Gå til innhold

Ektemann har tatt av varslingene på telefonen sin


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Frihet2020 skrev (4 minutter siden):

Hvilken rot har du gravet deg frem fra? Er det ikke bedre å snakke med mannen sin om det? Hvis alt var så enkelt som pakke sammen bare fordi man "tror" den andre er utro fordi de slår av varsler på mobilen, eller skjuler vennelisten på FB? Hva om han gjør dette for å slippe den han har vært utro med? Kan være hun driver å plager han men han vil ikke ha noe med henne å gjøre. Selv har jeg bare på vibrasjon på meldinger, er lei meldingslyden fra alle appene på mobilen. Eneste lyden som får være er ringelyden. Alt annet er på lydløs og vibrasjon. Bare fordi jeg vil ha stillhet rundt meg. 
Snakk med din mann, tror nok det er det mest fornuftige. Man må snakke sammen om ting uansett om det kan være ubehagelig noen ganger. 

 

Shash90 mener vel at det må være tillit i forholdet, om det ikke er en grunnleggende tillit, så er det ikke noe poeng å fortsette forholdet. Det vil bare skape uro for begge parter. Man må stole på hverandre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter å lese din nyeste oppdatering TS, (som dessverre skriker utroskap sett i forbindelse med hans tidligere feilsteg i mine øyne) hadde jeg forsøkt en helt annen taktikk. Jeg hadde pakket en koffert og tatt ungene med på en «ferietur» til dine foreldre eller en venninne. Eventuelt latt barna bli værende og forsikret dem at du bare skal bort en stund for å hjelpe foreldre/venninne etc med noe. Til han hadde jeg ikke gitt noen annet svar enn «Jeg vet. Nå er det opp til deg å velge om du vil redde ekteskapet med å legge def flat og kjempe for meg, ellers kaster jeg inn håndkleet for godt». Jeg hadde ikke svart noe annet uansett hvor mye han maste om at jeg er dramatisk og at selvsagt har han ingenting å skjule. Mannen din har vist at han er flink til å lyve og at han ikke angrer seg eller ser behovet for å si unnskyld etter utroskap. Ikke respekterer hn deg en plass heller. Det er alle ekstremt dårlige egenskaper å ha i en ektefelle, så tenk deg godt om nå - ønsker du å leve med dette resten av ditt liv? 

Anonymkode: 40d8d...8db

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frihet2020 skrev (14 timer siden):

Hvilken rot har du gravet deg frem fra? Er det ikke bedre å snakke med mannen sin om det? Hvis alt var så enkelt som pakke sammen bare fordi man "tror" den andre er utro fordi de slår av varsler på mobilen, eller skjuler vennelisten på FB? Hva om han gjør dette for å slippe den han har vært utro med? Kan være hun driver å plager han men han vil ikke ha noe med henne å gjøre. Selv har jeg bare på vibrasjon på meldinger, er lei meldingslyden fra alle appene på mobilen. Eneste lyden som får være er ringelyden. Alt annet er på lydløs og vibrasjon. Bare fordi jeg vil ha stillhet rundt meg. 
Snakk med din mann, tror nok det er det mest fornuftige. Man må snakke sammen om ting uansett om det kan være ubehagelig noen ganger. 

Jada. Hadde det vært det du beskriver her, så hadde ikke TS skrevet en tråd om det heller. Da hadde han nok fortalt ts hva hans intensjoner er med at han slår av vibrasjoner. Å slå av vibrasjon og notifications betyr verken at man er trofast eller utro🤦🏻‍♀️ Jeg har selv ingen SoMe apper, men jeg kan fortsatt være utro hvis jeg vil. Det er hele historikken og magefølelsen hennes som gjør henne usikker på han, og det virker som han gir blanke F i hva hun føler om hans mobilbruk. Ts må enten godta at han er sånn eller så må hun grave hver gang hun føler at adferden hans angående mobilbruk endres. Det problemet TS beskriver om mobilbruken til samboeren kunne vært noe annet; at han for eksempel kommer hjem sent fra jobb. Du skjønner jo ikke poenget mitt, ts har ikke tillit. Det kan være tusen andre ting han gjør der TS mistenker han for utroskap. 
 

Folk finner seg i slike destruktive forhold etter utroskap,  men ikke kom her på KG og klag senere når disse følelsene kommer opp. Hvis partneren din er utro én gang, så er man usikker i lang tid fremover, eller kanskje for alltid. Da må TS finne seg i den dritten hun blir utsatt for. 

Endret av shash90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering. Vi lå i senga, og min ektemann å kikket på telefonen sin. Jeg prøvde å ta rundt den, og ta den fra han. Dette, kun for å teste ham. Han holdt den igjen hardt. Jeg spurte om jeg fikk låne den litt. Men det fikk jeg ikke. Fordi det ikke var noe spennende på den likevel, mente han. Jeg få låne den da, og se på den. Nei ikke nå. Jeg er sur nå, og det merket han. Han snudde seg rundt får å sove.. Hva søren!!??

Anonymkode: 71894...8d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Oppdatering. Vi lå i senga, og min ektemann å kikket på telefonen sin. Jeg prøvde å ta rundt den, og ta den fra han. Dette, kun for å teste ham. Han holdt den igjen hardt. Jeg spurte om jeg fikk låne den litt. Men det fikk jeg ikke. Fordi det ikke var noe spennende på den likevel, mente han. Jeg få låne den da, og se på den. Nei ikke nå. Jeg er sur nå, og det merket han. Han snudde seg rundt får å sove.. Hva søren!!??

Anonymkode: 71894...8d2

Ikke for å forsvare mannen din.. Men jeg hadde heller ikke likt om mannen min plutselig bare prøvde å ta fra meg mobilen min..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Oppdatering. Vi lå i senga, og min ektemann å kikket på telefonen sin. Jeg prøvde å ta rundt den, og ta den fra han. Dette, kun for å teste ham. Han holdt den igjen hardt. Jeg spurte om jeg fikk låne den litt. Men det fikk jeg ikke. Fordi det ikke var noe spennende på den likevel, mente han. Jeg få låne den da, og se på den. Nei ikke nå. Jeg er sur nå, og det merket han. Han snudde seg rundt får å sove.. Hva søren!!??

Anonymkode: 71894...8d2

Hadde også snudd meg rundt for å sove. Slik barnslig oppførsel er ikke sjarmerende. 

Endret av Rant
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Oppdatering. Vi lå i senga, og min ektemann å kikket på telefonen sin. Jeg prøvde å ta rundt den, og ta den fra han. Dette, kun for å teste ham. Han holdt den igjen hardt. Jeg spurte om jeg fikk låne den litt. Men det fikk jeg ikke. Fordi det ikke var noe spennende på den likevel, mente han. Jeg få låne den da, og se på den. Nei ikke nå. Jeg er sur nå, og det merket han. Han snudde seg rundt får å sove.. Hva søren!!??

Anonymkode: 71894...8d2

Troll

Anonymkode: 05253...d6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, nå har du jo ødelagt alle sjanser for å sjekke telefonen hans...

Anonymkode: de404...460

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

TS, nå har du jo ødelagt alle sjanser for å sjekke telefonen hans...

Anonymkode: de404...460

Enig her... Og også enig med det de andre sier om at det ikke hadde blitt godt mottatt dersom partner forsøkte å ta telefonen(?!) på den måten du gjorde TS. Og jeg er ikke, og har aldri vært, utro. Dette her er uansett ikke måten å angripe problemet du har. 
 
Bestem deg; enten konfronterer du igjen og krever å få se telefonen der pg da (uten å gi ham tid til å slette noe) og stiller hardt mot hardt dersom han nekter, og forlater huset med en bag, uten konflikt og drama. Ellers aksepterer du din mann for den har er og de valgene han tar og lever videre i uvitenhet. For meg var valget enkelt. Magefølelsen vet stort sett langt mer enn vi ønsker å se.  

Anonymkode: 40d8d...8db

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Ps. Han kommer aldri for sent hjem fra jobb. Ts

Anonymkode: 71894...8d2

Foregår vel på jobb da. 

Anonymkode: 61943...f4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering. Han innrømmet i går kveld at han har vært utro igjen :(   Jeg kommer aldri til å stole på en mann igjen .. 

Anonymkode: 71894...8d2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Oppdatering. Han innrømmet i går kveld at han har vært utro igjen :(   Jeg kommer aldri til å stole på en mann igjen .. 

Anonymkode: 71894...8d2

Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me.

Er det ikke på tide å dumpe han nå?

 

Anonymkode: 70c86...3fa

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Oppdatering. Han innrømmet i går kveld at han har vært utro igjen :(   Jeg kommer aldri til å stole på en mann igjen .. 

Anonymkode: 71894...8d2

Hva sa han rundt det? 

Anonymkode: 61943...f4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
AnonymBruker skrev (På 29.11.2020 den 0.29):

Oppdatering. Vi lå i senga, og min ektemann å kikket på telefonen sin. Jeg prøvde å ta rundt den, og ta den fra han. Dette, kun for å teste ham. Han holdt den igjen hardt. Jeg spurte om jeg fikk låne den litt. Men det fikk jeg ikke. Fordi det ikke var noe spennende på den likevel, mente han. Jeg få låne den da, og se på den. Nei ikke nå. Jeg er sur nå, og det merket han. Han snudde seg rundt får å sove.. Hva søren!!??

Anonymkode: 71894...8d2

Skjønner han godt!

Forsvarer ham ikke om han er utro, men å lure eller tvinge til seg telefonen er ikke greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 hours ago, AnonymBruker said:

Oppdatering. Han innrømmet i går kveld at han har vært utro igjen :(   Jeg kommer aldri til å stole på en mann igjen .. 

Anonymkode: 71894...8d2

Innrømmet han dette på eget initiativ eller fikk du det ut av ham på noen måte? Blir det brudd denne gangen? Sender deg en veldig stor og lang klem 😔❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svarene deres. Julen er ødelagt for min del :( Men jeg skal prøve å ha det hyggelig for barnas del. Jeg fann det ut ila en krangel vi hadde. Han innrømte utroskap, og det har pågått i mange mnd. Dama han har vært utro med, er den samme dama han var utro med sist.  Jeg gjorde det slutt, og han skal flyttet ut. Jeg eier heldigvis huset. Ts

Anonymkode: 71894...8d2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...