Gå til innhold

Til menn:turn off hvis dame be å avslutte sex raskt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde bare trukket meg ut og gått hjem. Turn off så det holder ja.

En annen ting om du hadde sagt at du begynner å bli sår, nå må vi finne på noe annet. Da hadde det gått helt fint. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 29.11.2020 den 14.24):

Dere jenter. Kommer dere virkelig på ordentlig under sex? Har aldri opplevd at noen av dem jeg har ligget med har kommet da dette nærmest er umulig for jenter etter det jeg har forstått?? 

Anonymkode: 445bf...712

Ca 25% av kvinner kan få orgasme av kun penetrering. Jeg gjør det

Anonymkode: 3c5d2...729

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.11.2020 den 14.52):

Hvordan er det mulig, absolutt ingen av dem jeg har ligget med har kommet noensinne. Sikker på at det ikke bare er noe dem har sagt?

Anonymkode: 445bf...712

Nei, dette stemmer. 

Anonymkode: 3c5d2...729

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hva med oss menn som bruker LANG tid på å komme? Hvorfor skal ikke vi få bli FERDIG og KOMME?

Anonymkode: 

Får finne en partner som liker det da.. Ikke noe for meg. Blir sår og sliten

Anonymkode: 3c5d2...729

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De spør hva som menes med å avslutte raskt.  Vi kan godt bli enig om ikke å holde på så lenge.  Men blir jeg dyttet bort før jeg har nåsd klimaks, blir jeg litt skuffet.

Anonymkode: 97c2a...70a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hva med oss menn som bruker LANG tid på å komme? Hvorfor skal ikke vi få bli FERDIG og KOMME?

Anonymkode: 9fcbd...d25

Om man er ferdige selv for leeenge siden, er det ikke så givende å la mannen peise på i en sår skjede. Da får hun heller runke, suge eller finne på noe annet, så du får komme da :) Eller så finner du ei som også bruker lang tid, det er nok av de :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste menn klarer helt fint å avslutte fortere enn de normalt gjør. Jeg tror måten dama kommuniserer ønsket om å bli ferdig på er alfa og omega her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en nevnte tidligere så tror jeg mye ligger i måten det blir sagt på.

"Nå vil jeg at du skal komme også!" er mer positivt enn "nå må du gjøre deg ferdig!". Finn en formulering som tilsier at du ønsker ham godt, så er det ikke turnoff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappi skrev (10 minutter siden):

De fleste menn klarer helt fint å avslutte fortere enn de normalt gjør. Jeg tror måten dama kommuniserer ønsket om å bli ferdig på er alfa og omega her.

Er det noe poeng å bli fort ferdig da? Jeg tenker at dette hadde vært ganske så turn off for min del ihvertfall. Liker å kose masse så hadde den "bli nå ferdig da" kommet opp da hadde jeg tatt beina fatt er jeg redd. 😅

Men igjen ser jeg at kommunikasjonsbiten partnere imellom har et forbedringspotensiale i denne tråden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hr. Aktiv skrev (Akkurat nå):

Er det noe poeng å bli fort ferdig da? Jeg tenker at dette hadde vært ganske så turn off for min del ihvertfall. Liker å kose masse så hadde den "bli nå ferdig da" kommet opp da hadde jeg tatt beina fatt er jeg redd. 😅

Men igjen ser jeg at kommunikasjonsbiten partnere imellom har et forbedringspotensiale i denne tråden. 

eh.. Akkurat i denne settingen så var det vel nettopp å avslutte fortere som var selve poenget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er det en lettelse når dama sier dette.

Da har jeg som oftest slitt med å holde meg i lang tid allerede, og kan endelig stoppe.

Anonymkode: c704b...db6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig lettskremt så hvis dama sier bøøøh, så kommer jeg umiddelbart😅🤪

Anonymkode: f6b4d...99e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.11.2020 den 10.09):

Jeg er en kvinne som hater når sex varer lenge ( over 20 min) , spesielt etter at jeg får orgasme. Hvis noen bruker kjempe lang tid på å komme har jeg bare lyst til å be å avslutte det.

Er det skikkelig turn off hvis en dame ber å komme raskere? 
 

Anonymkode: 227ac...eb3

Jeg synes det er greit å si fra. Kanskje det er litt turnoff der og da, men i det lange løp er det best å vite hva partnerne tenker.

Jeg mistenker at han ikke trenger 20 minutter, men at han tror bra sex =  langvarig samleie. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...