Gå til innhold

Hva mener folk om å involvere seg med en tre-barnsfar?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg syns du skal gå for det du føler selv 😊 det er kun du som kan ta avgjørelsen, føles det riktig så gjør det. Føles det overveldende med 3 barn som du sier så burde du kanskje tenke litt mer på det? Det finnes mange andre single flotte menn der ute også uten barn 😉

Anonymkode: acafd...ba1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jada, men fikk en magefølelse bare. 

Anonymkode: 511c2...a64

Ja er lov det 👍

Anonymkode: acafd...ba1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gå inn i et forhold med en mann som har så mange relativt små barn hadde ikke funket for meg.

Men det gjør det kanskje for deg? Enten så prøver du eller så lar du vær, er ikke verre. Men tenker du at du vil ha barn med denne mannen da blir det jo et styr om det ikke funker denne gangen heller for da blir det 3 barnemødre å forholde seg til..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg syns du skal gå for det du føler selv 😊 det er kun du som kan ta avgjørelsen, føles det riktig så gjør det. Føles det overveldende med 3 barn som du sier så burde du kanskje tenke litt mer på det? Det finnes mange andre single flotte menn der ute også uten barn 😉

Anonymkode: acafd...ba1

Har vært på apper i flere år og opplevd mye dritt og folk som ikke vil noen ting og bare til tidsfordriv. Så møtte jeg han her og det har vært så hyggelig med han og han fremstår så snill og god så langt i hvertfall. Er litt redd for hva andre evt vil si om man blir sammen med en med tre barn. 

Anonymkode: faa23...a67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Jada, men fikk en magefølelse bare. 

Anonymkode: 511c2...a64

Magefølelse lyver ikke. Din intuisjon. Lytt til den. 

Anonymkode: 1a31e...1e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrøkenMånestråle skrev (2 minutter siden):

Å gå inn i et forhold med en mann som har så mange relativt små barn hadde ikke funket for meg.

Men det gjør det kanskje for deg? Enten så prøver du eller så lar du vær, er ikke verre. Men tenker du at du vil ha barn med denne mannen da blir det jo et styr om det ikke funker denne gangen heller for da blir det 3 barnemødre å forholde seg til..

De er i ulik alder. Vil ikke oppgi spesifikt for å bli gjenkjent.

 

Det siste er skremmende ja. Vi har snakket litt om det og at vi vil ikke stresse inn i et forhold om det skulle skjære seg etter noen mnd. 

Anonymkode: faa23...a67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

De er i ulik alder. Vil ikke oppgi spesifikt for å bli gjenkjent.

 

Det siste er skremmende ja. Vi har snakket litt om det og at vi vil ikke stresse inn i et forhold om det skulle skjære seg etter noen mnd. 

Anonymkode: faa23...a67

For min del så er 3 barn for mange så lenge de ikke er voksne uansett. 😄 Betyr det at du ikke har barn fra før men ønsker deg det? Det kan jo og bli styrete når han har et par fra før av... Men jeg er nok mer der at jeg ser problemene, hvis du er mer typen som ser løsninger så vil det nok gå greit. :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrøkenMånestråle skrev (1 minutt siden):

For min del så er 3 barn for mange så lenge de ikke er voksne uansett. 😄 Betyr det at du ikke har barn fra før men ønsker deg det? Det kan jo og bli styrete når han har et par fra før av... Men jeg er nok mer der at jeg ser problemene, hvis du er mer typen som ser løsninger så vil det nok gå greit. :P 

Det er mange ja. Ønsker meg et barn ja. Har ikke lyst å bli i statistikken med «forlatte» mødre. 

Lenge siden jeg har hatt kontakt med en så hyggelig,snill og god fyr. Det er en veldig god tone😊Men det florerer jo noen spm i hodet også...

Anonymkode: faa23...a67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det er nå bedre enn om det var 3 da men allikevel! Jeg ville passet meg for han virker ikke veldig trofast av seg i grunn

Anonymkode: acafd...ba1

hvordan vet du det ? Han kan ha blitt sviktet av begge mødrene for det vi vet ! Du har et grusomt forutinntatt syn på menn !

Anonymkode: 7933c...62b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er mange ja. Ønsker meg et barn ja. Har ikke lyst å bli i statistikken med «forlatte» mødre. 

Lenge siden jeg har hatt kontakt med en så hyggelig,snill og god fyr. Det er en veldig god tone😊Men det florerer jo noen spm i hodet også...

Anonymkode: faa23...a67

Er det eksmannen til Nettenestea du dater mtp at du er redd for å bli gjenkjent?😊

Anonymkode: 21308...ab2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er mange ja. Ønsker meg et barn ja. Har ikke lyst å bli i statistikken med «forlatte» mødre. 

Lenge siden jeg har hatt kontakt med en så hyggelig,snill og god fyr. Det er en veldig god tone😊Men det florerer jo noen spm i hodet også...

Anonymkode: faa23...a67

Hvis du ønsker barn selv bør du virkelig tenke deg om her. Her er det 3 barn og 2 andre kvinner. Da bør man kanskje konsentrere seg om å stabilisere livene til de 3 barna som alt er skapt. Hvis han ikke har vært alene i en god del år, bør du seriøst spørre deg om hvor bra denne karen egentlig er. Det er stressende for barn å stadig skulle forholde seg til nye mennesker. 

Anonymkode: b34da...091

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en venninne som elsker barn, men kunne ikke tenke seg å ha barn selv. Så hun vil ha en med barn fra før. 
 

 

Anonymkode: 21fd4...ca2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Magefølelse lyver ikke. Din intuisjon. Lytt til den. 

Anonymkode: 1a31e...1e9

Intuisjon om en kg-tråd med nesten null info?

Anonymkode: cb52f...395

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Er det eksmannen til Nettenestea du dater mtp at du er redd for å bli gjenkjent?😊

Anonymkode: 21308...ab2

Nei,dette er i en helt annen kant av landet.

Anonymkode: faa23...a67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Hvis du ønsker barn selv bør du virkelig tenke deg om her. Her er det 3 barn og 2 andre kvinner. Da bør man kanskje konsentrere seg om å stabilisere livene til de 3 barna som alt er skapt. Hvis han ikke har vært alene i en god del år, bør du seriøst spørre deg om hvor bra denne karen egentlig er. Det er stressende for barn å stadig skulle forholde seg til nye mennesker. 

Anonymkode: b34da...091

Er helt enig i det😊

 

Han har vært singel noen år.

Anonymkode: faa23...a67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vurderte det en gang. Han har 3 barn 50% av tiden. Han bruker mye tid med barna og var en god far slik jeg så. Kunne fint vært sammen med han, men vet ikke om jeg ville bodd med han. Jeg har også et barn 50% og er redd barna ville følt for mye på nye mennesker så tett på livet sitt. 

Anonymkode: b27e6...be9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Har han den tredje alene og sier at exen ikke bryr seg om barnet? I tilfelle vet jeg hvem dette er. Psykopat, hold deg langt unna.

Anonymkode: 511c2...a64

Tror du det er veldig få menn som har tre barn med to mødre? Vil tro det er en ganske vanlig kombinasjon. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det er mange ja. Ønsker meg et barn ja. Har ikke lyst å bli i statistikken med «forlatte» mødre. 

Lenge siden jeg har hatt kontakt med en så hyggelig,snill og god fyr. Det er en veldig god tone😊Men det florerer jo noen spm i hodet også...

Anonymkode: faa23...a67

Tror veldig mange har tre barn som max, så det bør i alle fall avklares på forhånd (selv om det ikke er noen garanti).

Når det gjelder argumentene om to mødre å forholde seg til, vil jeg anta det vil være ganske begrenset tid det gjelder for (i alle fall i det daglige). Barnet / barna fra det første forholdet bør være ganske store. En mann som ikke klarer å være lenge i to forhold på rad vil ikke være noe å satse på.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunello skrev (31 minutter siden):

Tror veldig mange har tre barn som max, så det bør i alle fall avklares på forhånd (selv om det ikke er noen garanti).

Når det gjelder argumentene om to mødre å forholde seg til, vil jeg anta det vil være ganske begrenset tid det gjelder for (i alle fall i det daglige). Barnet / barna fra det første forholdet bør være ganske store. En mann som ikke klarer å være lenge i to forhold på rad vil ikke være noe å satse på.

Det ene forholdet med de to eldste varte rundt 13 år tror jeg. Det andre ikke så lenge pga ikke kapabilitet. 

Ts

Anonymkode: faa23...a67

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...