Gå til innhold

Ektemann har tatt av varslingene på telefonen sin


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hjelpes  jeg har vært utro selv , om mannen hadde reagert på at jeg skrudde av varsler så hadde dry klikket for meg. Jeg skrur av for å være tilstede i rl , om jeg skulle hatt på varsler hadde jeg jo stadig måtte sjekke hva slags varsler som kom og dermed bært mindre tilstede 

Anonymkode: cb30b...d43

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, her er det desverre mange røde flagg 😕 

Kan jeg spørre deg (helt uten fordommer) hvorfor du tok han tilbake etter første gang han var utro? Du sier han ikke la seg flat eller ba om unnskyldning? Jeg tok min utro eks tilbake da han var helt fra seg etter at jeg fant det ut, men jeg skulle aldri ha gjort det. Han var utro (mye mer enn jeg visste da vi var sammen) gjennom hele forholdet. Grunnen til at jeg spør er fordi jeg VET hvor vondt og sjokkerende det må ha vært for deg å oppdage det, og det at han ikke var unnskyldende etterpå viser noe av hans holdning ift utroskap.

Det at han har slått av varslene på tlf KAN være helt uskyldig, men med tanke på fortiden og at han i tillegg skjuler tlf fra deg med å ha den i lommen konstant, så er det et stort rødt flagg. Legger han aldri tlf fra seg? Hva gjør han hvis du plutselig tar opp tlf hans i hans nærvær? 

Hvordan oppdaget du hans første utroskap? Jeg vet hvor vondt det er og hvor lite tillit man har til sin partner hvis de har vært utro, så jeg skjønner deg godt om du har lyst å snoke i tlf hans, men det gjør bare selvfølelsen din verre. Dessuten er det jo svært krenkende følelse for han HVIS han ikke skulle være utro. Men hvis han er utro..tja.. Jeg ville en dag ha tilfeldig tatt opp tlf i hans nærvær og bare sett hva han gjorde. Hvis han slår tlf fra deg eller MÅ ha den tilbake med en gang, da har han definitivt noe å skjule.

Jeg klarer desverre ikke å tro at mennesker som har vært utro, ikke vil falle for fristelsen igjen. Mann eller kvinne. En person som har så lite respekt og omtanke for partneren sin at de er utro med andre, de tar gjerne sjansen igjen hvis fristelsen blir for stor. Spesielt hvis de ikke blir oppdaget eller hvis kjæresten allerede har tilgitt dem tidligere. Hvis jeg var deg ville jeg virkelig sett på HVORFOR du vil være sammen med noen som krenket deg så dypt, og i tillegg kanskje gjør det fremdeles.

Jeg har sånn medfølelse for deg, for jeg vet hvor vondt det er. Og når dere i tillegg har barn sammen..Off.. Det er SÅ hardt å gå ifra noen man elsker, selv om det har vært utroskap. Men tenk igjennom hva han faktisk har gjort mot deg... 

❤️

Anonymkode: d340f...2ab

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Huff, her er det desverre mange røde flagg 😕 

Kan jeg spørre deg (helt uten fordommer) hvorfor du tok han tilbake etter første gang han var utro? Du sier han ikke la seg flat eller ba om unnskyldning? Jeg tok min utro eks tilbake da han var helt fra seg etter at jeg fant det ut, men jeg skulle aldri ha gjort det. Han var utro (mye mer enn jeg visste da vi var sammen) gjennom hele forholdet. Grunnen til at jeg spør er fordi jeg VET hvor vondt og sjokkerende det må ha vært for deg å oppdage det, og det at han ikke var unnskyldende etterpå viser noe av hans holdning ift utroskap.

Det at han har slått av varslene på tlf KAN være helt uskyldig, men med tanke på fortiden og at han i tillegg skjuler tlf fra deg med å ha den i lommen konstant, så er det et stort rødt flagg. Legger han aldri tlf fra seg? Hva gjør han hvis du plutselig tar opp tlf hans i hans nærvær? 

Hvordan oppdaget du hans første utroskap? Jeg vet hvor vondt det er og hvor lite tillit man har til sin partner hvis de har vært utro, så jeg skjønner deg godt om du har lyst å snoke i tlf hans, men det gjør bare selvfølelsen din verre. Dessuten er det jo svært krenkende følelse for han HVIS han ikke skulle være utro. Men hvis han er utro..tja.. Jeg ville en dag ha tilfeldig tatt opp tlf i hans nærvær og bare sett hva han gjorde. Hvis han slår tlf fra deg eller MÅ ha den tilbake med en gang, da har han definitivt noe å skjule.

Jeg klarer desverre ikke å tro at mennesker som har vært utro, ikke vil falle for fristelsen igjen. Mann eller kvinne. En person som har så lite respekt og omtanke for partneren sin at de er utro med andre, de tar gjerne sjansen igjen hvis fristelsen blir for stor. Spesielt hvis de ikke blir oppdaget eller hvis kjæresten allerede har tilgitt dem tidligere. Hvis jeg var deg ville jeg virkelig sett på HVORFOR du vil være sammen med noen som krenket deg så dypt, og i tillegg kanskje gjør det fremdeles.

Jeg har sånn medfølelse for deg, for jeg vet hvor vondt det er. Og når dere i tillegg har barn sammen..Off.. Det er SÅ hardt å gå ifra noen man elsker, selv om det har vært utroskap. Men tenk igjennom hva han faktisk har gjort mot deg... 

❤️

Anonymkode: d340f...2ab

Slutt med det der, det finnes en hel dep som aldri er utro igjen, jeg er så lei folk som deg som skal drive det pisspreiket der

Anonymkode: cb30b...d43

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg har slått av alt av varslinger fordi jeg synes de er drittirriterende. Jeg har også skjule venneliste og alt sånt på fjesboken, fordi jeg ikke liker at folk kan gå inn og snoke på hvem jeg er venner med. 

Men når du tidligere har erfart dette ifm utroskap, skjønner jeg jo at du får en dårlig følelse. Selv om det altså kan ha helt uskyldige årsaker. 

Anonymkode: 15141...0dd

Bra skrevet.

 

Anonymkode: c65d1...cbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett om han er utro eller ei så er det ikke liv laga når du ikke stoler på han uansett. 

Anonymkode: 55397...c08

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Slutt med det der, det finnes en hel dep som aldri er utro igjen, jeg er så lei folk som deg som skal drive det pisspreiket der

Anonymkode: cb30b...d43

Enkelte bitre individer klarer bare aldri la være å misjonere over at det andre kjønnet er som parasitter, og bør aldri få tilgivelse. 

Gjelder kvinner som menn. Det forteller en hel del om disse individene som aldri kan gi slipp. 

Anonymkode: c65d1...cbe

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

shash90 skrev (15 timer siden):

Ut fra beskrivelsen til TS lukter det utroskap. Jeg leste gjennom linjene. Du burde bli flinkere til å legge sammen 1+1. historikk har mye å si, og den gjentagende adferd hans er ikke gode tegn... 

Men du mener det ikke er noen vits i å spørre han ? 

Historikken sier han er utro, så da er det bare å bryte basert på historien, og ikke på fakta om nåværende situasjon ?

Det du sier er at en som har gjort en feil, alltid vil gjenta den ?

Dette bryter med grunnleggende prinsipper i alt ellers i samfunnet.

Og med sunn fornuft.

Du baserer vel uttalelsene og rådene dine på egne erfaringer og bitterhet ?

For enhver fornuftig person, forstår at eneste veien til å finne ut bakgrunnen, er å spørre han.

Et godt ordtak å ta med seg, for så vidt et godt verdigrunnlag også.

Snakk med hverandre, IKKE OM HVERANDRE .

Hvis han har en god forklaring, har han sikkert ingen problemer med å la henne gjennomgå telefonen. har han det ikke, så er et brudd basert på fakta.

For fakta trumfer spekulasjoner og idioti.

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det røde flagget er etter min mening at han ikke la seg flat og ba om unnskyldning for utroskapet første gang. Hva tenker du selv, Ts? Kan du leve med dette? Har dere det bra ellers?

Anonymkode: 1ebd0...743

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.11.2020 den 9.17):

Min ektemann var utro for 4 år siden. Han tok da av alle varslingene på sin mobiltelefon. Jeg oppdaget utroskapen selv, siden han ikke sa det til meg. Han la seg heller ikke flat og ba om unnskyldning.  Jeg oppdaget for 1 pr siden, at han har tatt av varslingene på mobiltelefonen sin nå også. På hans Facebook har har gjort sånn at jeg ikke ser hans venneliste. Dette har han gjort fordi han ikke vil at jeg eller noen andre skal se vennelisten hans. Han har alltid hatt den åpen, inntil siste 6 mnd. Dette er kanskje tåpelig å legge seg bort i, men jeg reagerer på det.  Vi er i 30/40 årene, vi har vært sammen i mange år, har barn sammen.  Noen tips eller råd. Jeg har ikke sagt noe til ham, og er snill og grei mtp barna. Mvh ts.

 

Jeg har slått av alle varslingene mine. Det er så irriterende med de... facebook, twitter, meldinger, etc.

Jeg har også slått av lys på mobilen. Jeg slår lyd KUN når jeg skal legge meg (i tilfelle noen som ringer i nød)....Ellers tlf min går KUN i vibrasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som det er noen ugler i mosen. Hvis jeg var deg hadde jeg konfrontert han

Anonymkode: 47ba0...9e3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jo ren gjetning fra vår side, noe svarene i tråden bærer preg av. Rådet må vel bli å se etter andre tegn, og ikke minst forsøke å kommunisere med mannen. Urovekkende at han ikke så noe galt i utroskapen sin forrige gang, selv om det ikke nødvendigvis betyr at han gjentar den nå. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Slutt med det der, det finnes en hel dep som aldri er utro igjen, jeg er så lei folk som deg som skal drive det pisspreiket der

Anonymkode: cb30b...d43

Ehh, hallo. Sa jeg at ALLE er utro igjen? Jeg sa at jeg har vanskelig for å tro at kvinner/menn som er utro, ikke vil kunne fristes til å være utro igjen. Og dette gjelder begge kjønn. Det er stor forskjell foreksempel på personer som har gjort dumme ting i fylla osv, og de som (med full intensjon) søker etter fristelser og mennesker å være utro med. 

Min eks var verdens "snilleste" og en utrolig god kjæreste. Forutenom det at han var utro med massevis av kvinner gjennom hele forholdet, og jeg visste bare om èn. Jeg tok han tilbake, og vi var sammen i flere år etterpå. Og jeg skulle aldri ha gjort det. 

Jeg snakker bare fra min egen erfaring, og fra erfaringen til flere av mine venner og bekjente(både menn og kvinner). Jeg sier ikke ar ALLE er utro igjen. Jeg sier at JEG har vanskelig for å tro at de ikke kan gjøre det igjen, når de har samvittighet til å krenke kjæresten sin første gangen de er utro. 

Anonymkode: d340f...2ab

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Enkelte bitre individer klarer bare aldri la være å misjonere over at det andre kjønnet er som parasitter, og bør aldri få tilgivelse. 

Gjelder kvinner som menn. Det forteller en hel del om disse individene som aldri kan gi slipp. 

Anonymkode: c65d1...cbe

Hvis du refererer til det han svarte på, så sa jeg at BÅDE kvinner og menn er utro, og at BEGGE kjønn kan være fristet til å gjøre det igjen. Slutt å gjøre det til at jeg er noen slags mannehater. Folk altså..jises

Anonymkode: d340f...2ab

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han var utro, og beklaget seg ikke, samtidig som du tilgitte han? Wow. 

En gang utro, alltid utro. Har noen først vært utro, så er sjansen større for å bli det igjen. At han ikke angrer seg og ber om unnskyldning styrker sjansene enda mer. 

Stakkars deg. Men du har jo satt deg selv i det selv. 

Anonymkode: d5d33...1d1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er bare utro om man er i et forhold som ikke er bra, eller som man ikke trives i.
har dere det ikke bra sammen, er det ikke verdt å holde sammen for "barnas del".
Siden det er han somer utro, er det han som er missfornøyd der han er i dag.
Ang lyd på tlf, kan det hende han er utro igjen, det kan også hende at han bare vil ha den på lydløs. Trykker han mye på den, sånn mer enn vanlig er det et dårlig tegn. hvordan reagerer han når du nærmer deg mobilen hannes, blir han overbeskyttende over den er det et dårlig tegn. har han tastelås på nå, men ikke før, er det et dårlig tegn. osv.

jeg har selv på lydløs fordi jeg ikke vil ha plinging hele dagen fra innlegg jeg følger osv.

Anonymkode: 32fb6...e28

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Hvis du refererer til det han svarte på, så sa jeg at BÅDE kvinner og menn er utro, og at BEGGE kjønn kan være fristet til å gjøre det igjen. Slutt å gjøre det til at jeg er noen slags mannehater. Folk altså..jises

Anonymkode: d340f...2ab

Hvor står det at jeg prøver å henge ut kvinner som hater menn? 

Crazy! 

Anonymkode: c65d1...cbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

HansErik skrev (8 timer siden):

Men du mener det ikke er noen vits i å spørre han ? 

Historikken sier han er utro, så da er det bare å bryte basert på historien, og ikke på fakta om nåværende situasjon ?

Det du sier er at en som har gjort en feil, alltid vil gjenta den ?

Dette bryter med grunnleggende prinsipper i alt ellers i samfunnet.

Og med sunn fornuft.

Du baserer vel uttalelsene og rådene dine på egne erfaringer og bitterhet ?

For enhver fornuftig person, forstår at eneste veien til å finne ut bakgrunnen, er å spørre han.

Et godt ordtak å ta med seg, for så vidt et godt verdigrunnlag også.

Snakk med hverandre, IKKE OM HVERANDRE .

Hvis han har en god forklaring, har han sikkert ingen problemer med å la henne gjennomgå telefonen. har han det ikke, så er et brudd basert på fakta.

For fakta trumfer spekulasjoner og idioti.

 

 

 

 

 

Fikk samme beskjed av svigerfar, dere må snakke sammen. Hele tiden tok han å sa det. Vel, jeg pratet og pratet jeg, det hjelper ikke om andre parten ikke står for det han sier. 

Anonymkode: 61943...f4b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Fikk samme beskjed av svigerfar, dere må snakke sammen. Hele tiden tok han å sa det. Vel, jeg pratet og pratet jeg, det hjelper ikke om andre parten ikke står for det han sier. 

Anonymkode: 61943...f4b

Jo, da fikk du jo svar uansett da 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.11.2020 den 7.21):

Slutt med det der, det finnes en hel dep som aldri er utro igjen, jeg er så lei folk som deg som skal drive det pisspreiket der

Anonymkode: cb30b...d43

Joda det finnes nok de som ikke er utro igjen, men det finnes flere som er det under de rammer TS besrkiver, ingen anger, gjentagende mønster osv.. 

AnonymBruker skrev (På 25.11.2020 den 7.33):

Enkelte bitre individer klarer bare aldri la være å misjonere over at det andre kjønnet er som parasitter, og bør aldri få tilgivelse. 

Gjelder kvinner som menn. Det forteller en hel del om disse individene som aldri kan gi slipp. 

Anonymkode: c65d1...cbe

Det handler ikke nødvendigvis om å være bitter men klok av skade, dessuen svarer alle basert på egne refleksjoner.

 

TS - ta en prat med mannen din, ikke sånn anklagende men mer konkret. Jeg har lagt merke til at det er noen mønster her som gjentar seg og det gjør at jeg tviler på hensiktene du har i vårt forhold. Jeg trenger at vi er på samme kurs, og slik det er nå har jeg ikke den tilliten fordi disse handlingene du viser gjør meg usikker. Hva kan vi sammen gjøre for å bedre dette? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrur av alle varslinger, men har riktignok alltid gjort det 🤷‍♀️

Vennelisten på Face lukker de aller fleste.

At han ikke ba om unnskyldning derimot er jo spesielt. 

Anonymkode: f3140...265

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...