Gå til innhold

Hvor har du pircet deg

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Jada_*
Skrevet

Hvor har du/har hatt pircring?

Jeg har 0 stk og kunne igrunnen tenkt meg noen,men vet ikke helt om jeg tør. Er fryktelig pysete!

Vil gjerne vite hvor du har og om det gjorde vondt... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har dobb i nesa og har hatt 2 piercinger i øyenbrynet. Den i nesa gjorde litt vondt, ble satt med sånn øredobb-pistol. Piercingene i øyenbrynet gjorde like lite vondt som å ta blodprøve hos legen :)

Skrevet
Jeg har hull i ørene

Det har jeg også. Bare de helt vanlig, ett i hvert øre.

Og ja, det gjorde vondt. Synes nå jeg da.

Jg tok hull i ørene som voksen jeg, siden min samboer ga meg fine ørdobber i 22 års gave, vel vitende om at jeg ikke hadde hull i ørne, han btalte også hull i ørene mine (jeg hadde sagt at det var greit at han kjøpte ørepynt, men siden jeg ikke hadde hull måte jeg i så fall få det også, på forhånd altså) da vi gikk ut spurte han om det hadde vært vondt, og jeg svarte "det er vondt enda", og jeg fikk is som "trøst" :)

Jeg hadde ikke likt tanken på å lage hull noen annen plass, selv om jeg hadde likt prisnippet, hvliket jeg ikke gjør (altså, jeg ville ikke hatt piercing selv om det ikke gjorde vond, og derfor særlig ikke når det gjør det....)

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg skrev hull i ørene litt på spøk. Det er jo mange som ikke mener at det er piercing, men det er det jo faktisk :)

Gjest Ingrid78
Skrevet

Jeg har jo selvfølgelig hull i ørene, to i hvert øre. Og i tillegg har jeg en ring i nesa. Skal ha i dobb etterhvært. Den i nesa tok jeg i et piercingstudio, og det var ikke så veldig vondt. Det var ikke vondt i det hele tatt å stikke hullet, omtrent som en blodprøve, men å sette inn ringen gjorde litt vondt.

Skrevet
Jeg skrev hull i ørene litt på spøk. Det er jo mange som ikke mener at det er piercing, men det er det jo faktisk :)

Det regnes faktisk ikke som piercing, piercing gjøres med kanyle, mens nesedobben min og de fire hullene i ørene mine ble satt med 'pistol' (noe piercing-entusiastene ikke er så begeistret for).

Ikke at det er viktig, de fleste er neppe opptatt av forskjellen, må bare blande meg :ler:

Gjest gjest1
Skrevet
Det regnes faktisk ikke som piercing, piercing gjøres med kanyle, mens nesedobben min og de fire hullene i ørene mine ble satt med 'pistol' (noe piercing-entusiastene ikke er så begeistret for).

Ikke at det er viktig, de fleste er neppe opptatt av forskjellen, må bare blande meg  :ler:

Alltid greit med saklig informasjon :)

Gjest gjest1
Skrevet

Har hatt 10 i ørene (3 av de har dettet ut og grodd igjen), har hatt 3 i navlen men grodd ut alle gangene så jeg ga opp, var litt vondt, har en i nesa jeg har hatt i 2 år eller noe og den var dritvond, au AU anbefales ikke >:--( Og en i overleppa jeg tok i begynnelsen av sommerferien som jeg har hatt null problemer med (ble litt hoven fordi jeg lekte for mye med å sette den bak tennene men det var verken vondt eller alvorlig, bare stort og hovent:P )

Liker best den i overleppa :)

Skrevet

Jeg hadde også tenkt å skrive "hull i ørene" sånn helt for spøk, men endt visst opp med å rable mer om at, ja det vr vondt, så da forsvant spøken litt inni alt det andre.

Det er jo... ikke regnet som piercing. Det er "bare hull i ørne, skutt inn med pistol"

Uansett, hull andre steder ville jeg ikke hatt, jeg er såpass kjedelig. Men hull i ørene mine har jeg :Nikke:

Skrevet

Har hull i ørene og navelen. Hull i ørene tok jeg da jeg var 5-6 år og husker at jeg ikke synes det gjorde spesielt vondt. Det i navelen ble satt med kanyle, og selv om det så litt brutalt ut var det ikke værre en å ta en sprøyte.

Gjest Myztica
Skrevet

Jeg har og hull i ørene. 9 i det ene og 4 i det andre. Men har bare ring i øretappen (og den går det ikke ann å ta med pistol, så den kan i alle fall kalles en piercing!) men de andre har faktisk ikke grodd igjen :) Ellers har jeg hatt i nesa, men den er grodd igjen... Så har jeg 2 i navlen og en i tunga

Skrevet

Jeg har i tunga og en intimpiercing. Hadde ring i underleppa i ett år. Det var meg den gang da, aldri igjen! :ler:

Den i tunga har jeg hatt siden høsten-98 og den intime siden påska-00 (tror jeg). De fyker nok snart på hue og ræva ut begge to.

Skrevet

Nå har jeg kun hull i ørene, tre i det ene og to i det andre. Har hatt piercing i overleppa, men var plaget av infeksjoner og droppet hele greia. Ingen av hullene gjorde vondt, bare litt ubehagelig (logisk nok).

Skrevet

Eg tok hol i øyrene i 6.klasse eller noko sånt, kun fordi at lisjesøstra mi skulle få lov :ler: Men eg lot dei gro ganske fort, for eg syns det var kun plagsomt.

Så pierca eg brystvorta (les: søstra mi pierca meg :ler: ). AU! Men eg tok den ut etter 2 år eller noko sånt. Har litt lyst å ha den tilbake egentlig...

Og eg har veldig lyst å ta hol i øyrene igjen, men det blir liksom aldri...

Skrevet

Jeg hadde piercing i navelen.. tok den nettopp ut for jeg bytta selv litt for tidlig, og brukte nok en piercing som ikke var den beste..

men jeg syns ikke det gjorde noe vondt.. de spurte meg om jeg ville ha bedøvelse.. jeg sa egentlig ja, for jeg har absolutt ingenting i mot en sprøyte.. for jeg visste jo ikke helt hvordan det var å ta piercing.. Men etter han hadde rensa litt og greier bare stakk han den gjennom! jeg fikk litt sjokk, men det gjorde faktisk ikke noe vondt.. bare litt rart..

Er nok egentlig litt tøff på den fronten.. når jeg tok tattoen på korsryggen syns jeg nesten det var helt greit.. var jo langt i fra deilig, men det var jo noe jeg ville og bestemte selv.. hørt om folk som besvimer og greier..

Men sparker jeg for eksempel borti en terskel eller noe, kan jeg nesten begynne å gråte :overrasket:

Men om du har lyst på piercing et sted vil jeg råde deg til å tenke på hvor bra det blir etterpå, og eventuelle smerter vare ikke lenge og er verdt det.. tenk at det ikke gjør noe vondt..

Skrevet

Øreflippene

Ørebrusken (VOND!!)

Navlen - sånn passe vond å ta

Brystvorten - mindre vondt enn navlen

Intimpiercing - overaskende lite vondt å ta + at det gror utrolig fort!

Skrevet

Vanlige hull i ørene (to i det ene og tre i det andre)

Piercing i tragus

Og hadde i navlen i tre år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...