Noddi Skrevet 10. desember 2020 Forfatter #81 Del Skrevet 10. desember 2020 God Morgen🎄 15dpo i dag. Ingen mens er offisielt 4+0 i dag. Fikk en positiv digital 2-3 i går kveld da jeg var 3+6. Våknet i dag med litt skarpe smerter. Usikker på om det er ligamentsmerter, men det forsvant raskt. Utenom det så føler jeg meg fin. Ingen veldig tydelige symptomer. Det samme som jeg har hatt tidligere. Litt murringer av og til, at det strekker litt nedentil og føler meg litt sånn slapp i kroppen med lett hodepine som kommer å går. Håper dere får en fin torsdag❄️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noddi Skrevet 11. desember 2020 Forfatter #82 Del Skrevet 11. desember 2020 God Morgen❄️ 4+1 og null symptomer. Hele dette med fravær av symptomer stresser meg veldig. Bekymret for om dette heller ikke går veien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjerne009 Skrevet 11. desember 2020 #83 Del Skrevet 11. desember 2020 Noddi skrev (35 minutter siden): God Morgen❄️ 4+1 og null symptomer. Hele dette med fravær av symptomer stresser meg veldig. Bekymret for om dette heller ikke går veien. Huff, skjønner at du er bekymra men husk at det er VELDIG vanlig å ha lite symptomer, spesielt så tidlig! Så det er ikke noe bevis for at det går dårlig, heldigvis. Jeg røk på en smell i morges og tok ny digital test med ukesindikator, selv om jeg hadde lovt meg selv å vente til jeg faktisk var 5+0 (er 4+4 i dag). Ble fortsatt bare 2-3 uker.. håper det ikke betyr noe... men tror det er veldig vanlig for oss som har mista før å lete etter ethvert tegn på at det går dårlig! Vi får bare puste dypt og håpe på det beste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 11. desember 2020 #84 Del Skrevet 11. desember 2020 Noddi skrev (1 time siden): God Morgen❄️ 4+1 og null symptomer. Hele dette med fravær av symptomer stresser meg veldig. Bekymret for om dette heller ikke går veien. Med mitt yngste barn var jeg dårlig èn dag i svangerskapet, og det var rundt uke 25 😅 Første symptom på at hun var der kom først når hun sparket rundt uke 16. Utenom dette kunne jeg vært med i en sånn episode "she didn't know she was pregnant" eller noe Helt raaart. Spesielt siden jeg kastet opp daglig hele første trimester med de to første barna mine. Så er HELT klart forskjeller fra svangerskap til svangerskap... Men jeg skjønner at du leter etter symptomer. Jeg vil også ha dem når jeg blir gravid. Til og med kvalme og oppkast. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noddi Skrevet 11. desember 2020 Forfatter #85 Del Skrevet 11. desember 2020 Stjerne009 skrev (2 timer siden): Huff, skjønner at du er bekymra men husk at det er VELDIG vanlig å ha lite symptomer, spesielt så tidlig! Så det er ikke noe bevis for at det går dårlig, heldigvis. Jeg røk på en smell i morges og tok ny digital test med ukesindikator, selv om jeg hadde lovt meg selv å vente til jeg faktisk var 5+0 (er 4+4 i dag). Ble fortsatt bare 2-3 uker.. håper det ikke betyr noe... men tror det er veldig vanlig for oss som har mista før å lete etter ethvert tegn på at det går dårlig! Vi får bare puste dypt og håpe på det beste! Ja håper du har rett er bare så nervøs. Er alle disse SA ene som har påvirket meg. Er generelt urolig, så får bare prøve å slappe av litt😅 selv om det er lettere sagt enn gjort. 4+4 er veldig tidlig for å få 3+ Sjekk denne linken. Her står det at halvparten får 3+ når de er 5+2 og halvparten nærmere 6+2. Håper det betrygger deg. https://forum.babyverden.no/threads/hcg-og-wondfo-billigstrimlene-og-cb-digital-med-ukeindikator.1673091/ Skal vente med å ta digital igjen til jeg er 5+0. Men man vet aldri. Kanskje jeg ikke klarer å holde meg😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noddi Skrevet 11. desember 2020 Forfatter #86 Del Skrevet 11. desember 2020 Amatariel skrev (1 time siden): Med mitt yngste barn var jeg dårlig èn dag i svangerskapet, og det var rundt uke 25 😅 Første symptom på at hun var der kom først når hun sparket rundt uke 16. Utenom dette kunne jeg vært med i en sånn episode "she didn't know she was pregnant" eller noe Helt raaart. Spesielt siden jeg kastet opp daglig hele første trimester med de to første barna mine. Så er HELT klart forskjeller fra svangerskap til svangerskap... Men jeg skjønner at du leter etter symptomer. Jeg vil også ha dem når jeg blir gravid. Til og med kvalme og oppkast. 😄😄 Ja jeg føler dette svangerskapet (selv om jeg bare er 4+1) er annerledes. Med begge guttene mine tror jeg faktisk at jeg ble dårlig ganske tidlig med begge. Men nå så føler jeg meg ikke gravid🤷♀️ Men godt å lese det er normalt og som du sier. Alle svangerskap er forskjellig. Også for samme person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noddi Skrevet 13. desember 2020 Forfatter #87 Del Skrevet 13. desember 2020 (endret) Heihei🎄 4+3 i dag Fortsatt null symptomer annet enn at jeg av å til kjenner litt småstrekk nedentil. Men det er lite! Prøver å tenke ut når jeg bør ta en digital. Har 2 stk jeg kan bruke. Vurderer å ta en 4+5 i og med at jeg fikk 2-3 så tidlig (3+6). Når jeg får 3+ så er det slutt på testingen. Får bare vente til TUL i uke 8 Hver dag som går er en bonus. I dag er det 22,5% sjanse for å miste for gjennomsnittet. Så man starter på rundt 30% å prosenten synker for hver dag som går. Det gir meg en liten glede å se tallet gå ned. Så 77,5% sjanse for å lykkes. I mitt tilfelle med tanke på min historie er det 73% sjanse for å lykkes fra nå har litt lavere odds enn normalen 😅 men fortsatt gode odds. Her er linken. Man kan plotte inn litt info om seg selv. Alder, vekt, tidligere aborter og fødsler etc, så får du en prosent og litt info på hva sannsynligheten er for at du mister. https://datayze.com/miscarriage-reassurer Hver dag tar jeg turen innom å ser prosenten synke. Etter uke 12 er det vel under 1% sjanse for å miste. Håper alle har en fin tredje advent🕯 Endret 13. desember 2020 av Noddi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 13. desember 2020 #88 Del Skrevet 13. desember 2020 Uff, jeg liker ikke den linken 🥺 Har brukt den selv, men å se tallene der forhindret ikke abort hos meg i uke 9 og 14. Er ikke meningen å være negativ, for vi er alle forskjellige. Du er ikke meg Jeg gleder meg til å følge deg i testingen din. Det går nok helt sikkert fint å se 2-3 for deg på tirsdag. Spent på oppdatering. Og hvis du tenker at julen er i mellom og alt som skjer da, så er det ikke såå lenge igjen til TUL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noddi Skrevet 13. desember 2020 Forfatter #89 Del Skrevet 13. desember 2020 (endret) Amatariel skrev (1 time siden): Uff, jeg liker ikke den linken 🥺 Har brukt den selv, men å se tallene der forhindret ikke abort hos meg i uke 9 og 14. Er ikke meningen å være negativ, for vi er alle forskjellige. Du er ikke meg Jeg gleder meg til å følge deg i testingen din. Det går nok helt sikkert fint å se 2-3 for deg på tirsdag. Spent på oppdatering. Og hvis du tenker at julen er i mellom og alt som skjer da, så er det ikke såå lenge igjen til TUL Nei de tallene er jo for de som ikke har noen vanskeligheter med å bli gravide, bære og fullføre svangerskap, og er statistikk, så er dessverre alltid noen som faller på feil side av statistikken 😕 . Heldigvis så er det å miste i uke 14 veldig uvanlig. Men jeg forstår det er vanskelige i ditt tilfelle. Og som tillegg har mistet senere enn den «magiske» 12 ukers grensa. Da er det forståelig at du er forsiktig med å lese slike tall. Jeg personlig får en viss ro av å se sannsynligheten synke for hver dag og uke som går😊 Men som du sier. Man er veldig forskjellig på hva som er godt for en og ikke. Ja satser på jeg får 3+ på tirsdag 🤞🏻🤞🏻🤞🏻 Syns det er veldig koselig å få en positiv test i julen🎄håper bare det fortsetter slik🤞🏻🤞🏻🤞🏻 Krysser fingrene for at du får en positiv test snart 🤞🏻 Endret 13. desember 2020 av Noddi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noddi Skrevet 14. desember 2020 Forfatter #90 Del Skrevet 14. desember 2020 (endret) God Mandag 4+4 og 3+ på digital 😱😱 Veldig godt å se. Selv om det absolutt ikke er en sikkerhet, så er det enn så lenge en veldig bra ting Viser at hcg stiger bra, og en ny milepæl, og da er jeg ferdig med testing. Nå er neste mål TUL. Symptomene er: - litt økning i el slim - Hadde veldig vondt i korsryggen da jeg stod opp i dag. Tok litt tid å få stått opp pågrunn av det. Men kan være at jeg sov dårlig, men tror det er spiren som forårsaker det. - Er øm på toppen av brystene. - Ble småkvalm til frokost, men igjen det forsvant så fort, så det kan ha hvert tilfeldig. - Har de siste dagene hatt lett hodepine som kommer og går. Alle disse symptomene er veldig vage bortsett fra korsryggen som var fryktelig vond i dag tidlig. Håper dette går veien 🤞🏻 Endret 14. desember 2020 av Noddi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 14. desember 2020 #91 Del Skrevet 14. desember 2020 Huuuurra for 3+! Utrolig glad på dine vegne! Håper du nyter julen med en magehemmelighet nå ♥ og så ser vi frem til TUL-timen din. Blir ekstra virkelig når man får se noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noddi Skrevet 14. desember 2020 Forfatter #92 Del Skrevet 14. desember 2020 Amatariel skrev (2 timer siden): Huuuurra for 3+! Utrolig glad på dine vegne! Håper du nyter julen med en magehemmelighet nå ♥ og så ser vi frem til TUL-timen din. Blir ekstra virkelig når man får se noe. Tusen takk💜 Ja enn så lenge blir den en godt bevart hemmelighet til ting er mer sikkert😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noddi Skrevet 15. desember 2020 Forfatter #93 Del Skrevet 15. desember 2020 4+5 🥳 Jeg er dårligere i dag merker jeg. Har en uggenhet i kroppen. Føler meg veldig sliten og slapp. Vonde og såre bryster. Lett svimmelhet. Ligamentsmerter. Hadde jeg ikke hatt små barn hadde jeg sovet hele dagen tror jeg 😄 Håper dere får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noddi Skrevet 15. desember 2020 Forfatter #94 Del Skrevet 15. desember 2020 (endret) Har bedt moderator flytte dagboken over til gravid siden i og med at jeg ikke lenger er en prøver Så får se om det går greit. Håper jeg får bli værende på gravidsiden Endret 15. desember 2020 av Noddi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noddi Skrevet 16. desember 2020 Forfatter #95 Del Skrevet 16. desember 2020 (endret) God Kveld ❤️ (4+6) I mitt hode er 5+0 en milepæl. Da er jeg over den delen som innebærer at om man mister så kalles det en kjemisk graviditet. Så da vet jeg nå at egget er godt plantet i livmoren ☺️ I og med at jeg har mistet i uke 7 to ganger tidligere blir det neste milepæl for meg. 7 fullgåtte uker 🤞 Deretter har jeg TUL 7+4 og det blir en ny stor milepæl. Og om jeg får se et fantastisk bankende hjerte, så tror jeg at noe av byrden på mine skuldre vil forsvinne. Symptomene mine er vage. Har undersøkt litt fra tidligere notater, og det viser seg at jeg med mine tidligere svangerskap hadde symptomer relativt tidlig. Fra 13-14dpo. Kvalmen begynte i begynnelsen av uke 5, og jeg er nå på slutten av uke 5. Denne gangen er svangerskapet annerledes syns jeg. Har ennå ikke blitt noe dårlig annet enn at jeg er sliten. Ekstra mye sliten. Blir ofte til at jeg må legge meg ned et par ganger før kvelden å hvile. Men det er absolutt ikke noe som er problematisk. Jeg har fått mye mer el slim i dag. Vondt i brystene. Og ja jeg er litt sliten og generelt litt slapp, men utenom det så har jeg faktisk ingen andre symptomer i dag. I dag er første dagen jeg faktisk ble enda mer ops på hva jeg spiser. Har selvfølgelig kuttet ut koffein og alkohol, men utenom det har jeg spist som normalt, men i dag tok jeg en titt innom helsenorge for å oppdatere meg om hva jeg kan og ikke kan spise 😄. Lever vel ennå men den tanken om at jeg ikke er gravid, og at jeg kan miste når som helst, men jeg bør absolutt passe litt mer på hva jeg spiser. Håper dere får en fin kveld videre 🎄 Endret 16. desember 2020 av Noddi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noddi Skrevet 17. desember 2020 Forfatter #96 Del Skrevet 17. desember 2020 (endret) Hei🕯 (5+0) Morsomt å se embryoet forandre seg i gravid appen. Og at hjertet begynner å slå i dag eller i morgen💜 I dag har jeg hvert i fin form egentlig, men de siste timene har jeg hatt mye murringer. Veldig ubehagelig. Ikke vondt men ubehagelig. Moderate menssmerter og ligamentsmerter. Er vel kanskje en bra ting? Den lille vokser🙏🏻 Utenom det har jeg hvert i fin form. Hatt mer energi i dag. Til og med trent en 40 min tid🏃♀️ Noe annet som er nytt i dag er at jeg er forstoppet. Deilig😅 Men alt for den lille. Endret 17. desember 2020 av Noddi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noddi Skrevet 19. desember 2020 Forfatter #97 Del Skrevet 19. desember 2020 Hei 5+2 i dag Foreløpig går alt bra. Gleder meg til å nå 6+0. Enda et steg nærmere mål. Første trimester går så ufattelig sakte. De siste dagene så har jeg hatt veldig vondt i korsryggen. Det er nytt. Hadde ikke dette i tidligere svangerskap før mot slutten. Satser på at det går over. For om det bare blir verre kan det bli tungt siden det startet så tidlig. Har på grunn av dette sovet dårlig de siste nettene. Utenom dette så har jeg hatt de standard murringene og ligamentsmertene. Trøttheten kommer og går. Men i dag har jeg fått et nytt symptom. Tap av appetitt. Ingenting frister. Jeg er ikke kvalm eller lignende, men har rett og slett ikke lyst på mat. Noen andre som er sånn? Det er veldig nytt for meg. For i tidligere svangerskap ble jeg dårlig tidlig som gjorde at jeg ikke spiste særlig mye, men nå er jeg absolutt ikke dårlig, men null interesse for mat. Håper julemiddagen frister når den dagen nærmer seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noddi Skrevet 21. desember 2020 Forfatter #98 Del Skrevet 21. desember 2020 Hei 5+4 i dag. Er veldig dårlig i dag 🤢 Har hvert stort sett sengeliggende i hele dag. Utrolig kvalm, svimmel og slapp. Syns det var tidlig å bli så dårlig, men man er så forskjellig. Uff merker at å skrive dette gjør meg dårlig. Å se på skjermen er vanskelig nå 🙈 jeg har ikke spist eller drukket noe i dag. Jeg klarer rett å slett ikke...... Håper jeg klarer å samle meg til julaften slik at ungene får en fin jul 💜🎄 Ville bare oppdatere mens jeg ligger her i senga med spyposen min. Greit å notere, så man har det som et «minne» til senere 😄😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noddi Skrevet 23. desember 2020 Forfatter #99 Del Skrevet 23. desember 2020 Dagen før dagen 🎄🎅🏻🤶🏻 Tenk at det er lille julaften allerede! 5+6 i dag. Fortsatt dårlig. Kvalm stort sett hele dagen. Og det er det eneste symptomet jeg har hatt de siste dagene. Veide meg i dag å har gått ned nesten 1 kg 😕 vet ikke om det nødvendigvis er bra. Men regner med kroppen min har nok av lager å ta av til babyen Har lite håp når det gjelder julemiddagen. Har ikke hatt matlyst. Får nå bare se hvordan det går. Håper dere har en strålende lille julaften 🤶🏻 God Jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjerne009 Skrevet 23. desember 2020 #100 Del Skrevet 23. desember 2020 Hei! Syns det er gøy å følge med på deg her inne, da vi er nesten like langt! Jeg er 6+2 i dag. Sliter også med kvalmen som har blitt mer og mer slitsom de siste dagene. Hjelper litt å spise, men ikke alltid det hjelper heller.. det eneste positive med kvalmen, er at jeg føler meg gravid! Og blir litt mindre redd for at fosteret har dødd! skal du feire jul med familien, og skal du fortelle dem at du er gravid? Jeg prøver å holde tett, men er redd for å bli avslørt i morra både pga dårlig matlyst/kvalme, og at jeg ikke drikker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå