exita Skrevet 6. august 2005 #22 Skrevet 6. august 2005 Jeg har hull i ørene, tok de når jeg var femten. Fikk ikke lov av mine foreldre så jeg fikk en venninne til å ta de,så gikk jeg med plaster på ørene for at de ikke skulle oppdage det . Ellers tok jeg hull i navelen i fjor sommer,syntes ikke det var vondt.
Gjest gjest1 Skrevet 6. august 2005 #23 Skrevet 6. august 2005 Jeg har en sånn her, og en sånnher. (Men i steden for ring i den på det siste bildet, har jeg en barbell/liten dobb) Det er ikke behagelig, men det tok ett sekund for hvert hull. Har forholdsvis høy smerteterskel, så jeg syns ikke det var så ille egentlig. Har to vanlige hull i hvert øre også. Bare til orienterering: Det er en vesentlig forskjell på hull og piercing. Når du tar hull så bare skyver du vekk vevet ved å skyte. Når du piercer bruker de en kanyle som dermed tar bort huden/vevet så det blir et hull. Det er sunnere å ta piercing fordi det skal gro fortere fordi vevet ikke vil forsøke å vokse sammen hele tiden - til forandring fra når du skyter hull, hvor vevet vil forsøke å vokse sammen igjen fordi det fortsatt er der. SÅ nå vet dere det!
Gjest Daniella_ Skrevet 6. august 2005 #24 Skrevet 6. august 2005 Hadde piercing i navlen for noen år siden. Nå er det bare hull der. Det gjorde ikke så veldig vondt. Gikk ganske fort.
Gjest baby-E Skrevet 6. august 2005 #25 Skrevet 6. august 2005 har hull i ørene, men jeg hadde hull i navelen. Tok ut sistnevne når jeg var rundt 15år og "alle andre" hadde det.
Mokka Skrevet 6. august 2005 #26 Skrevet 6. august 2005 Jeg har hull i ørene og piercing i tungen... Trives godt med det!
Gjest seroxata Skrevet 6. august 2005 #27 Skrevet 6. august 2005 9 hull i ørene 1 i brystvorta 1 i overleppa 1 i underleppa 1 i nesa men har bare hullene i ørene igjen akkurat nå. vurderer piercing i puppen igjen
Gjest Milah Skrevet 7. august 2005 #28 Skrevet 7. august 2005 Har 5 hull fordelt på to ører.. Og en i navlen, den tok jeg når jeg var 13 år. Husker ikke om det gjorde vondt, for jeg var så redd at jeg besvimte før han stakk. (Har massiv sprøyteskrekk)
-Fisken- Skrevet 7. august 2005 #29 Skrevet 7. august 2005 og en sånnher. (Men i steden for ring i den på det siste bildet, har jeg en barbell/liten dobb) ← Den der har jeg også, og jeg har ring. Tok den på onsdag som var.
Gjest Kashi Skrevet 7. august 2005 #30 Skrevet 7. august 2005 Jeg har alt for mange hull. Jeg bruker ikke alle lenger, men hullene er der - de har ikke grodd igjen. 19 i hvert øre, bl.a. 13 oppover hele veien til toppen og 1 i "tappen" 4 i nesa, bl.a "oksering" 1 i underleppa 2 i tunga 1 i hudfolden mellom overleppa og tennene 1 i hudfolden mellom underlepps og tennene 3 i hver brystvorte 8 i "krans" rundt navelen + temmelig mange intimpiercinger uten at jeg vil gå i detalj på det. Det er ikke som du skriver, Hope, at en piercingnål eller kanyle fjerner hud/vev. Den skjærer et snitt som ser ut som en halvsirkel. Det gjør at det ikke blir noe press på huden når hullet heles slik det ville blitt hvis det hadde vært stukket hull med en pistol/stoppenål.
Gjest Catwoman Skrevet 7. august 2005 #31 Skrevet 7. august 2005 Har helt vanlige hull i ørene, et i hvert. Tok de da jeg var 6 eller 7, jeg burker sjelden noe i de nå, har vel gått rundt et år uten å putte noe i de, men de gror aldri igjen. Også har jeg piercing i navelen, som jeg tok da jeg var fjorten.
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2005 #32 Skrevet 7. august 2005 Jeg tok piercing i min venstre nippel i fjor sommer. Den falt til slutt ut av seg selv for 2 mnd siden, etter ett år med konstant verking i brystet og aggresiv bryst infeksjon. Jeg var veldig nøye med rengjøringen, men fikk høre av legen at kroppen støter vekk ting de ikke vil ha. Må si at jeg savner den fine piercingen med rosa "diamant". *sukk*
reddelinnea Skrevet 7. august 2005 #33 Skrevet 7. august 2005 Hvor har du/har hatt pircring? Jeg har 0 stk og kunne igrunnen tenkt meg noen,men vet ikke helt om jeg tør. Er fryktelig pysete! Vil gjerne vite hvor du har og om det gjorde vondt... ← Hei. Jeg tør heller ikke å ta pircing. Det virker så vondt å sette inne en pircing. Jeg er også fryktelig pysete. Spesielt alt med sprøyter, nåler ol. Klem.
*M* Skrevet 7. august 2005 #34 Skrevet 7. august 2005 Hadde en i navlen, men tok den ut fordi alle andre hadde det og jeg ble lei. (Har ennå hull over navlen, noen som vet hvordan man kan få det bort. Ser ikke ut som om det vil gro sammen)
Adonia Skrevet 7. august 2005 #35 Skrevet 7. august 2005 jeg har i navelen og i den ene brystvorta. navelen var ikke spesielt vondt, kun den ene sekundet det tok. brystvorta var ganske vondt ,men gikk jo helt greit. de er så raske. men var også litt vondt etterpå (et par timer)
Gjest Darcy Skrevet 7. august 2005 #36 Skrevet 7. august 2005 Jeg har tre hull i venstre øre og to hull i høyre. Har også hatt hull i nesa, men det er ikke i bruk Hull i nesa var vondt der og da, men ikke etterpå. Hull i ørene er også vondt der og da, men også etterpå.
harpiene Skrevet 7. august 2005 #37 Skrevet 7. august 2005 Jeg har tre hull ( ikke piersing ) i hvert øre, og en piersing i navlen. Jeg har vert så redd for å bytte ring i navlen, ( har hatt den i fem år) for jeg trodde det grodde igjen tvert. Byttet først nå i vår, og det gikk jo fint. Ble veldig overrasket nå over å lese at de ikke gror igjen, for det er ikke hva jeg har hørt. Jeg trodde at piersingen lukket seg på 24 timer, men er veldig lettet over å se det dere skriver
Gjest KATTAstrofe Skrevet 7. august 2005 #38 Skrevet 7. august 2005 Tre hull i hvert øre. Hadde en navlepiercing, men fjernet den for seks år siden.
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2005 #39 Skrevet 8. august 2005 Har hull i ørene, har hatt ring i navlen to ganger, en i brystvorten, en i øyebrynet, to i tungen og en rett over klitoris. Har kun igjen hull i ørene nå, og synes faktisk det var de som var vondest.
Gjest Gjesta Skrevet 8. august 2005 #40 Skrevet 8. august 2005 Skal vi se....Tre hull i venstre, to hull i høyre øre. Vurderer også en piercing i øret, på "langs" (klønete å forklare). I tillegg har jeg piercing i navlen pluss begge brystvortene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå