Gå til innhold

Proteas prøvedagbok


Protea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Protea skrev (11 minutter siden):

Begynner du å teste til helgen? Denne uka er så spennende!!! :alice:

Veldig spennende uke ja! Jeg starter nok på fredag, da er jeg 9 dpo. Veldig forberedt på at det er først lørdag eller søndag det er sannsynlig å se noe dersom jeg er gravid. Men prøver likevel :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er så spennende!!! Nå krysser jeg egentlig alt jeg har og håper så inderlig at dette går veien for oss alle! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles svak strek nr 2, hadde håpet på litt mer økning i farge, men jeg får se i morgen! Jeg er jo bare 11dpo! 
jeg hadde egentlig tenkt til å ikke fortelle mannen noe i morgen, men jeg klarte ikke holde meg. Sa tydelig at han ikke måtte bli for glad for det var ikke sikkert.
Håper jeg kan legge den alkoholfrie musserende i kjøleskapet i morgen tidlig, sånn at vi kan feire når han kommer hjem ☺️ 

D835D392-9B1D-4D11-96F9-93E0EF6A885E.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne her syns jeg ser ganske sikker ut altså! 😄

Disse testene har ganske dårlig økning, så kan ikke forvente mye endring i styrken før IKM. Det viktigste er at det er en streeek der :alice: Prøv å ta en annen type test i morgen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå måtte jeg ransake skapet mitt 😂 jeg har en fra Makesure som jeg kan ta i morgen, og så har jeg clearblue digital som jeg tar nærmere ikm (som ifølge FF er på mandag). Kjenner jeg blir heltent når dere også ser det jeg ser! 
Jeg skal gå en lengre tur med en venninne i dag, så nå må jeg mentalt forberede meg på å ikke si noe som helst, får krysse fingrene for at hun ikke spør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle ønske jeg kunne teste igjen allerede nå, Men jeg vet at det ikke har noen hensikt og at det ikke utgjør noen forskjell.. Hadde så mange rare drømmer i natt/dag tidlig også, drømte at vi ikke klarte å ta test, at jeg brukte opp alle testene jeg hadde og bare gjorde alt feil :fnise: Godt drømmer ikke alltid er sanne! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg drister meg til å feire litt i kveld. Streken blir mer og mer tydelig, og begge testene viser jo det samme. 
🥳 nå håper jeg det går samme vei for resten ASAP! Så kan vi sitte med festhatt på hele gjengen ☺️

768CD02B-926D-4301-BD1C-CA8210E4307E.jpeg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sååååå fin strek altså! ❤️

Jeg håper virkelig jeg kan joine deg i feiringen litt senere i helgen her 🤞 Det hadde vært så GØY.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ææææh så gøy! Drister meg til å gratulere! 😄😄

Spent på å se digital nå som sier du er gravid 🤩🎉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg må vente til søndag med å ta digital, siden den ikke er tidlig. Men da kommer det selvfølgelig bilde! Var skikkelig skummelt å endre «status» på IKM januar, nå sitter jeg bare med en sånn tenk om følelse

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Protea skrev (14 minutter siden):

Tror jeg må vente til søndag med å ta digital, siden den ikke er tidlig. Men da kommer det selvfølgelig bilde! Var skikkelig skummelt å endre «status» på IKM januar, nå sitter jeg bare med en sånn tenk om følelse

Min erfaring er at det er dumt å la kjipe tanker hindrer deg i å gå videre. Er en spesiell tid i livet :) Da jeg ble gravid i sommer kastet jeg meg ut i graviddagbok, termingruppe på FB o.l. Ja - kjedelig når jeg måtte gå bort fra alt det etter noen uker, men jeg angrer ikke! Tenk om svangerskapet går bra? (og det er jo stor overvekt av sjanse for det!) Da kommer man til å bli glad for alle ukene man omfavnet som gravid.

Med mitt yngste barn anerkjente jeg ikke svangerskapet før i uke 19, og det var jo synd da. At jeg ikke klarte å være glad og nyte den første tiden. Får jo aldri det tilbake igjen. Så vær glad og ta ingen sorger på forskudd! :hug:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Protea skrev (21 minutter siden):

Tror jeg må vente til søndag med å ta digital, siden den ikke er tidlig. Men da kommer det selvfølgelig bilde! Var skikkelig skummelt å endre «status» på IKM januar, nå sitter jeg bare med en sånn tenk om følelse

Jeg syns og det var skummelt å endre status, men i ettertid føles det riktig. Vi er jo gravide til vi (eventuelt) ikke er det lenger! ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (1 minutt siden):

Min erfaring er at det er dumt å la kjipe tanker hindrer deg i å gå videre. Er en spesiell tid i livet :) Da jeg ble gravid i sommer kastet jeg meg ut i graviddagbok, termingruppe på FB o.l. Ja - kjedelig når jeg måtte gå bort fra alt det etter noen uker, men jeg angrer ikke! Tenk om svangerskapet går bra? (og det er jo stor overvekt av sjanse for det!) Da kommer man til å bli glad for alle ukene man omfavnet som gravid.

Med mitt yngste barn anerkjente jeg ikke svangerskapet før i uke 19, og det var jo synd da. At jeg ikke klarte å være glad og nyte den første tiden. Får jo aldri det tilbake igjen. Så vær glad og ta ingen sorger på forskudd! :hug:

Du er god å ha :klem: blir nok graviddagbok etter cb testen, så får vi se hva annet det blir etter det. Skal til legen om et par uker (for noe annet), så da snakker jeg med han om dette også. Har både lyst til å rope det ut og ringe mamma og svigers, samt søsken, og samtidig vil jeg holde det litt hemmelig, sånn at det bare er vår (og dere her inne) sin lille hemmelighet. At vi kan kose oss litt med den på egenhånd liksom. 
jeg har alltid vært veldig åpen om det meste og føler det er naturlig at de nærmeste får vite det ganske tidlig, men jeg kjenner jo litt på skrekken i tilfelle jeg skulle miste.  
når er det man må fortelle om det på jobben egentlig? Er ikke akkurat noen som ser meg på hjemmekontoret 😂

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sugar&Spice skrev (1 minutt siden):

Jeg syns og det var skummelt å endre status, men i ettertid føles det riktig. Vi er jo gravide til vi (eventuelt) ikke er det lenger! ❤️

Ja det er sant! ❤️ Er spent på cb testen! Og om jeg får noe kvalme og sånt 🙄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig gøy og koselig!! 🎉❤ Blir spennende å se hvordan det utvikler seg de neste dagene! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...