet x 2, tunga, underleppa og mellom nesa og overleppa.. Pluss 3 hull i det ene øret og 2 i det andre.

Fjernet alle nå...

Endret av wkimsy
Skrevet

Har en i den ene brystvorta.. Ble med den egentlig. Har hatt den ganske lenge, 3 år snart... Var ikke så vondt som jeg hadde trodd, men jeg grudde meg veldig og trodde det ble dritvondt!!!

Skrevet

Har tre i øreflippene. To på et øre og en i det andre. En i ørebrusken (AU!)

En i underleppa, en i nesen og en i navlen.

Den i underleppa var ikke særlig vond å ta, men jeg var skikkelig hoven etterpå, og hadde problemer med å spise i et par dager! :)

I nesen skyter med en sånn pistol, og det gikk raskt og var ikke særlig vondt.

Navlen var heller ikke særlig vond, men litt plagsom i ettertid når jeg skulle sove osv. Var ikke vant til å ha den der, og kom jo stadig borti den.

Skrevet

10 hull i venstre øre - 5 i høyre øre - 2 i tunga - 1 på handa mellom knoken til langfinger og ringfinger - 1 i nesa

tatt alle selv unntatt tunga, og det gikk fint med alle :)

Skrevet

Jeg har 2 hull i hvert øre, 1 piercing i navlen og en i tunga. Navlen gjorde ikke vondt, ikke stikket i tunga heller, men da tunga ble hoven, og jeg ikke kunne spise normalt på flere dager, var det mindre behagelig. Hvis jeg setter i den stanga jeg fikk da jeg tok den, klarer jeg ikke lukke munnen engang!

Skrevet

Jeg har piercing i navlen samt to hull i hvert øre. Ørene var ikke vondt. Navelen derimot, var voondt! Holdte på å besvime etterpå. Men det varierer veldig fra person til person, mange som ikke synes det er vondt i det hele tatt. Har tidligere også hatt piercing på venstre side av underleppa... Det var ganske vondt, men på en måte litt deilig (haha) å ta den.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Har:

-12mm tuneller i ørene

-8 vanlige hull i ørene

-tungepiercing

-navlepiercing

-medusa (overleppa, i midten)

-labret (underleppa, i midten)

har hatt:

-nesepiercing

-flere i ørene

• 1 år senere...
Gjest Gjest_Sandra_*
Skrevet

Hei !

Piercing gjør ikke vondt, uansett hvor pysete du er ;)

Jeg er 16 år og jeg har piercing i navelen (3.gang, fikk betennelse to ganger), har 7 hull i øra, har hatt i nesa og i tunga, men måtte ta ut pga. moren min ikke likte det :L Om nå skal jeg ta i klitten :)

Stå på, er ikke vondt.. like vondt som å ta en blodprøve :)

Gjest Gjest_sue_*
Skrevet

jeg har:

2 i ørene

1 inni øret

1 i den lille øreflippen i øre

1 madonna

2 i tunga

1 hand web piercing (mellom tommel og pekefinger)

1 i begge brystvorter

1 i navlen

1 i klitt

den ondeste jeg tok var vell den inni øret.. myyye brysk der..

men selvet stikket er jo over på 1 sek så det tåler du ;)

har tatt alle selv :)

lykke til ;)

Gjest Diamant1
Skrevet

Jeg har hatt i overleppa, underleppa, tunga, puppene, navlen, nedentil og ørene.

Nå har jeg kun to, minus de i ørene :)

Tok noen av de selv... :P

Skrevet

Har en vanlig labret i leppa og i tunga nå. Den i tunga er den som har gjort nesten vondest av mine. Andre jeg kjenner syntes den var den minst vonde, så smerten man kjenner er jo individuell.

Har hatt en vertical labret i leppa (google om du lurer, vanskelig å forklare helt hva det er) og den var uten tvil den vondeste å ta.

Ellers har jeg også hatt i nesevingen, to i øyenbrynet og tre vanlige labrets i leppa. Ingen av de gjorde nevneverdig vondt, bortsett fra en i leppa. Den ble satt av en lærling, som stakk nåla gjennom ve-eldig sakte. Puh!

Nå tar det jo ikke selve stikket så mange hundredelev av et sekund, så smerten burde i alle fall ikke være det som stopper deg.

Skrevet

Har hatt piercing i overleppa tidligere, men jeg anbefaler ikke å ta piercing i ansiktet. Det er stygt, og jeg har angret på det i ettertid. Det er noe du bør tenke nøye gjennom, det å ta piercing et sted i ansiktet.

Jeg har piercing i øret, og i navlen. Disse her er ok, synes jeg. Piercing i tunga eller brystvorte er kult :-)

Skrevet (endret)

Har seks fordelt på begge ørene, og flere skal det bli. Et er oppe i brusken. Ingen var spesiellt vonde å ta, de i øreflippene var verst faktisk :lol:

En i nesevingen med kanyle. den var heller ikke vond, men regn med at tårene begynner å renne. Det er en naturlig reaksjon på smerte som er så nær øynene :)

Endret av Hetheru
Skrevet (endret)

Jeg har en i navlen som jeg tok for ca to år siden.

Hadde en i tunga som jeg måtte ta ut..

Edit:// Tre i det ene øret og to i det andre

Endret av Fjonana
Gjest Gjest_Tiril_*
Skrevet

Har hatt hull i ørene siden jeg var 7-8 år, og etterhvert har det blitt tilsammen 6 hull, 3 på rad i det ene og 2 nede på det andre + et oppe i det harde bruskområdet. Pleier sjeldent å huske på å ta på noe ørepynt da, er så uvant å sove med noe i, så da blir det avglemt!

Har masse ørepynt da, så kanskje jeg skal prøve å bli flinkere :jepp:

Tok navlepiercing da jeg ble 18.. så betraktelig bedre ut den gang da, men kommer ikke til å ta den ut før jeg evt skal gå gravid, magen min er finere med enn uten, og "hullet" vises godt om jeg tar ut pynten p.g.a at det er litt rødt.

Ellers har jeg hatt lyst på en stang i tunga i noen år nå, men har vært litt redd for å ødelegge tenner pga dette og er generelt pingle, så dermed har det ikke blitt noe av.. Er snart 29 nå, så da synes jeg at jeg har blitt for gammel! :sjenert:

Har derimot aldri hatt lyst på en som er veldig synlig i ansiktet, selv om jeg kan synes det er søtt og passende på andre.

(Utenom i selve leppa da, det er ikke spesielt fint, synes jeg..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...