Gå til innhold

Hva mener folk om å involvere seg med en tre-barnsfar?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men har du barn selv ts, eller ønsker du deg barn?? Det er jo et viktig spm....

Anonymkode: 84b26...ea6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man skal aldri si aldri, men jeg ville nok styrt unna. Tre barn og to mødre er mer styr enn jeg. som er og har tekt å forbli barnløs, ønsker meg i livet mitt. Det er en komplisert kabel som skal legges (og helst gå opp) til enhver tid, og hvor jeg ville måtte finne meg i å stå lang nede på enhver prioriteringsliste - og så selvutslettende og uegoistisk er jeg faktisk ikke. Hvis jeg i tillegg hadde hatt ønske om egne barn ville jeg vært enda mer skeptisk. 

Endret av Daria
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det er nå bedre enn om det var 3 da men allikevel! Jeg ville passet meg for han virker ikke veldig trofast av seg i grunn

Anonymkode: acafd...ba1

Mens damer som får barn med forskjellige menn, er mislykket biologisk, er det faktisk motsatt for menn. De har lykkes i å spre sine gener. Det viser også historien: Det har vært idealet i mange kulturer. Han kan godt være en fin fyr.

Anonymkode: 0c0fe...747

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er nødvendigvis attraktiv da. Alternativet blir antakeligvis en mindre attraktiv mann

Anonymkode: 96492...0e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det er litt overveldende og skremmende med tre barn. Men er det håp?

Anonymkode: faa23...a67

Hadde aldri vært meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer det an på mange ting: Hvordan er forholdet til barnemødrene? Bitre brudd? Hvor lenge har han vært singel? Har du barn fra før?

Anonymkode: 54178...621

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunello skrev (55 minutter siden):

Tror veldig mange har tre barn som max, så det bør i alle fall avklares på forhånd (selv om det ikke er noen garanti).

Når det gjelder argumentene om to mødre å forholde seg til, vil jeg anta det vil være ganske begrenset tid det gjelder for (i alle fall i det daglige). Barnet / barna fra det første forholdet bør være ganske store. En mann som ikke klarer å være lenge i to forhold på rad vil ikke være noe å satse på.

Tenkt senario: For vi vet ikke hvorfor de 2 forholdene hikk overende. 

Ok så selv om begge damene forlot han, skulle han bli i forholdet, opptre nedy og være ustabil ? Oppskriften på å gi fra seg bomsorgsretten til barna det. Uansvarlig oppførsel. 

For du baserer det jeg har uthevet på at alle menn er dritsekker.

Skremmende syn du har på menn!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HansErik skrev (6 minutter siden):

Tenkt senario: For vi vet ikke hvorfor de 2 forholdene hikk overende. 

Ok så selv om begge damene forlot han, skulle han bli i forholdet, opptre nedy og være ustabil ? Oppskriften på å gi fra seg bomsorgsretten til barna det. Uansvarlig oppførsel. 

For du baserer det jeg har uthevet på at alle menn er dritsekker.

Skremmende syn du har på menn!

Jeg er mann selv, så har et ganske bra syn på menn. Utsagnet gjelder selvsagt også for kvinner. Personer som ikke klarer å være i stabile forhold er ikke noe å satse på. Enten klarer de ikke å være i forhold selv, eller då har de dårlig vurderingsevne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Det ene forholdet med de to eldste varte rundt 13 år tror jeg. Det andre ikke så lenge pga ikke kapabilitet. 

Ts

Anonymkode: faa23...a67

Hvor langt forholdet var er ikke like relevant som hvor lenge det varte etter at barna ble født.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble sammen med en med 4 barn. Gikk bra det! Nå skal det sies at den eldste var i tenårene, og har nå flytta ut. Alt går, hvis man er villig til å se at man kommer til tider i andre rekke, og at de alltid vil ha kontakt med mødrene til barna. Til syvende og sist er det spørsmål om du ser en framtid langt fram i tid sammen med han, der det tilslutt en gang bare er dere to..? 

Anonymkode: 088f7...2c6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke vært aktuelt for min del. Kunne vurdert det hvis alle barna var voksne og ingen av oss ønsket flere.

Anonymkode: 5d950...96d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

To forskjellige.

Ts

Anonymkode: faa23...a67

Det hadde jeg ikke orket. 

Anonymkode: b836c...5e3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en venninne som er med en mann med 3 barn, og de har selv fått 3 barn. Ganske mye aldersforskjell mellom barna, men det funker veldig bra for de. Men hvis du selv og vil ha barn, hadde jeg vært mer skeptisk. Det blir mange mødre å forholde seg til... 

Anonymkode: a9133...8bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Han er nødvendigvis attraktiv da. Alternativet blir antakeligvis en mindre attraktiv mann

Anonymkode: 96492...0e4

Kvinner formerer seg med ca hva som helst, pga mangel på menn som vil ha barn så: nei. Han trenger ikke være attraktiv i det helt tatt. 

Anonymkode: b34da...091

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Hvis du selv føler det er det rette for deg så er det bare å kjøre på, hva er det værste som kan skje? Jo at du kanskje blir såret. Men da fikk du heller aldri vite hva som kunne blitt. Av å til må man ta noen sjanser. Kanskje han er den rette for deg :)

Anonymkode: 46dd9...c40

At hun får et barn med denne fyren, og så blir hun mammakjedelig og han finner seg noe nytt. Og så er hun mindre attraktiv på datingmarkedet, fordi hun har et barn fra tidligere forhold.

Anonymkode: 57b68...2b2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunello skrev (26 minutter siden):

Jeg er mann selv, så har et ganske bra syn på menn. Utsagnet gjelder selvsagt også for kvinner. Personer som ikke klarer å være i stabile forhold er ikke noe å satse på. Enten klarer de ikke å være i forhold selv, eller då har de dårlig vurderingsevne.

Ok så uavhengig av om han begge ganger ble forlatt som eks, er han ustabil og ikke egnet for å inngå et forhold med ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

50-50. 
De fleste har levd et liv. Litt overveldende er det. Men vi har en helt utrolig kontakt,men det er veldig nytt og vi stresser ikke. 

Anonymkode: faa23...a67

Det er godt mulig at dere har det, men det kan også tenkes at han har såpass livserfaring at han er dreven på å gi kvinner følelsen av å bli sett og elsket. Det kan være en form for skuespill han spiller, for å få tilgang til en yngre kvinne.

Anonymkode: 57b68...2b2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...