Gå til innhold

Baby nr 3 ♥️


Noddi

Anbefalte innlegg

Amatariel skrev (16 timer siden):

Samme erfaring som meg. Jeg har jo blitt gravid 7 ganger, og hatt mange pp'er uten graviditet. Konklusjon = det kjennes kliss likt! Murringer o.l. Veldig frustrerende at det ikke kan være en forskjell - slik at man kan bli litt forberedt 🙄

Ja🙈 alt er jo helt likt. Hvert symptom kan bety begge deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noddi skrev (3 timer siden):

9dpo🎄

Negativ tidligtest 😞 

Det er ennå tidlig, men jeg håpet i det minste på en ultra svak strek, men ingenting. Skuffet...

Jeg pleier å få positive tester 9-10dpo, så jeg tror faktisk ikke det ble noen spire denne gangen. Men jeg skal ta en test til i morgen så får vi se. Håper🤞🏻🤞🏻🤞🏻

Åh jeg føler sååå med deg. Er utrolig kjedelig med blenda test. Man håper jo SÅ på bare en svaaak strek.

Men om du har tid så kan jeg anbefale at du leser dette i dagboken min, og nedover den siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (23 timer siden):

Åh jeg føler sååå med deg. Er utrolig kjedelig med blenda test. Man håper jo SÅ på bare en svaaak strek.

Men om du har tid så kan jeg anbefale at du leser dette i dagboken min, og nedover den siden.

Har tatt en titt i dagboken din å det ga meg faktisk håp :) og du hadde svake tester, så er nå ikke vanlig med sterke streker så tidlig, og det er godt å se at det er normalen. 

Man tror at testene skal bli positive og sterke typ 8-9dpo å det er urealistisk. 

Endret av Noddi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God Morgen🎁🎄

10dpo. Hadde gitt opp (ja idiotisk) men tror mange kjenner seg igjen i det å få negative tester, og miste håpet med en gang. 

I dag tidlig i 06.00 tiden tok jeg en test. Jeg så faktisk en ultra svak strek. Tenkte egentlig med en gang at dette har jeg hvert med på før, og streker jeg må finne under et forstørrelsesglass er negative i mine øyne. 

Klarte selvfølgelig ikke å la være å studere å tenke på det. Så i 10.00 tiden tok jeg en ny test, og der var det en strek igjen. Veldig svak, men jeg kan se den med det blotte øyet uten å myse eller bruke lommelykt 😄🙈 og streken er rosa. Så nå ble jeg håpefull igjen! Kan det være en spire der nå tro? Håper det🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻

Nå må jeg bare vente å se om streken blir sterkere eller om det kun var en falsk positiv😱

Håper alle får en fin lørdag 🌸

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noddi skrev (4 timer siden):

I dag tidlig i 06.00 tiden tok jeg en test. Jeg så faktisk en ultra svak strek. Tenkte egentlig med en gang at dette har jeg hvert med på før, og streker jeg må finne under et forstørrelsesglass er negative i mine øyne. 

Klarte selvfølgelig ikke å la være å studere å tenke på det. Så i 10.00 tiden tok jeg en ny test, og der var det en strek igjen. Veldig svak, men jeg kan se den med det blotte øyet uten å myse eller bruke lommelykt 😄🙈 og streken er rosa. Så nå ble jeg håpefull igjen! Kan det være en spire der nå tro? Håper det🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻

Nå må jeg bare vente å se om streken blir sterkere eller om det kun var en falsk positiv😱

Åååå det er jo dette som er det beste man kan håpe på på 10 dpo!! :yvonne: Så speeeeeeeennende!!

Blir noen UTROLIG spennende dager fremover. Som du så i min dagbok så er ikke strekene sterke så tidlig, men om den ER der også i dagene fremover så gir det jo helt klart håp. Økning kan man kanskje håpe på hver 2.-3. dag. Evnt. bruke annen type test. Tror jeg hadde prøvd meg på en CB pluss i morgen eller mandag om jeg var deg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (17 minutter siden):

Åååå det er jo dette som er det beste man kan håpe på på 10 dpo!! :yvonne: Så speeeeeeeennende!!

Blir noen UTROLIG spennende dager fremover. Som du så i min dagbok så er ikke strekene sterke så tidlig, men om den ER der også i dagene fremover så gir det jo helt klart håp. Økning kan man kanskje håpe på hver 2.-3. dag. Evnt. bruke annen type test. Tror jeg hadde prøvd meg på en CB pluss i morgen eller mandag om jeg var deg 😊

Ja veldig spennende :) 

Prøver å ikke ha altfor mye forhåpninger. Er nervøs. Vil bli gravid, men veldig redd for å miste 😕 

Uff kanskje jeg skal prøve meg på en CB på mandag? Jeg tror jeg gjør det kun hvis jeg ser en tydeligere strek i morgen. Nei nå går jeg rundt å er nervøs hele tiden. Masse tanker i hodet. Å har tatt et par tester så virker som egget er befruktet det er det nok ingen tvil om. Mer nervøs for om det blir værende 🤞🏻🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har full forståelse for følelsene dine! Jeg har oftere hatt frykt enn glede ved mine positive tester. Du hadde opplevd 4 SA'er før? Hvilke uker var de i? Heldigvis har du også hatt fullførte svangerskap, så det kan også skje igjen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (På 5.12.2020 den 15.20):

Jeg har full forståelse for følelsene dine! Jeg har oftere hatt frykt enn glede ved mine positive tester. Du hadde opplevd 4 SA'er før? Hvilke uker var de i? Heldigvis har du også hatt fullførte svangerskap, så det kan også skje igjen! :klemmer:

Har hatt 1 kjemisk før uke 6, 2 i uke 7, og 1 i uke 8 😕

De to svangerskapene som har gått bra har jeg brukt letrozol, crinone og progesteron i 10 uker. Kroppen min klarer ikke holde på en graviditet uten støtte og hjelp, og jeg har «svake» eggløsninger, men veldig godt at det kunne løses så «enkelt» med medisiner jeg kan ta hjemme. 

Har veldig lav AMH så det er selvfølgelig også vanskelig. Men veldig godt at jeg har klart to svangerskap så det i seg selv er veldig betryggende :) 

Hva med deg? Når mistet du? 

Endret av Noddi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noddi skrev (3 timer siden):

Hva med deg? Når mistet du?

Jeg har hatt SA i uke 5 og 6, MA i uke 9 og senabort pga organfeil i uke 14. Alle veldig forskjellige og fæle på sine måter. Den sene selvsagt verst. Hørte hjertelyd hos legen noen dager før UL, så kunne ikke i min villeste fantasi forestille meg beskjeden som kom. Ble jo som en vanlig fødsel omtrent bare at babyen var liten. Fikk holde den og alt etterpå 😪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (9 timer siden):

Jeg har hatt SA i uke 5 og 6, MA i uke 9 og senabort pga organfeil i uke 14. Alle veldig forskjellige og fæle på sine måter. Den sene selvsagt verst. Hørte hjertelyd hos legen noen dager før UL, så kunne ikke i min villeste fantasi forestille meg beskjeden som kom. Ble jo som en vanlig fødsel omtrent bare at babyen var liten. Fikk holde den og alt etterpå 😪

Uff 😥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11dpo❄️

Tok en CB fordi jeg er så utålmodig. Streken kom med en gang. Ikke en sterk strek, men en svak, men som man tydelig ser. Jeg skal se om jeg får lagt ut et bilde når det blir lyst ute. 

Null symptomer😪 Litt irriterende at jeg ikke husker hvordan symptomene startet sist jeg var gravid eller når. Men jeg husker vagt at jeg fikk symptomer før IKM. 

Jeg klarer ikke helt å riste av meg følelsen på at det er en kjemisk. 

Hvorfor blir vi slik når vi prøver😅 Jeg er å blir en pessimist altså. 

Har en bekjent som fikk positiv test i oktober. Første barn. Hun fikk en svak strek ved IKM, og hun fortalte de nærmeste rundt den tiden også. Og jeg merker en viss misunnelse over den gleden man får når man ser den første streken og den sterke troen på at en strek betyr baby. Men mulig det er annerledes når man har hvert i gamet lenge, og har SA bak seg.

Jeg husker vagt min første strek, og hvor lykkelig jeg ble 🥰 selv om det ikke gikk bra med min første spire, så er det godt å se tilbake på den PP hvor jeg ikke ante hva som ventet meg videre. 

Nei nok mimring og sutring. Går det ikke så får jeg prøve igjen💜 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tatt et bilde av testen. Tok testen for noen timer siden😊

Den er tydeligere i virkeligheten. Og etter den tørker så virker det som deler av fargen har sklidd til siden. 

Men den er svak, så jeg er fortsatt skeptisk. Mulig skyggestrek kanskje. Men har streker på babyplan sine tester også.

E38C0F5F-550C-4B3B-9F58-5F4EF6F1B512.jpeg

Endret av Noddi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

😱😱

11dpo positiv digital.

Nå starter noen nervepirrende dager. Er det en kjemisk eller ikke? 

Er vel derfor man bør vente med å teste før IKM  men jeg klarer ikke la vær å teste🙈 

Ahh krysser fingrene å alt jeg har for at spiren klamrer seg fast! 

547FC4D8-F110-4847-9A18-63860365D26D.jpeg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noldi skrev (3 timer siden):

Gratulerer så mye🎉☺️ Håper alt går som det skal denne gangen☺️

Tusen takk💜 Håper det🙏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sitter å grubler litt på hva jeg skal gjøre fremover. Skal jeg droppe å ta flere tester før IKM evt🤔 Og så teste med digital ukentlig til jeg får 3+? 

Man blir fryktelig sliten psykisk å hele tiden gå å teste, og jeg sa til meg selv at om jeg får en positiv digital skal jeg vente og ikke stress teste. 

Får nå bare se hva jeg gjør🤷‍♀️

Symptomer kvelden 11dpo er litt små murring og ubehag nedentil, og litt el slim. Men ellers ikke stort annet faktisk. 

Denne er veldig fin😊 Gir en viss betryggelse å se sannsynligheten for å miste jo lenger du kommer i svangerskapet. Og sannsynligheten for å lykkes. Og daglig synker prosenten. 

https://datayze.com/miscarriage-chart

Endret av Noddi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...