Wonders Skrevet 3. august 2006 #61 Skrevet 3. august 2006 Du, jeg har fullstendig nåja når det kommer til sånnt, så jeg beundrer ikke en gang de som har tatoo eller piercing asså... Takler nåler når jeg skal tappe blod hos legen, kniv når man skal opereres osv, men for moroskyld? no way.
Gjest Gjest_Johanne_* Skrevet 1. februar 2008 #62 Skrevet 1. februar 2008 Hei! Jeg er en jente på 14 år som vurderer å ta piercing i navlen. Jeg besvimte nesten da jeg tok hull i ørene og blir svimmel av å se blod. Har dere noen tips og erfaringer dere vil fortelle meg slik at jeg kan forbrede meg litt bra til å ta piercing? Og hvordan føles det? JEG ER EKSTREMT PYSETE!
PurpleHaze Skrevet 1. februar 2008 #63 Skrevet 1. februar 2008 Har piercet flere hull i ørene mine selv, har ring i navlen, har hatt den flere år, så blir så rart uten. Og i nippelen. Synes ikke det var så ille som folk skulle ha det til. Tips til de som er engstelig for å pierce: Husk å drikk og spis deg mett før du gjør det. OG ikke vær fyllesyk eller drikk et par dager før har jeg hørt skal hjelpe. Har aldri hatt noen problemer før, så er ikke så nøye på det selv, for å si det mildt hehe.
Lykkelille Skrevet 1. februar 2008 #64 Skrevet 1. februar 2008 Har hull i ørene, i leppa og har hatt i brynene. De i brynene pleide jeg å ta selv, da jeg ikke taklet at andre stod med en nål så nær øynene mine
Spoven Skrevet 1. februar 2008 #65 Skrevet 1. februar 2008 Jeg har tre hull i begge øreflippene, og to i venstre ørebrusk. Så hadde jeg i nesa, men den lot jeg gro igjen bare noen dager senere. Har, bortsett fra de to første "standard" hullene i ørene, stukket de andre hullene selv med kanyle. Stikker også på enkelte venninner som tør... Det er i mitt tilfelle sant at det er bedre å pierce enn å bruke pistol. De første hullene hadde jeg masse problemer med, de ville ikke gro skikkelig og fikk stadig småbetennelser. Der jeg har stukket selv har jeg ikke hatt noen problemer etterpå. Og jeg synes det gjør mindre vondt å pierce enn å skyte.
vana Skrevet 2. februar 2008 #66 Skrevet 2. februar 2008 Hadde piercing i navlen for noen år tilbake. Tok den vel ut igjen etter et halvt år. Verk, au.
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2008 #67 Skrevet 2. februar 2008 Har percing i navlen, hadde før i bryna. Synest ikkje det var noe vondt å ta de. Men å ta hull i øyra med sånn pistol synest eg er kjempe vondt..
eximus Skrevet 2. februar 2008 #68 Skrevet 2. februar 2008 Har Marilyn-piercing, i navlen, klitoris og mellom stortåa og den neste. Aldri hatt problemer med de, men har i starten rensa svært nøye.
estrella Skrevet 2. februar 2008 #69 Skrevet 2. februar 2008 Har kun i ørene, men det er jo ikke "ekte" piercing. Har utrolig lyst på en i underleppen på høyre side, men jeg er så pinglete(har tatt en gang før, og det gjorde vondt), men jeg vil ta en på ny
Gjest Gjest_Silje_* Skrevet 5. juni 2008 #70 Skrevet 5. juni 2008 (endret) Har null for øyeblikket! Men det kommer. Har hatt i øyenbryn (både vertikal og horisontal) Leppe (begge sider) Monroe Øre Innlegg endret reglene bolledeig-mod Endret 5. juni 2008 av Bolledeig
Maneo Skrevet 5. juni 2008 #71 Skrevet 5. juni 2008 Har Marilyn-piercing, i navlen, klitoris og mellom stortåa og den neste. Aldri hatt problemer med de, men har i starten rensa svært nøye. Åssen i huleste? :klø:
Lille Lea Skrevet 5. juni 2008 #73 Skrevet 5. juni 2008 Tok piercing i haka i i 17 alderen, og i brystvorten litt senere. Vil ikke ha noe sånt lenger!! Da har jeg mye mer lyst til å tattoere meg
Gjest Mea Culpa Skrevet 5. juni 2008 #75 Skrevet 5. juni 2008 Et hull i hvert øre, navlen og septum(skilleveggen i nesa). Den i nesa gjorde temmelig vondt og fikk tårene til å renne! Kjentes ut som om jeg hadde fått et slag i ansiktet en stund etterpå. Har i ettertid lest at det skal være den vondeste å ta ... he, he.
leandra Skrevet 6. juni 2008 #76 Skrevet 6. juni 2008 Ører, navle, ørebrusken, nesa. Har ikke alle lenger. Tok ører, navle og nese selv og ørebrusken på piercingstudio.
momo Skrevet 6. juni 2008 #77 Skrevet 6. juni 2008 Jeg har piercing i ørene og jeg har hatt i navel og nese. Har lyst på i navel igjen, men skal vente nesten 1 års tid. Har nettopp tatt full bukplastikk, så da navlen min nylig er sydd på er det nok lurt og vente en stund.
Involvert Skrevet 6. juni 2008 #78 Skrevet 6. juni 2008 - 4 i øreflippene. - 1 i ørebrusk. - 1 i underleppe. - 1 i brystevorte.
Involvert Skrevet 6. juni 2008 #79 Skrevet 6. juni 2008 Hei! Jeg er en jente på 14 år som vurderer å ta piercing i navlen. Jeg besvimte nesten da jeg tok hull i ørene og blir svimmel av å se blod. Har dere noen tips og erfaringer dere vil fortelle meg slik at jeg kan forbrede meg litt bra til å ta piercing? Og hvordan føles det? JEG ER EKSTREMT PYSETE! For det første så er du for ung til å pierce deg. De fleste seriøste studioer har en aldersgrense på 16 år for piercing og 18 år for tattoo. Det er ingen som kan fortelle deg hvordan din opplevelse med å ta piercing kommer til å være. Det er svært forskjellig fra person til person. Og jeg vil også si at hvis du er så redd for å pierce deg så burde du heller la vær.
Gjest Lamia Lenis Skrevet 7. juni 2008 #80 Skrevet 7. juni 2008 Jeg har to pigger i nesa, en på hver side. Også har jeg strukket hull i ørene. Har 8 mm nå, men skal opp i 10 mm
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå