Gå til innhold

Til menn:turn off hvis dame be å avslutte sex raskt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en kvinne som hater når sex varer lenge ( over 20 min) , spesielt etter at jeg får orgasme. Hvis noen bruker kjempe lang tid på å komme har jeg bare lyst til å be å avslutte det.

Er det skikkelig turn off hvis en dame ber å komme raskere? 
 

Anonymkode: 227ac...eb3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er en kvinne som hater når sex varer lenge ( over 20 min) , spesielt etter at jeg får orgasme. Hvis noen bruker kjempe lang tid på å komme har jeg bare lyst til å be å avslutte det.

Er det skikkelig turn off hvis en dame ber å komme raskere? 
 

Anonymkode: 227ac...eb3

Får du bare én orgasme?

Anonymkode: 89e05...07a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Får du bare én orgasme?

Anonymkode: 89e05...07a

Nei, får flere men de går raskt etter hverandre. Kommer ganske fort under sexen og føler meg sliten etter en rekke orgasmer jeg får. Så sliten at jeg ikke har ønske å tilfredsstille en mann😅

Anonymkode: 227ac...eb3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Jeg er en kvinne som hater når sex varer lenge ( over 20 min) , spesielt etter at jeg får orgasme. Hvis noen bruker kjempe lang tid på å komme har jeg bare lyst til å be å avslutte det.

Er det skikkelig turn off hvis en dame ber å komme raskere? 
 

Anonymkode: 227ac...eb3

Det blir litt som kvinnen i den andre tråden som lurer på om menn er interessert i å fingre eller slikke kvinner etter at de har kommet. Mitt svar der var «selvsagt», for jeg ønsker også at kvinnen skal være tilfredsstilt, Det samme bør gjelde i ditt tilfelle. Sex er et samspill. Finn ut av det sammen med partneren din. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Jeg er en kvinne som hater når sex varer lenge ( over 20 min) , spesielt etter at jeg får orgasme. Hvis noen bruker kjempe lang tid på å komme har jeg bare lyst til å be å avslutte det.

Er det skikkelig turn off hvis en dame ber å komme raskere? 
 

Anonymkode: 227ac...eb3

Næsj du ender jo opp med dem som bare vil pule nå så ferdig. Vinn vinn spør du meg. Da slipper vi som koser oss dem som bare tenker på seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Jeg er en kvinne som hater når sex varer lenge ( over 20 min) , spesielt etter at jeg får orgasme. Hvis noen bruker kjempe lang tid på å komme har jeg bare lyst til å be å avslutte det.

Er det skikkelig turn off hvis en dame ber å komme raskere? 
 

Anonymkode: 227ac...eb3

Har jeg aldri opplevd, at en kvinne ser negativt på at man tar seg god tid for å få utløsning. Tror kanskje du bør oppsøke hjelp hvis du ikke allerede er innrullert i systemet fra før av. 

Anonymkode: df43b...b16

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har jeg aldri opplevd, at en kvinne ser negativt på at man tar seg god tid for å få utløsning. Tror kanskje du bør oppsøke hjelp hvis du ikke allerede er innrullert i systemet fra før av. 

Anonymkode: df43b...b16

Wow. Skulle virkelig ønske man kunne downvote kommentarer her. 

Anonymkode: 698df...6f4

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Har jeg aldri opplevd, at en kvinne ser negativt på at man tar seg god tid for å få utløsning. Tror kanskje du bør oppsøke hjelp hvis du ikke allerede er innrullert i systemet fra før av. 

Anonymkode: df43b...b16

Hva feiler det deg egentlig? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det akkurat som deg TS - føler det blir for sensitivt til å nyte det etter at jeg har kommet, og det er faktisk helt normalt det også. Menn har det vel ofte på samme måte når de har kommet selv - vil/kan ikke fortsette uendelig. Tenker det sunneste og beste er å ha en åpen dialog med partneren din. Det har jeg, vi kan enten fortsette litt til eller bytte til handjob e.l. Dere finner en bra løsning sammen 😊

Ikke 'lid deg gjennom' sex til han også kommer, dersom det tar lang tid. Det gjør at du får mindre lyst og forbinder sex med noe negativt, og partneren din kan føle seg såret om det kommer frem at du egentlig bare holdt ut for hans del. Kanskje dere også kan bruke mer tid på forplay sånn at han kommer raskere, eller si at han ikke trenger å holde tilbake for din del før du kommer. Kommunikasjon! 

Anonymkode: 698df...6f4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nerine_ skrev (2 minutter siden):

Hva feiler det deg egentlig? 

Akkurat det samme tenkte jeg!! Herregud, er det rart sex er tabu.. 

Anonymkode: 698df...6f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du driter i om partneren din blir tilfredsstilt, så lenge du blir det? 

egoistisk syntes jeg hele greia høres ut til å være.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Nei, får flere men de går raskt etter hverandre. Kommer ganske fort under sexen og føler meg sliten etter en rekke orgasmer jeg får. Så sliten at jeg ikke har ønske å tilfredsstille en mann😅

Anonymkode: 227ac...eb3

Lykke til  i livet si

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har jeg aldri opplevd, at en kvinne ser negativt på at man tar seg god tid for å få utløsning. Tror kanskje du bør oppsøke hjelp hvis du ikke allerede er innrullert i systemet fra før av. 

Anonymkode: df43b...b16

Langvarig sex er det endel som ikke liker.. 

Anonymkode: 3c5d2...729

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan heller ikke ha sex i det uendelige. Liker best de korte og rå samleiene, gjerne flere etter hverandre. Jeg kommer også fort både en og to ganger, men blir fort sår etter hvert når jeg er ferdig. Så jeg skjønner deg godt. Jeg må ha de menn som spruter litt fort 😂 Men om en mann bruker lang tid, kan man suge og runke han om man blir sår der nede, så han også får komme  :) 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg er en kvinne som hater når sex varer lenge ( over 20 min) , spesielt etter at jeg får orgasme. Hvis noen bruker kjempe lang tid på å komme har jeg bare lyst til å be å avslutte det.

Er det skikkelig turn off hvis en dame ber å komme raskere? 
 

Anonymkode: 227ac...eb3

Nei da er ikke turn off å si/be om det. 20 min og over det er ganske lenge så kan skjønne deg godt der 😉 Jeg selv bruker aldri lenger enn max 10 min. 

Anonymkode: 445bf...712

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mysticgirl skrev (3 minutter siden):

Jeg kan heller ikke ha sex i det uendelige. Liker best de korte og rå samleiene, gjerne flere etter hverandre. Jeg kommer også fort både en og to ganger, men blir fort sår etter hvert når jeg er ferdig. Så jeg skjønner deg godt. Jeg må ha de menn som spruter litt fort 😂 Men om en mann bruker lang tid, kan man suge og runke han om man blir sår der nede, så han også får komme  :) 

Dere jenter. Kommer dere virkelig på ordentlig under sex? Har aldri opplevd at noen av dem jeg har ligget med har kommet da dette nærmest er umulig for jenter etter det jeg har forstått?? 

Anonymkode: 445bf...712

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Begge har selvfølgelig ansvar for at begge kommer. Har du kommet og synes det begynner å drøye må du legge inn et par ekstra gir og vise hva du er gid for for å få det avsluttet. Hvis parteren vil holde på i rolig tempo en halvtime til er det bare å si at du ikke gidder så mye lenger. Han kan velge om det blir happy ending eller ikke.

Anonymkode: 9d69f...7ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest commeilfaut

Kommer an på hvordan det sies, settingen, kommunikasjonen.

Er man enige om en quicky så er jo det  helt problemfritt, men hvis det sies mer som "du, nå er jeg faktisk litt lei, kan du bli ferdig?" tror jeg at jeg ville tatt det "litt" negativt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Dere jenter. Kommer dere virkelig på ordentlig under sex? Har aldri opplevd at noen av dem jeg har ligget med har kommet da dette nærmest er umulig for jenter etter det jeg har forstått?? 

Anonymkode: 445bf...712

??? Det er da vanlig at damene kommer? Tipper at damene har kommet i over 95% av tilfellene jeg har vært borti.

Anonymkode: 9d69f...7ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Dere jenter. Kommer dere virkelig på ordentlig under sex? Har aldri opplevd at noen av dem jeg har ligget med har kommet da dette nærmest er umulig for jenter etter det jeg har forstått?? 

Anonymkode: 445bf...712

Ja ca 20_30 % av oss kommer under samleie, resterende må ha hjelp på andre sett ,som klitorisstimulering :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...