Gå til innhold

Til menn:turn off hvis dame be å avslutte sex raskt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kan komme mange ganger (ved hjelp av vibrator) mens vi har sex. Når jeg er ferdig blir det ubehagelig, ømt og jeg orker da ikke fortsette så lenge. Jeg skal selvsagt ikke fortsette med sex som er ubehagelig. Jeg bruker å si at han enten må forte seg litt eller at vi får avslutte på en annen måte. 

Før jeg klarte å få sex med samleie brukte vi alltid å ha penetrering først, så fingrer han meg til orgasme før han enten avslutta meg en kjapp en inni meg eller med at jeg runker ham. Den penetreringsbiten klarer jeg ikke etter orgasme, en ærlig sak det.

Er vel bare å si "jeg vil bare si at jeg begynner å bli litt øm, men kan fortsette litt tol. Vil du fortsette med dette eller skal jeg gjøre noe annet?"

 

Anonymkode: b5ce4...cdd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

??? Det er da vanlig at damene kommer? Tipper at damene har kommet i over 95% av tilfellene jeg har vært borti.

Anonymkode: 9d69f...7ee

Hvordan er det mulig, absolutt ingen av dem jeg har ligget med har kommet noensinne. Sikker på at det ikke bare er noe dem har sagt?

Anonymkode: 445bf...712

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mysticgirl skrev (3 minutter siden):

Ja ca 20_30 % av oss kommer under samleie, resterende må ha hjelp på andre sett ,som klitorisstimulering :) 

Det er ikke veldig mange som kommer under samleie da om det kun er 20-30 prosent. Ble nesten litt nervøs her for at det var det vanlige at jenta kom hehe 😉

Anonymkode: 445bf...712

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Dere jenter. Kommer dere virkelig på ordentlig under sex? Har aldri opplevd at noen av dem jeg har ligget med har kommet da dette nærmest er umulig for jenter etter det jeg har forstått?? 

Anonymkode: 445bf...712

Kvinnene kommer under sex, men de fleste kvinner trenger å få stimulert klitoris for å oppnå orgasme. Det kan f.eks. gjøres ved oralsex, fingring eller ved bruk av vibrator. Noen samleiestillinger kan også føre til at klitoris blir stimulert på en slik måte at kvinnen får orgasme. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det er ikke veldig mange som kommer under samleie da om det kun er 20-30 prosent. Ble nesten litt nervøs her for at det var det vanlige at jenta kom hehe 😉

Anonymkode: 445bf...712

Neida det er mer vanlig at hun ikke kommer med kun penetrering. Så du trenger ikke å bli nervøs av den grunn :) Det er helt normalt at de ikke kommer under samleiet :) Men du kan forsøke å slikke klitoris eller fingre og spør hva hun liker best :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topper og daler skrev (6 minutter siden):

Kvinnene kommer under sex, men de fleste kvinner trenger å få stimulert klitoris for å oppnå orgasme. Det kan f.eks. gjøres ved oralsex, fingring eller ved bruk av vibrator. Noen samleiestillinger kan også føre til at klitoris blir stimulert på en slik måte at kvinnen får orgasme. 

Ja nettop, de fleste trenger å bli simulert. Jeg har gjort det med hendene veldig ofte under akten om jeg kan si det sånn men ingen av dem har kommet uansett hva jeg har gjort med fingrene og heller bedt meg om å ikke gjøre det grunnet det var mer til forstyrrelse fikk jeg beskjed om av ei av dem. 

Anonymkode: 445bf...712

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mysticgirl skrev (3 minutter siden):

Neida det er mer vanlig at hun ikke kommer med kun penetrering. Så du trenger ikke å bli nervøs av den grunn :) Det er helt normalt at de ikke kommer under samleiet :) Men du kan forsøke å slikke klitoris eller fingre og spør hva hun liker best :) 

Phew 😉 Jeg har forsøkt med hendene men dette har heller ikke vært til noe nytte men mer en forstyrrelse i følge ei av dem. 

Anonymkode: 445bf...712

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja nettop, de fleste trenger å bli simulert. Jeg har gjort det med hendene veldig ofte under akten om jeg kan si det sånn men ingen av dem har kommet uansett hva jeg har gjort med fingrene og heller bedt meg om å ikke gjøre det grunnet det var mer til forstyrrelse fikk jeg beskjed om av ei av dem. 

Anonymkode: 445bf...712

Når det gjelder fingring, så må kvinnen ofte fortelle mannen hvordan hun liker det. Jeg tror flest kvinner oppnår enklest orgasme ved slikking hvis de har sex sammen med noen. Det er min erfaring, men jeg skal ikke si det for sikkert. Kvinnene her inne har kanskje innspill? Uansett er det også nødvendig  for mange å fortelle hvordan de liker å bli slikket for at de skal oppnå orgasme. Du kan jo også bruke vibrator på den du har sex med. Det er en hit for mange. Eller dere kan finne fram til samleiestillinger der kvinnen stimulerer seg selv. Varianter av doggy egner seg blant annet til dette. Hvis kvinnen får sitte øverst, så kan hun styre samleiebevegelsene slik hun vil/liker og kombinere med inn/ut og gnikking. En del kvinner får orgasme på denne måten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topper og daler skrev (4 minutter siden):

Når det gjelder fingring, så må kvinnen ofte fortelle mannen hvordan hun liker det. Jeg tror flest kvinner oppnår enklest orgasme ved slikking hvis de har sex sammen med noen. Det er min erfaring, men jeg skal ikke si det for sikkert. Kvinnene her inne har kanskje innspill? Uansett er det også nødvendig  for mange å fortelle hvordan de liker å bli slikket for at de skal oppnå orgasme. Du kan jo også bruke vibrator på den du har sex med. Det er en hit for mange. Eller dere kan finne fram til samleiestillinger der kvinnen stimulerer seg selv. Varianter av doggy egner seg blant annet til dette. Hvis kvinnen får sitte øverst, så kan hun styre samleiebevegelsene slik hun vil/liker og kombinere med inn/ut og gnikking. En del kvinner får orgasme på denne måten. 

Takk for gode tips, skal få tak i en vibrator på nett og ha dette tilgjengelig neste gang hehe 👍 

Anonymkode: 445bf...712

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Takk for gode tips, skal få tak i en vibrator på nett og ha dette tilgjengelig neste gang hehe 👍 

Anonymkode: 445bf...712

Jeg tror nok de fleste kvinner foretrekker å bruke sin egen vibrator. 👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topper og daler skrev (4 minutter siden):

Jeg tror nok de fleste kvinner foretrekker å bruke sin egen vibrator. 👍

Hehe du har nok rett. Det skal ikke være lett for en stakkars mann heller da. Men ble litt klokere etter denne tråden og skal helt klart prøve noen av disse tingene, må være helt topp å få gleden av å se ei jente komme! 

Anonymkode: 445bf...712

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

??? Det er da vanlig at damene kommer? Tipper at damene har kommet i over 95% av tilfellene jeg har vært borti.

Anonymkode: 9d69f...7ee

Det er min erfaring også. Jeg står ikke inne for prosentangivelsen din, til det har jeg hatt for få sexpartnere, men de har da i alle fall gitt uttrykk for at de har kommet. Man vet jo aldri, men de jeg har hatt et forhold til over tid har ønsket penetrering og ikke slikking, fingring, vibratorer etc. nettopp for å få orgasme.

Anonymkode: d8aff...5eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Bare si til han at du blir veldig sensitiv etter orgasme og at penetrering blir ubehagelig så lenge. Det kan jo godt hende han "holder seg" for din skyld. 

Anonymkode: 1684e...9a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er det skikkelig turn off hvis en dame ber å komme raskere? 

Nei det er ikke turnoff, men det som er turnoff er at man heller ikke hjelper til istede  for å dryge ut tiden...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.11.2020 den 10.09):

Er det skikkelig turn off hvis en dame ber å komme raskere? 

Det er ikke akkurat slik at man kan komme på kommando.

Sex skal ikke være straff og vansiring, så jeg synes ikke du skal ha noen betenkeligheter hvis det begynner å bli sårt, at du sier at nå, ferdig slutt, amen, jeg klarer ikke mer. Nåde, au. Tvibit! Nå må jeg hive deg ut snart, så hvis du ikke blir fort ferdig nå, så blir du ikke det. Eller hva du nå sier.

Det som er turn off, ville være å vite at man har ligget/ stått og hamret i veg, lykkelig og glad, og så har hun ikke hatt den minste glede av det: tvert imot.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.11.2020 den 10.09):

Jeg er en kvinne som hater når sex varer lenge ( over 20 min) , spesielt etter at jeg får orgasme. Hvis noen bruker kjempe lang tid på å komme har jeg bare lyst til å be å avslutte det.

Er det skikkelig turn off hvis en dame ber å komme raskere? 
 

Anonymkode: 227ac...eb3

Ja, hvorfor vil du ikke mer 20?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva med oss menn som bruker LANG tid på å komme? Hvorfor skal ikke vi få bli FERDIG og KOMME?

Anonymkode: 9fcbd...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp en god penisring med vibrasjon så kommer dama HVER gang under samleie og gjerne vaginalt. Det gjør dama mi hver gang vi bruker det.😀

Anonymkode: f6b4d...99e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gangene jeg kommer først, han er et stykke fra, og jeg kjenner jeg ikke kommer til å ha lyst til å holde på så lenge til, så tar jeg fram litt spiselig massasjeolje og gir han en kombinasjon av handjob og blowjob til han kommer. Det pleier de å bli fornøyde med. 

Anonymkode: 99421...80d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.11.2020 den 10.41):

Nei, får flere men de går raskt etter hverandre. Kommer ganske fort under sexen og føler meg sliten etter en rekke orgasmer jeg får. Så sliten at jeg ikke har ønske å tilfredsstille en mann😅

Anonymkode: 227ac...eb3

Oi. Tenk om en mann sa det? 😵

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...