Gå til innhold

Hvor har du pircet deg

Fremhevede innlegg

Skrevet

hei jeg er 12 år og har lyst på pircing i navelen.Men søsteren min sier at det er farlig.va er farlig me å ta pircing i navelen? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har tre hull på det enne øret å et på det andre.å lurer på va som er farlig me å ta pircing i navelen?? :sjenert: ;)

Skrevet

Infeksjon kjære deg. Bakterier, gugge og skorper er ikke moro når du er 12. Ikke når du er eldre heller. Det er forskjell på ørene og navlen. Navlen er mye bedre sirkulert (altså bedre blodtilførsel) enn ørene, slik at en infeksjon vil spre seg lettere og skape faen. Som 12-åring har du mye kroppslig utvikling på gang, slik at magen din helt sikkert ikke blir den samme om 5-10 år. Det er så mye som skjer i kroppen din fra nå og framover, at immunsystemet ditt sikkert kommer til å miste fullstendig kontrollen dersom den får enda en ting å hanskes med. Vent noen år du.

Gjest gjest1
Skrevet

Har en piercing i hver brystvorte og nå. Skorpene jeg har fått er ikke morsomme, men de er iallfall ikke farlige. Alt gror seg til.

Men navlepiercing på en 12åring kan gjerne se litt valpefettete og rart ut. Vent noen år, du :-)

Gjest LilSweetie
Skrevet

Towelie, er det bedre med puppetafsing når du har piercing? Eller mindre bra eller ingen forskjell?

Gjest gjest1
Skrevet

MYE bedre! :sjarmor: men nå har jeg sadopupper også huhu! ;( Det misforstod han, og beit til! Makan til frekkhet, det er IKKE slik en gjør med en nypiercet pupp!

Men syns du det er gøy med bittegrann au i puppene, så anbefales det :--)

(alltid like festlig på bussen på vei hjem nypiercet, og plutselig får du følelsen av at noen tar på deg... begge gangene! Argha!)

Gjest gjest1
Skrevet

Men puppesleiking er strengt forbudt nå, siden det tar sin tid før den rare lukta går vekk :rodme: Noen får den vekk fortere enn andre. Lukter ikke før du er helt innpå da, men er du da ikke det når du har trynet presset oppi puppene? hoho!

Skrevet

- 2 hull i navlen (ikke vondt å ta)

- Har nettopp tatt ut den jeg hadde i tungen (ikke vondt å ta)

- En intimpiercing (litt vondt med en gang)

- 11 hull i ørene, di fleste er grodd. Har vell 2 "åpne" hull igjen i hvert øre. Bruker bare ett i hvert til hverdags. (noen tatt selv, noen med pistol)

- Piercing i den bruskbiten som stikker litt ut i øre (Fy F#¤"%& så vondt)

Skrevet

Jeg har hull i ørene- tok jeg før jeg ble 1 år, så husker NADA

Har en i navlen- Hmm.. Husker ikke så mye

En i brystvorta - Tok jeg når jeg var 16

Og så har jeg en intim en som jeg tok for et år siden ca..

Brystvorta var mest vondt au au au :sjenert:

Gjest Gjesta
Skrevet

Har 3i hvert øre. :) Har hatt lengre opp på øret i begge, men fikk betennelse og måtte ta ut. Har også hatt i nesa, men fikk betennelse der også, så den forsvant også, gitt. :ler: Nå har man gitt opp. ;)

Skrevet (endret)

For øyeblikket har jeg i ørene (ikke vondt å ta) og i navlen (svir å ta, men ikke vondt). Jeg har også hatt i underleppen (vondt å ta), men den er ute nå.

Endret av Rhiakath
Skrevet

Dere som har i brystvorta, hvordan går det med bh og sånt? Hvis en bruker en bh uten vattering og en topp som stammer litt over puppene, vil den/de ikke vise igjennom da? Har kjempelyst på, men er litt bekymra for akkurat det..

Gjest gjest1
Skrevet

Bruker bare vatterte BHer, men ikke bikinien min på stranda. Den er tynn som en fisk :-) Og det synes ikke noe spesielt igjennom heller, med mindre du studerer det.

Skrevet
Bruker bare vatterte BHer, men ikke bikinien min på stranda. Den er tynn som en fisk :-) Og det synes ikke noe spesielt igjennom heller, med mindre du studerer det.

Takk for svar! :)

Når jeg tenker over det så har jeg mest vatterte bher jeg og. Koster meg ikke mye å skifte ut resten.. Åhh, nå fikk jeg skikkelig lyst på! Syns det er supersexy. Håper bare det ikke er altfor vondt da, for lille, pysete meg.. Men det blir kewl! :sjarmor:

Gjest gjesta
Skrevet

Opp igjennom åra har jeg hatt i ørene (tre i høyre, to i venstre), nesevingen, navlen, øyebrynet (:rodme:), underleppa, septum (neseskilleveggen) og tunga (tre stk.). Nå er alle smykkene tatt ut.

Den eneste som gjorde vondt var navlen, men så tok jeg den da også hos noen som hadde mindre peiling... Var forresten også uheldig med septum-piercingen; fyren stakk feil to ganger, så jeg måtte dra til et annet studio senere.

Gjest seroxata
Skrevet

nå for tida har jeg i den ene brystvorta, og i nesa... og såklart, i ørene, ca 10 hull..

skal ta i den andre brystvorta og tenkte jeg...

Gjest Malina
Skrevet

Jeg har 2 i det ene øret(nede) og 2 i det andre(èn oppe og èn nede),så har jeg en i navelen. Har hatt en intimpiercing og en i tunga før,men begge deler har jeg tatt ut for en stund siden.

Gjest gjest1
Skrevet
nå for tida har jeg i den ene brystvorta, og i nesa... og såklart, i ørene, ca 10 hull..

skal ta i den andre brystvorta og tenkte jeg...

Ja, det så vel for uimotståelig ut :Hehe:

Skrevet
Eg tok hol i øyrene i 6.klasse eller noko sånt, kun fordi at lisjesøstra mi skulle få lov  :ler: Men eg lot dei gro ganske fort, for eg syns det var kun plagsomt.

Så pierca eg brystvorta (les: søstra mi pierca meg  :ler: ). AU! Men eg tok den ut etter 2 år eller noko sånt. Har litt lyst å ha den tilbake egentlig...

Og eg har veldig lyst å ta hol i øyrene igjen, men det blir liksom aldri...

OPPDATERING :sjarmor:

No har eg tatt hol i øyrene! Jippi! Har kjøpt massevis av forskjellige øyredobbar og skiftar heile tida. Endelig liksom!

Har ikkje tatt nytt i brystvorta og trur egentlig ikkje at eg kjem til å gjere det heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...